Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

جمعی از رزیدنت‌های شاغل در بیمارستان‌ها کشور به اظهارات مجری تلویزیون و مهمان برنامه فرمول یک واکنش نشان دادند.

« روزگار عجیبی است. برای افزایش فالوئر و جلب توجه به هر اقدام شنیعی دست می‌زنند.

کاش فرصت آن را داشتیم که از لابلای ساعت‌ها و دقایقی که پر مشغله و پر اضطراب می‌گذرند، در دل‌هایمان را با مردم می‌نوشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعلا همین بس که ما هیچ‌وقت برای گزارش دادن وضعیت بیماران به رزیدنت‌های ارشد و اساتید، از تلگرام استفاده نمی‌کنیم. اظهارات فرصت طلبانه یک تازه هنرجو، نه تنها مرهمی بر زخم‌ها و زحمات مان نیست، که مایه سرافکندگی است.

ما رزیدنت‌ها، پزشکان ارشد و اساتید بیمارستان‌ها، اگر قرار باشد اطلاعات بیماران را برای تصمیم گیری به اشتراک بگذاریم، معطل تلگرام نیستیم. پیام رسان کم نیست. ولی اطلاع شما از روندهای درمانی و مستند سازی مدارک پزشکی بسیار ناقص است. هنوز نمیدانید که برای تصمیم گیری در مورد بیمارانی که وضعیت حاد دارند، تمامی مکالمات باید مکتوب، مستند و درج در پرونده بیماران باشد.

هیچ مرجع قضایی درمانی، مکالمات تلگرامی را مستند نمی‌داند.

از علی ضیا، از رستمی، از دوستانشان باید پرسید چرا سرباز خط مقدم را هُل می‌دهید روی مین؟
کدام بیمار برای درمانش معطل تلگرام بود؟ آیا نمیدانید که بیماران بستری در بیمارستان را آشفته می‌کنید؟ نمی‌دانید که داستان های خود ساخته تان دل خانواده ها و همراهان بیماران را می‌لرزاند؟ دنبال نقیصه در سیستم درمان می‌گشتید که به رخ جهان بکشید؟ از این بهتر نبود؟

بگذریم از اظهاراتتان در مورد دلیل هجوم نیاوردن مردم به فروشگاه‌ها... چطور به صورت مردم نگاه می‌کنید از امروز ماسک بزنید تا شناخته نشوید...

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: رزیدنت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۹۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک گور دسته‌جمعی در محوطه بیمارستان «الشفاء»

 پزشکان فلسطینی یک گور دسته‌جمعی را در حیاط بیمارستان الشفاء غزه کشف کردند.

به نقل از الجزیره، تاکنون۹ پیکر کشف شده و گمان می‌رود بقایای بیمارانی باشد که در جریان حملات اسرائیل و محاصره این مجتمع پزشکی جان خود را از دست داده‌اند. 

بر اساس این گزارش، تلاش‌ها برای بیرون آوردن اجساد از گور دسته‌جمعی به دلیل خطر حمله پهپاد‌های اسرائیلی در آسمان مجتمع الشفاء به حالت تعلیق درآمده است.

منبع: ایلنا

tags # جنگ غزه سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • اضافه شدن ۶ دستگاه همودیالیز به بیمارستان کامکار قم
  • کشف یک گور دسته‌جمعی در محوطه بیمارستان «الشفاء»
  • اهدای خون جمعی از کارکنان تیپ 364 شهید نصیرزاده ارتش در مهاباد
  • واکنش حماس به کشف گور جمعی در بیمارستان الشفای غزه
  • آچمز شدن وزیر خارجه انگلیس در برنامه زنده تلویزیونی!
  • «خوره» در تلاش برای آگاهی‌بخشی/ جذام هنوز تمام نشده است!
  • جاذبه‌های گردشگری و چهره‌های شاخص تنگستان به کشور معرفی شوند
  • بررسی مشکلات رزیدنت ها در برنامه مخاطب خاص
  • ۲۵ درصد سهم سلامت مردم در اختیار وزارت بهداشت است
  • افزایش دریافتی رزیدنت‌ها تا حداقل ۱۵ میلیون تومان + فیلم