Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@23:22:53 GMT

بازداشت ۲ نفر از عوامل هتک حرمت به حرم حضرت معصومه

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۹۹۲۱۸

بازداشت ۲ نفر از عوامل هتک حرمت به حرم حضرت معصومه

پلیس دو نفر از عوامل هتک حرمت به حرم حضرت معصومه (س) را بازداشت کرد.

به گزارش مشرق، روز گذشته درهای حرم امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) با هدف کمک به حفظ سلامت مردم  و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بسته شد.

پس از این موضوع ستاد ملی مبارزه با کرونا نیز طی اطلاعیه‌ای از لازم الاجرا بودن توقف موقت حضور زائران در آستان قدس رضوی، آستانه مقدسه کریمه اهل‌بیت(س) در قم و آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: اعتراف عجیب لیس‌زننده پنجره‌های حرم واکنش توییتری‌ها به هتک حرمت حرم اهل بیت +تصاویر پژمانفر: هتّاکی به حرم‌های مطهر برنامه‌ریزی‌شده بود

پس از این تصمیم، متأسفانه عده‌ای با حضور در مقابل حرم حضرت معصومه (س)، اقدام به هتک به  آستانه مقدسه کریمه اهل‌بیت(س) کردند.

پس از تعدی این عده، سردار عبدالرضا آقاخانی؛ فرمانده انتظامی استان قم  تصریح کرد که  نیروهای پلیس در آماده‌باش کامل قرار دارند و اجازه هیچ‌گونه هتک حرمت مجدد را به ساحت مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) نخواهند داد.

یک مقام آگاه در نیروی انتظامی نیز  از بازداشت دو نفر از عوامل هتک حرمت به حرم حضرت معصومه (س) خبر داد و گفت: تحقیقات در این رابطه توسط پلیس ادامه دارد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا آستان قدس رضوی ویروس کرونا پلیس ستاد ملی مبارزه با کرونا حرم حضرت معصومه نیروی انتظامی اخبار حوادث حرم حضرت معصومه هتک حرمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۹۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتورسیکلت‌ها با ۳۵ درصد از عوامل تصادفات درون شهری هستند

سرهنگ رضا همتی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در شش ماه اول سال با توجه به گرم شدن هوا استفاده از موتورسیکلت در استان افزایش می‌یابد و بیشترین تصادفات جرحی را در این ایام به خود اختصاص می‌دهد.

وی افزود: به منظور کاهش تصادفات این وسیله نقلیه پلیس راهور استان با برنامه‌ریزی لازم بدنبال کاهش تصادفات با موتورسیکلت است.

وی به دلایل تصادفات در فروردین ماه امسال پرداخت و خاطر نشان کرد: بر اساس تجزیه و تحلیل آمار تصادفات در فروردین ماه امسال عدم توجه به جلو با ۴۰ درصد، عدم رعایت حق تقدم با ۳۲ درصد و تخطی از سرعت مطمئنه با ۲۸ درصد مهمترین علت وقوع تصادفات درون شهری بوده است.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان کردستان تصریح کرد: در فروردین ماه سال‌جاری تصادفات فوتی در مقایسه با مدت مشابه با سال گذشته ۱۰۰ درصد کاهش، تصادفات جرحی ۱۵ درصد کاهش و تصادفات خسارتی با ۲۰ درصد افزایش تحلیل شده است.

همتی‌زاده گفت: علیرغم وجود تعطیلات نوروزی که افزایش سفرهای نوروزی را در پی داشته است، با برنامه ریزی این پلیس، جلب همکاری سازمان‌های مرتبط و همچنین حضور پررنگ کارکنان، تصادفات فوتی و جرحی در ماه اول سال کاهشی بوده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان تصریح کرد: تصادف عابرین پیاده با ۶۰ درصد، موتورسیکلت‌ها با ۳۵ درصد بیشترین عوامل شکل‌گیری تصادفات درون شهری در فروردین ماه بود.

وی بیان کرد: از رانندگان و راکبین موتورسیکلت‌ها درخواست می‌شود با رعایت قوانین و مقررات ترافیکی، عدم تخطی از سرعت مطمئنه و همچنین عدم تردد در پیاده‌رو، از وقوع تصادفات جرحی با عابرین پیاده که بیشترین آمار تصادفات درون‌شهری استان را به خود اختصاص می‌دهد پیشگیری نمایند.

کد خبر 6088261

دیگر خبرها

  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • موتورسیکلت‌ها با ۳۵ درصد از عوامل تصادفات درون شهری هستند
  • پلیس اصفهان خبر داد: اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • جشن‌های دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود