Web Analytics Made Easy - Statcounter

خسرو سراوانی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهداندر گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:: امسال مردم با عدم انجام رفتارهای پرخطر و رﻋﺎﯾﺖ ﻧﮑﺎت اﯾﻤﻨﯽ ﺑﻪ ﮐﺎﻫﺶ ﺣﻮادث در ﺳﻄﺢ ﺷﻬﺮ ﮐﻤﮏ ﮐﺮده و ﺑاعث ﻧﺸﻮﻧﺪ زﺣﻤﺎت آتش نشانان ،ﮐﺎدر درﻣﺎﻧﯽ و ﭘﺰﺷﮑﺎن در اﯾﻦ روز ﻫﺎی ﺳﺨﺖ دوﭼﻨﺪان ﺷﻮد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﺎﻧﻪ ﻧﮕﺎه ﺷﻬﺮوﻧﺪان ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﻣﻘﻮﻟﻪ اﯾﻤﻨﯽ ﻫﺮ ﺳﺎل ﻣﻄﻠﻮب ﺗﺮ می‌ﺷﻮد و اﻣﺴﺎل ﻫﻢ به دﻟﯿﻞ ﺷﯿﻮع وﯾﺮوس ﮐﺮوﻧﺎ در ﺳﻄﺢ ﺟﺎﻣﻌﻪ از ﻫﻤﻪ ﺷﻬﺮوﻧﺪان درﺧﻮاﺳﺖ دارﯾﻢ ﺑﺎ ﻫﻤﮑﺎری و رﻋﺎﯾﺖ ﻧﮑﺎت ایمنی و ﺟﻠﻮﮔﯿﺮی از اﻧﺠﺎم اﻗﺪاﻣﺎت ﻫﻨﺠﺎرﺷﮑﻨﺎﻧﻪ ﺑﺎﻋﺚ ﺑﻪ وﺟﻮد آﻣﺪن ﺣﻮادث و ﺣﺮﯾﻖ نشوند.

سراوانی افزود:اﻣﯿﺪوارﯾﻢ شهروندان با ماندن در خانه، ﺑﻪ ﮐﺎﻫﺶ ﺣﻮادث در ﺳﻄﺢ ﺷﻬﺮ ﮐﻤﮏ ﮐﺮده و ﺑاعث ﻧﺸﻮﻧﺪ زﺣﻤﺎت آتش نشانان، ﮐﺎدر درﻣﺎﻧﯽ و ﭘﺰﺷﮑﺎن در ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎن ﻫﺎ در اﯾﻦ روز ﻫﺎی ﺳﺨﺖ دوﭼﻨﺪان ﺷﻮد.

وی با اشاره به اهمیت مقوله آموزش و انجام اقدامات پیشگیرانه خاطر نشان کرد: تعداد آموزش‌های داده شده از سوی سازمان از ابتدای سال ۹۸ تا کنون ۸۴۸۵۴ نفر ساعت بوده که این مهم عملکرد خوب سازمان آتش نشانی در این خصوص را نشان می‌دهد. وی همچنین افزود از جمله تمهیدات سازمان آتش نشانی جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس ضد عفونی نمودن شبانه معابر و هسته مرکزی شهر بوده است.

سراوانی در پایان یادآور شد: ضروری است شهروندان در هنگام بروز هرگونه حادثه سریعا مراتب را به سامانه ۱۲۵ و یا نیرو‌های آتش نشانی مستقر در سطح شهر اطلاع دهند و همچنین در صورت مشاهده خودرو‌های آتش نشانی حین اعزام به ماموریت، مسیر را برای تردد این خودرو‌ها باز نگه دارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشان شهرداری زاهدان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۹۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصر بارانی شیراز و بیش از هزار تماس با آتش‌نشانی

آفتاب‌‌نیوز :

هادی عیدی پور شامگاه چهارشنبه با اشاره به تلاش‌ها و فعالیت‌های آتش نشانان در عصر روز بارانی برای امداد رسانی به شهروندان شیرازی افزود: عصر امروز بارش‌های شدید و کم سابقه در شیراز به وقوع پیوست.

وی ادامه داد: تا ساعت ۱۷ امروز آتش‌نشانان شیراز ۱۲۹ عملیات مربوط به بارندگی در مناطق مختلف شهر انجام دادند.

به گفته رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز ۲۳ واحدعملیاتی برای بازدید ایمنی دوره‌ای از محدوده رودخانه خشک و سایر نقاط شهر شیراز در محل‌های مورد نظر مستقر بودند.

وی همچنین با اشاره به اینکه ۲۴ ایستگاه عملیاتی سازمان آتش نشانی در آماده باش کامل هستند از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه حادثه با حفظ خونسردی با شماره ۱۲۵ تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آماده‌باش هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • پیکر۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی 
  • آتش‌نشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند/۱۱۴۰ تماس با مرکز ۱۲۵ در یک روز بارانی
  • عصر بارانی شیراز و بیش از هزار تماس با آتش‌نشانی
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • مهارآتش‌سوزی درمجتمع مسکونی در کرمان