Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ مجمع عمومی فوق‌العاده ایران‌خودرو امروز سه شنبه با حضور حدود ۶۴درصد از صاحبان سهام در محل شرکت ساپکو برگزار شد.  
در این مجمع، سهامداران حاضر به افزایش سرمایه نزدیک به ۲هزار درصدی ایران‌خودرو رای دادند، به این ترتیب سرمایه ثبت شده این شرکت از رقم ۱۵،۳۰۰،۰۰۰میلیون ریال به رقم ۳۰۱،۶۵۶،۰۶۸میلیون ریال افزایش خواهد یافت تا راه برای اصلاح ساختار مالی این گروه معظم صنعتی فراهم آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انجام این افزایش سرمایه یکی از برنامه‌های اصلاحی مدیریت ارشد ایران‌خودرو بود که امروز اکثریت سهامداران بر روی آن مهر تایید زدند.  
بیشتر بخوانید: عرضه ۹ محصول جدید ایران‌خودرو در سه سال آینده در ابتدای جلسه فیض بخش به عنوان رییس مجمع، در سخنانی خطاب به سهامداران گفت: عملکرد تیم مدیریتی ایران خودرو در حوزه داخلی‌سازی قطعات پیشرفته و توسعه محصولات جدید قابل تقدیر است و برای ارتقای این میسر نیازمند حمایت سهامداران است.

در ادامه، فرشاد مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ضمن تشریح اقدام‌های انجام شده برای توسعه فعالیت‌های شرکت، برضرورت انجام این افزایش سرمایه تاکید کرد و گفت: با افزایش  سرمایه در آستانه ۵۹ سالگی ایران‌خودرو، این شرکت دوباره متولد شده است.

وی افزود: با تدوین برنامه‌های جدید، ایران‌خودرو به جایگاه اصلی خود بازخواهد گشت.

در پایان جلسه مجمع، موضوع افزایش سرمایه به رای گذاشته شد که حاضران در مجمع به اتفاق، به آن رای مثبت دادند.  

با این افزایش سرمایه، ایران‌خودرو به یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های صنعتی فعال در ایران به لحاظ سرمایه ثبت شده تبدیل شد. به باور کارشناسان این افزایش سرمایه می‌تواند مسیر رشد و بالندگی گروه صنعتی ایران‌خودرو را در سال‌های آینده هموارتر سازد.

گفتنی است، به منظور حفظ سلامت سهامداران و جلوگیری از تجمع و شیوع احتمالی بیماری کرونا، مجمع عمومی فوق العاده ایران خودرو به صورت آنلاین از سایت اینترنتی این شرکت پخش شد و هم زمان چندین هزار سهامدار از پخش زنده مجمع دیدن کردند. لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000s5x خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ایران خودرو اخبار ایران خودرو افزایش سرمایه ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۸۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از سامانه‌ای جدید، در جهت رفع دغدغه فعالان بازار سرمایه

مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در سال ۱۴۰۱ در این شرکت و راه‌اندازی چندین سامانه در جهت رفاه بیشتر سهامداران، از ایجاد تغییر در سامانه‌ی پس از معاملاتِ بازار سرمایه در سال ۱۴۰۳ خبر داد و تاکید کرد در این راستا، در تلاشیم تا سهامداران با دغدغه و ملاحظات کمتری به فعالیت خود در بازار سرمایه ادامه دهند و براین اساس بخشی از دغدغه‌ سهامداران برطرف خواهد شد.

به گزارش ایسنا، محمد باغستانی ضمن اشاره به اینکه راه‌اندازی سامانه تمکن مالی (سامانه گواه) از جمله اقدامات صورت گرفته در شرکت سپرده گذاری در سال گذشته بوده است، اظهار کرد: در حدود ۱۲ هزار پرونده تمکن مالی صادر شد. همچنین رونمایی از سامانه پذیره‌نویسی حق تقدم الکترونیک بود که بیش از ۵۷ ناشر، فرآیند پذیره‌نویسی حق تقدم خود را بصورت تماماً الکترونیکی به ثبت رساندند.

مدیر عامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه ادامه داد: از سو یدگر می‌توان به رونمایی از سامانه میراث در آبان ماه نیز از دیگر اقدامات شرکت سپرده‌گذاری مرکزی بوده است که براساس آن، در چهار ماهه پایانی سال، بالغ بر ۳۶۰ هزار پرونده‌ ورثه‌ی فوتی به ورثه منتقل و سود آن نیز واریز شد.

وی خاظر نشان کرد: پس از مصوبه شورای عالی بورس، با پیگیری‌هایی که از ۳۶ شرکت ناشر صورت گرفت، توانستیم در ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۲، سود بالغ بر ۴۳ میلیون نفر از مشمولان سهام عدالت را پرداخت کنیم.

باغستانی با بیان اینکه حدود هشت ناشر، سود سال مالی منتهی به ۱۴۰۱ سهام عدالت خود را واریز نکرده‌اند، گفت: مابقی مبالغ پس از تامین وجه از سوی ناشران، پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی تصریح کرد: در تلاش هستیم که در سال از جاری (۱۴۰۳) سامانه‌ی پس از معاملاتِ بازار سرمایه را تغییر داده و از سامانه‌ی جدید رونمایی کنیم تا فعالان بازار سرمایه بتوانند با دغدغه و ملاحظات کمتری به فعالیت خود در بازار سرماهی ادامه دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش بیش از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل/ حقیقی‌ها نقدینگی تزریق بازار سهام کردند
  • بازدهی ۷۸ درصدی سهام بیمه ملت در بازار سرمایه
  • شاخص کل بورس به سطح دو میلیون و ۲۶۰ هزار واحد رسید
  • بازدهی ۷۸ درصدی سهام بیمه ملت در بازار سرمای
  • روش سرمایه‌گذاری غیر مستقیم در بازار سرمایه ایران برای کدام گروه از سهامداران مناسب است؟
  • تزریق پول بن‌سلمان به یک خودروساز معروف!
  • آغاز اقدامات اولیه برای پرورش ۱۰۰ هزار دام سبک در کشت و صنعت مغان
  • دولت عربستان یک میلیارد دلار به شرکت خودروسازی لوسید تزریق کرد
  • سرریز سرمایه حقیقی به بورس؛ پیش بینی بازار سهام
  • رونمایی از سامانه‌ای جدید، در جهت رفع دغدغه فعالان بازار سرمایه