Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر محمدرضا شانه ساز رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه علاوه بر مراکز بهداشتی و درمانی، ۱۰ داروخانه دیگر، تحویل داروی نسخ بیماران مشکوک و مبتلا به کرونا را بر عهده گرفته اند، اظهار کرد: داروخانه های ۲۹ فروردین، هلال احمر شهرری، هلال احمر جشنواره، هلال احمر طالقانی، دکتر علیزاده هشی اسلامشهر، سرپایی مدرس، شهید کاظمی، سوم خرداد، دکتر هوشمند ولی عصر و دکتر کریمی نژاد شهران با تحویل نسخ ثبت شده در قالب فرم های استاندارد داروی سرپایی، داروی بیماران مبتلا به کرونا را عرضه می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو، وی با تاکید براینکه داروی بیماران صرفا با ارائه نسخه پزشکان متخصص و ثبت شده در سامانه تحویل می شود، گفت: توصیه می کنیم شخص بیمار از مراجعه به داروخانه خودداری کرده و تنها همراه بیمار برای دریافت دارو به داروخانه ها مراجعه کند.

کد خبر 493489 برچسب‌ها كروناويروس كرونا در ايران سازمان غذا و داروی ایران دارو

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس كرونا در ايران سازمان غذا و داروی ایران دارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۹۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برطرف شدن احتیاج استان مرکزی به داروی وارفارین

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ یادگاری گفت: توزیع داروی وارفارین در دو ماه اخیر در سه مرحلۀ قبل از اسفند، ابتدای فروردین و دو روز گذشته انجام شده و در این زمینه کمبودی در استان نداریم.

 او با اشاره به اینکه بیماران می‌توانند با ارائه نسخه پزشکی این دارو را دریافت کنند، خاطرنشان کرد: ابتدا دارو‌های شبانه روزی از این دارو اشباع شد و بعد از آن این دارو به تناوب در داروخانه‌های عادی هر منطقه توزیع شد.

معاون غذای و داروی علوم پزشکی استان با اشاره به اینکه مردم در تماس با شماره ۱۲۵ می‌توانند از داورخانه‌های ارائه دهنده دارو مطلع شوند افزود: تلاش شده احتیاج استان با توزیع این دارو برطرف شود و جای نگرانی برای بیماران نیست.

دیگر خبرها

  • برطرف شدن احتیاج استان مرکزی به داروی وارفارین
  • فقط زالوی طبی عرضه شده در داروخانه ها مورد تأیید است
  • گران‌‌فروشی داروی کمیاب به بهانه یک بخشنامه
  • ولایی: هیچ دلیلی برای وجود داروی غیرمجاز در داروخانه‌ها قابل پذیرش نیست
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • در زالودرمانی فقط زالوی طبی عرضه شده در داروخانه‌ها مورد تائید است
  • تنها زالوی طبی عرضه شده در داروخانه تأییدیه دارد
  • زالوی طبی عرضه شده در داروخانه مورد تایید است
  • توزیع داروی "وارفارین" در داروخانه‌های استان مرکزی
  • ارائه داروی "وارفارین" در سراسر استان مرکزی