Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیمارستان صحرایی شهید فاطمی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با حضور دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان در محوطه بیمارستان شهید محمدی بندرعباس افتتاح و راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری هرمزگان، استاندار هرمزگان پس از افتتاح این بیمارستان صحرایی، عنوان کرد: در سطح استان هرمزگان ۳۰۰ تخت بیمارستانی برای درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی ادامه داد: همچنین این بیمارستان صحرایی که توسط مجموعه نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محوطه بیمارستان شهید محمدی بندرعباس برپا شده، دارای ظرفیت ۵۰ تخت می‌باشد و از تجهیزات و امکانات مناسبی برای درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا برخوردار است.   همتی تصریح کرد: مکان هایی به عنوان نقاهتگاه برای قرنطینه افراد درمان شده پس از ترخیص از بیمارستان در نظر گرفته شده تا دوران نقاهت خود را در آنها پشت سر بگذارند.   استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: همه مجموعه های مردمی، بخش خصوصی، بنگاه‌های اقتصادی، دستگاه‌های اجرایی، نیروهای نظامی و انتظامی و مراکز بیمارستانی و درمانی، تمام توان خود را برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در هرمزگان به کار گرفته اند.   وی اظهار داشت: با وجود در نظر گرفتن تمامی این امکانات، اما مهمترین نکته در راستای پیشگیری و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا رفتار فرهنگی مردم می باشد که دارای تاثیرات بسیار زیادی است.   همتی گفت: اگر همه ما توصیه‌های بهداشتی را رعایت و با خودداری از تردد غیر ضروری و مسافرت در خانه بمانیم، می توانیم سلامت خود و دیگران را تضمین و ویروس کرونا را شکست دهیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمارستان صحرایی استاندار هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۹۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان بیش از ۲۶ هزار فرهنگی در ستاد‌های اسکان هرمزگان

قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: از ۲۷ اسفند سال گذشته ۶۲ هزار و ۹۵۹ مسافر در مدارس و مراکز اقامتی فرهنگیان متعلق پذیرش و اسکان داده شده است.

محمد قویدل گفت: همانطور که پیش بینی شده بود با آغاز بخش دوم تعطیلات شمار مسافران نوروزی جزایر خلیج فارس افزایش چشمگیری یافت به طوری که شهرستان قشم امروز، بیشترین تعداد پذیرش مسافر را داشت.

وی افزود: مدارس ناحیه یک بندرعباس که نیز امروزافزایش قابل توجهی در شمار پذیرش مسافر را داشت، در جایگاه دوم و ناحیه ۲ بندرعباس در جایگاه بعدی از نظر تعداد پذیرش مسافر قرار گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: این تعداد مسافر در قالب ۱۱ هزار و ۵۹۹ خانواده، خواستار اقامت در مدارس و اماکن متعلق به آموزش و پرورش هرمزگان بوده اند.

۲ هزار و ۷۴۴ کلاس درس در قالب ۳۴۵ مدرسه در هرمزگان برای اسکان فرهنگیان در ایام نوروز تجهیز شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • نشست تبیین شعار سال با حضور مشاور رئیس جمهوری در مشهد
  • اسکان بیش از ۲۵۰ هزار مسافر در بوستان‌های شهر بندرعباس
  • افتتاح نخستین مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در بندرعباس
  • افتتاح مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در بندرعباس
  • تبادل تجربیات بین شهردار بندرعباس با سرکنسول چین و کنسول قزاقستان
  • سارقان طلا حین خروج از هرمزگان دستگیر شدند
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • وقوع تصادف زنجیره‌ای در محور حاجی آبادبه بندرعباس
  • اسکان بیش از ۲۶ هزار فرهنگی در ستاد‌های اسکان هرمزگان
  • گردشگری یکی از ظرفیت‌های مهم کرمانشاه