Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در پاسخ به سوالی درباره چگونگی محافظت از بیماری‌ها اظهار داشت: در روایات آمده است هنگام خواندن بار سوم آیت‌الکرسی، خدای متعال خود محافظ شخص بدون واسطه می‌شود، حتی می‌توانید ۱۴ بار آیت‌الکرسی را بخوانید و به ۱۴ معصوم هدیه کنید.

وی افزود: خواندن زیارت عاشورا به گفته مرحوم آیت‌الله فشارکی بسیار مفید است، به گفته ایشان هرکس برای دفع بلا هر روز یک زیارت عاشورا بخواند و آن را به مادر امام زمان (ع) هدیه و مادر ایشان را شفیع کند امام زمان (عج) برای سلامتی آن شخص دعا می‌کند زیرا مادر می‌تواند به فرزند خود سفارش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه همراه داشتن تربت امام حسین (ع) بیماری را دفع و موثر در محافظت از سلامتی فرد است، گفت: آب تربت در شفای بیماران بسیار موثر است که به اندازه یک نخود تربت را در ظرف بزرگ آب حل و سپس ۷۰ بار سوره حمد، آیت‌الکرسی، چهارقل، سوره قدر، استغفار و صلوات را به آب می‌خوانید و از این آب زیاد میل کنید که در این صورت امید است شفای بیماری عاجل شود.

وی ذکر دیگری را معرفی کرد و گفت: «اللَّهُمَّ اجْعَلْنِی فِی دِرْعِکَ الْحَصِینَةِ الَّتِی تَجْعَلُ فِیهَا مَنْ تُرِیدُ» یعنی خدایا مرا در یک زره محکم قرار بده که هرکس را مصلحت بدانی در این زره قرار می‌دهی و نمی‌گذاری آسیبی به او برسد؛ این آیه را در زمان جنگ بسیار به کار می‌‎‌بردند و ذکری است که فرد را در برابر آسیب و یا بلایا حفظ می‌کند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اصفهان امام حسین امام زمان عاشورا مجلس خبرگان رهبری بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۰۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص

به گزارش صدای ایران ، مادر ترانه علیدوستی در پاسخ به سوالات کاربران فضای مجازی در مورد سلامتی فرزندش گفت: به تازگی آرام شده‌ام و می‌توانم به این سوال جواب بدهم، حال ترانه خوب نبوده اما الان خوب است.

او ادامه داد: برای ترانه دعا کنید، بیماری [داشتن] سخت است به خصوص اگر منشأ آن مشخص نباشد و من از همه ی دوستان و طرفدارانش می‌خواهم برای ترانه دعا کنند و انرژی‌های مثبت و عشق بفرستند .

وی همچنین از مردم خواست که فعلا در خصوص سلامتی ترانه علیدوستی سوالی نپرسند. 

مادر ترانه علیدوستی گفت: من هم بسیار نگران بودم اما از نگرانی در آمده ام و به همین دلیل است که حال طرفداران و دوستانش را درک میکنم.

دیگر خبرها

  • افزایش موارد حیوان‌ گزیدگی در تربت حیدریه
  • خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!
  • اغازواکسیناسیون پنوموکوک (سینه پهلو)در مجموعۀ زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • برپایی ایستگاه سلامت در شهرک سلامت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی بیماری‌های کرم ابریشم ویژه نوغانداران بخش بایگ شهرستان تربت حیدریه
  • ببینید | سبب غائب شدن امام زمان(عج) کیست؟
  • هشدار دامپزشکی تربت‌حیدریه به دامداران در خصوص مبارزه با انگل‌های خارجی
  • ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص
  • ابتلای ترانه علیدوستی به بیماری نامشخص؛ داستان چیست؟
  • هشدار دامپزشکی تربت حیدریه در خصوص خطر شیوع بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو