Web Analytics Made Easy - Statcounter

فارس نوشت: پس از اعلام تعطیلی موقت حضور زائران در حرم مطهر رضوی، شب گذشته تجمعی پشت درهای خروجی این آستان مقدس شکل گرفت که منجر به حمله به گیت‌های ورودی باب‌الجواد (ع) و توهین به خادمان شد.

حالا ابعاد این تجمع در حال روشن شدن است و پیگیری‌ها از منابع آگاه، حاکی از آن است یکی از لیدرهای تجمع شب گذشته برادر مسئول دفتر سید صادق شیرازی (سرکرده یک جریان انحرافی) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از نیز در ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور، برخی حامیان صادق شیرازی اقدام به انتشار فیلم‌هایی در شبکه‌های اجتماعی کردند که در آن، ضریح حرم مطهر را لیس می‌زدند که این اقدام با واکنش‌های انتقادی مردم مومن و مذهبی مواجه شد.

در همین خصوص برخی منابع آگاه، اطلاعات جالبی در اختیار فارس قرار دادند که نشان می‌دهد این افراد بعد از بازداشت در اعترافاتشان عنوان کرده‌اند: «پیش از اقدام به لیس زدن پنجره‌ها، آن را با پَد الکلی تمیز کرده‌اند».

تولیت آستان قدس رضوی، آستان مقدسه حضرت معصومه (س) و آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) امروز با صدور اطلاعیه مشترک اعلام کردند: با ورود و شیوع بیماری کرونا و توصیه‌های مقامات بهداشتی در مخاطرات جدی تجمعات، مدتی است که کلیه‌ی اجتماعات و برنامه‌های گروهی عتبات مقدسه به حال تعلیق درآمد و اکنون با گسترش و مخاطرات جدی‌تر کرونا در سطح کشور و جهان، با قلبی شکسته و دلی پردرد، تصمیم سخت ایجاد محدودیت موقت انجام گرفت و بنابراین با حزن و اندوه فراوان عذرخواهی خود را به پیشگاه اهل بیت(ع) در عدم امکان ارائه خدمات به زائران عزیز حرم‌های مطهر ابراز می‌داریم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۹۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زارع‌پور: ماهواره‌های متعددی آماده پرتاب داریم

عیسی زارع‌پور در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران گفت: «سیاست ما در وزارت ارتباطات این است که اولویت اپراتور‌ها توسعه شبکه باشد. اگر اپراتور‌های تلفن همراه پولی دارند، باید نخست به این بخش (توسعه شبکه) اختصاص دهند.»

به گزارش ایرنا، وی افزود: من نه خریدارم نه فروشنده که بخواهم خرید دیجی‌کالا از سوی همراه اول را تأیید یا تکذیب کنم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین با بیان اینکه سال گذشته در تعامل وزارت علوم با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پنجره واحد برای دانشگاه‌ها راه‌اندازی شد که تا کنون بیش از ۲۶۰ دانشگاه عضو آن شده‌اند، اظهار کرد: این اقدام مشترک در ارزیابی اتحادیه بین‌المللی مخابرات به عنوان یکی از طرح‌های برتر انتخاب شد که مایه خوشحالی و افتخار است.

زارع‌پور تأکید کرد: ان‌شاءلله امسال مانند سال گذشته مسیر هوشمندسازی دولت را دنبال خواهیم کرد؛ در حال حاضر ۷۰ درصد خدمات دولت از طریق پنجره هوشمند دولت به مردم ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه ماهواره‌های متعددی در ساخت داریم و ماهواره‌هایی آماده پرتاب داریم، گفت: سعی می‌کنیم ماهواره‌های سنجشی متعددی را داشته باشیم، یعنی چند ماهواره تصویربرداری در فضای کشور داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه آستان بقیع در حرم مطهر رضوی
  • افتتاح نمایشگاه «در آستان بقیع» در حرم مطهر رضوی
  • اهدای بیش از ۱۰ هزار قطعه تمبر و سکه‌ به موزه آستان قدس ضوی
  • زارع‌پور: ماهواره‌های متعددی آماده پرتاب داریم
  • زارع‌پور: ماهواره‌های متعددی در دست ساخت داریم
  • تجمع اردستانی‌ها در حمایت از اقدام سپاه
  • اجتماع مردمی «وعده صادق» با مداحی حسین طاهری در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع پدر شهیدان دهنوی در مشهد برگزار شد
  • (ویدئو) اعتراف اسرائیلی‌ها به تحمیل خسارت سنگین از اقدام تنبیهی ایران
  • تجمع اردستانی‌ها در حمایت از اقدام سپاه + فیلم