Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@04:44:05 GMT

حفظ سلامت کادر درمانی باید در اولویت باشد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۹۹۵۸۰

حفظ سلامت کادر درمانی باید در اولویت باشد

فرمانده نیروی هوایی ارتش با تاکید بر سرعت و کیفیت خدمت رسانی به بیماران کرونایی گفت: حفظ سلامت کادر درمانی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نیروی هوایی باید در اولویت قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» در جلسه ویدیوکنفرانسی با فرماندهان پایگاه‌های این نیرو  ضمن بررسی و ارزیابی روند مقابله با ویروس کرونا در شهرها و پایگاه‌های تابعه اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و در راستای اوامر فرمانده معظم کل قوا قرارگاه امام رضا (ع) در ستاد کل نیروهای مسلح  تشکیل شده که‌ مدیریت و سازمان‌دهی اقدامات صورت گرفته و برنامه ریزی شده را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده نیروی هوایی ارتش با تاکید بر سرعت و کیفیت خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی، گفت: حفظ سلامت کادر درمانی بیمارستان ها و مراکز درمانی نیروی هوایی باید در اولویت قرار گیرد و علاوه بر بیمارستان‌ها، مراکزی تحت عنوان استراحت گاه برای قرنطینه کردن و طی کردن دوره نقاهت بیماران در نظر گرفته شود.


فرمانده نیروی هوایی ارتش افزود: فرماندهی میدانی مبارزه با این ویروس در تمامی شهرها به جز بوشهر بر عهده فرمانده نیروی زمینی است و در بوشهر به عهده نیروی هوایی و در چابهار به صورت مشترک با نیروی دریایی تقسیم وظایف صورت می‌گیرد.

 

وی با اشاره به ضدعفونی کردن پایگاه‌ها و تولید مواد ضدعفونی ادامه داد: ضدعفونی روزانه در تمامی پایگاه‌ها و کوی‌های سازمانی صورت می‌گیرد و همچنین پایگاه‌هایی که امکانات تولید موادضدعفونی و شوینده را دارند تولیدات خود را افزایش داده و برای بقیه پایگاه‌ها ارسال کنند.


امیر سرتیپ نصیرزاده ادامه داد: در ایام عید تجمعات و مکاتبات به حداقل خواهد رسید و امکان پذیرش مهمان در هیچ کدام از پایگاه‌ها و مهمان پذیرها وجود نخواهد داشت.


نصیرزاده با اشاره به تشکیل کمیته مرکز تحقیقاتی تهران ادامه داد: کمیته مرکز تحقیقاتی تهران اعم از پزشک‌ها و افراد فنی تشکیل شده است و یگان‌های جنگ نوین پایگاه ها باید بیشترین ارتباط را با این مرکز داشته باشند.


ایزوله سازی مراکز درمانی، رفع آلودگی وگندزدایی، استفاده از ظرفیت عقیدتی سیاسی پایگاه‌ها و اطلاع رسانی و ثبت و ضبط  اقدامات انجام شده از دیگر توصیه‌های امیر نصیرزاده به فرماندهان پایگاه‌های هوایی بود./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: امیرنصیرزاده عزیز نصیرزاده امیر نصیرزاده فرمانده نیروی نیروی هوایی پایگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۹۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله (ص) تهران بزرگ و هیئت همراه، با امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش دیدار و ایام ارتش را به وی تبریک گفت.

بنابر گزارش تسنیم، فرماندهان سپاه تهران بزرگ و نیروی زمینی ارتش در این نشست بر تعامل، همراهی و هم‌فکری در عرصه‌های مختلف برای تحقق بخشیدن به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا(مدظله‌العالی) تأکید کردند.

همچنین امیر حیدری، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله (ص) تهران بزرگ، تبریک گفت.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898682

دیگر خبرها

  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است
  • جذب پرستاران در مراکز درمانی اولویت وزارت بهداشت
  • خاطره پرواز منوچهر محققی در عملیات مروارید
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • انجام پنج عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • انجام ۵ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته