Web Analytics Made Easy - Statcounter

کافه پیشقدم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره فعالیت واحدهای دانشگاهی این استان در حوزه مبارزه با کرونا گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس پیرو سیاست‌های کلان دانشگاه آزاد مبنی بر مبارزه با ویروس کرونا، فرآیند ضدعفونی تمامی اماکن و بخش‌های مختلف واحدها اعم از کلاس‌ها، دفاتر و سرویس‌های بهداشتی را در دستور کار قرار داده است

وی افزود: دانشگاه آزاد استان فارس توانسته نزدیک به 10هزار محلول ضدعفونی کننده دست را با قیمت ارزان تولید و در اختیار تمامی واحدهای سطح استان قرار دهد؛ همچنین تولید مواد ضدعفونی کننده برای اماکن، همچنان به میزان چند هزار لیتر ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشقدم ادامه داد: سالن ورزشی واحد جهرم آمادگی تبدیل به نقاهتگاه برای بیماران کرونایی را دارد؛ همچنین به دنبال اخذ مجوز برای تکمیل بیمارستان کازرون هستیم که برای خدمت رسانی به بیماران کرونایی، در اختیار شورای تامین استان فارس قرار بگیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با اشاره فعالیت نیروی انسانی واحدهای دانشگاهی این استان در بیمارستان‌های کرونا تصریح کرد: بیشتر دانشجویان و استادان رشته پرستاری و مامایی به صورت داوطلبانه و تمام وقت در بیمارستان های ویژه کرونا مشغول به فعالیت هستند؛ درحال حاضر حدود 600 الی 700 دانشجوی پرستاری واحدهای دانشگاهی استان فارس درحال خدمت رسانی به بیماران کرونایی هستند.

انتهای پیام/

108 / 167 دانشگاه آزاد فارس محلول ضدعفونی دانشجویان پرستاری تعطیلی دانشگاه‌ها دانشگاه آزاد علیه کرونا کاوه پیشقدم

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد فارس محلول ضدعفونی دانشجویان پرستاری تعطیلی دانشگاه ها بیماران کرونایی دانشگاه آزاد استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۹۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین وداع با پروفسور هاشم شرقی در دانشگاه شیراز برگزار شد

به‌گزارش خبرگزاری مهر، آئین بدرقه و وداع با پیکر شادروان پروفسور هاشم شرقی، استاد پیشکسوت شیمی دانشگاه شیراز و چهره ماندگار شیمی جهان، پیش از ظهر دوشنبه ۲۷ فروردین‌ماه، با حضور گسترده دانشگاهیان، اهالی علم و فرهنگ و مسؤولان استان فارس از جمله محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس در مسجد جامع دانشگاه شیراز برگزار شد.

پیکر زنده‌یاد دکتر شرقی پس از اقامه نماز و تشییع، برای خاکسپاری به دارالرحمه شیراز رهسپار شد.

گفتنی است، شادروان دکتر هاشم شرقی، روز جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳، پس از دوره‌ای بیماری در ۷۴ سالگی، در شیراز درگذشت.

زنده‌یاد دکتر شرقی، استاد پیشکسوت شیمی دانشگاه شیراز و چهره ماندگار شیمی است. در کارنامه وی، عناوینی چون دانشمند برتر جهان اسلام (۱۳۸۸)، دانشمند پر استناد برتر یک‌درصد و دو درصد (۲۰۱۹-۲۰۲۲)، شیمیدان برجسته کشوری (سال ۹۰)، استاد نمونه‌ی کشوری (۱۳۸۲)، چهره‌ی ماندگار استان فارس، پژوهشگر و استاد نمونه دانشگاه شیراز دیده می‌شود.

کد خبر 6078986

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • وداع با پیکر زنده‌یاد پروفسور هاشم شرقی در شیراز
  • آیین وداع با پروفسور هاشم شرقی در دانشگاه شیراز برگزار شد
  • هشدار هواشناسی و آمادگی شهرداری شیراز برای خدمت‌رسانی به شهروندان
  • خدمت رسانی به بیش از ۵۰۰ هزار مسافر نوروزی توسط شهرداری شیراز
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی به اردوی تیم ملی او اسپرت دعوت شد
  • کمک علمی دانشگاه شیراز برای احیا تالاب‌ها
  • دانشجوی دانشگاه آزاد به اردوی تیم ملی او اسپرت دعوت شد
  • رئیس دانشگاه آزاد علیه دانشگاه آزاد
  • نخستین پرستار قربانی کرونا به روایت مادرش