Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد گفت: در راستای شناسایی پروژه‌های مورد نیاز صنایع دولتی و غیردولتی چین و مهارت آموزی اساتید دانشگاه آزاد با مرکز فناوری‌های پیشرفته ایران چین تفاهم‌نامه همکاری امضا کردیم.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، بابک نگاهداری رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این تفاهم نامه فی مابین پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز فناوری‌های پیشرفته ایران چین به امضا رسید و از جمله اقدامات پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی در زمینه سیاست گذاری و برنامه ریزی به منظور ارتباط مستمر و هم افزا بین سه جریان تولید، کاربرد و توسعه دانش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نگاهداری موضوع کلی این تفاهم‌نامه را همکاری مشترک میان طرفین در راستای اجرا و شناسایی پروژه‌های مورد نیاز صنایع و نهاد‌های دولتی و غیردولتی چین و همچنین همکاری مشترک در راستای توانمندسازی و مهارت آموزی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی از طریق اخذ و انجام ماموریت‌های صنعتی در کشور چین عنوان کرد.

وی با اشاره به تعهدات طرفین در این تفاهم‌نامه اظهار کرد: تعهدات پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی انعقاد قراردادها، اجرای پروژه‌های مشترک و شناسایی و معرفی اساتید توانمند و مستعد برای انجام پروژه‌های صنعتی ارائه شده از طرف مرکز فناوری‌های پیشرفته ایران چین و راه اندازی مرکز تحقیقات مشترک برای انجام پروژه‌های دارای پتانسیل تجاری سازی و مورد نیاز صنایع با همکاری شرکت‌های چینی و یا نهاد‌های دولتی و غیردولتی در چین است.

معاون دانشگاه آزاد شناسایی و پروژه‌یابی صنعتی به منظور بهره‌گیری از پتانسیل‌های دانشگاه آزاد اسلامی، اخذ مجوز‌های مورد نیاز و همچنین کمک به ثبت اختراع دستاورد‌های دانشگاه در کشور چین، کمک به توانمندسازی و مهارت آموزی اساتید دانشگاه از طریق اخذ ماموریت‌های صنعتی در کشور چین را از جمله تعهدات مرکز فناوری‌های پیشرفته ایران چین عنوان کرد.

وی افزود: مقرر شده برای اجرایی کردن هر یک از اهداف تعیین شده در تفاهم‌نامه، کارگروه مشترکی تشکیل و پس از طرح و تصویب اقدامات مقتضی صورت گیرد. مطابق این تفاهم‌نامه، قرارداد هر یک از موضوعات مطروحه، به صورت مجزا تنظیم و منعقد می‌شود.

رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در راستای اهداف سند دانشگاه اسلامی و طراحی نظام همکاری دانشگاه با بخش‌های مختلف برای حضور اثربخش در جامعه و صنعت، این تفاهم نامه در قالب فعالیت‌های اداره کل کانون‌های دانشگاه، صنعت و جامعه پیگیری و به مرحله امضا رسیده است و تمامی اساتید فرهیخته و توانمند دانشگاه آزاد اسلامی دعوت می‌شود با برقراری ارتباط موثر با این اداره کل، ما را در گسترش شبکه اعضای هیات علمی کانون‌های دانشگاه، صنعت و جامعه کمک کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی شبکه آزمایشگاهی پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد اسلامی تفاهم نامه مورد نیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۰۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره «روستای دوستدار کتاب» در مازندران برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سکینه مهدیان پور صبح دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با تأکید بر اهمّیت ایجاد تفاهم‌نامه‌ی همکاری ادارات کل کتابخانه‌های عمومی و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: وجود این تفاهم‌نامه به‌همراه ظرفیّت‌های مختلف دو اداره‌کل، موجب هم‌افزایی و همکاری مضاعف و در نتیجه سبب اجرای بهتر و بیشتر برنامه‌های باکیفیت و تأثیرگذار خواهد شد. این اتفاق منشأ خیر و برکات فرهنگی است، به طوریکه نفع آن به اهالی استان خواهد رسید.

مهدیان‌پور ادامه داد: جشنواره «روستای دوستدار کتاب»، یکی از بندهای این تفاهم‌نامه است که نیاز به حمایت ویژه و برگزاری جلسات مشترک با همکاران وزارتخانه‌ای دارد. احسان آهنگر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز ضمن تقدیر از تلاش مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان برای ایجاد تفاهم‌نامه‌ی همکاری اذعان داشت: امضای تفاهم‌نامه، اقدام بسیار بسزایی است که موجب همیاری و هماهنگی مؤثر برای تحقق اهداف مشترک دو دستگاه فرهنگی است. وی افزود: ما اولین جلسه مشترک را با اداره‌کل کتابخانه‌های استان داشتیم و این جریان را با سایر دستگاه‌ها نیز خواهیم داشت چراکه اگر قرار است در فضای پیچیده امروز، فعّالیت درست و اصولی داشته باشیم و کارمان به نتیجه‌ی خوبی برسد، می‌بایست همراه و کنار هم باشیم و به‌تنهایی، اعمالمان تأثیرگذار نخواهند بود. آهنگر بر لزوم تعامل و همکاری متقابل دستگاه‌های مختلف فرهنگی تأکید کرد و ادامه داد: در جلسات متعدّدی با استاندار گفتیم که طی ۴۵ سال انقلاب اسلامی، هماهنگی و تفاهم دستگاه‌ها گسترش یافته است و باید قدردان این نعمت‌ها باشیم و فرصت‌ها را دریابیم. این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: ما دامنه و گستره‌ی برنامه‌های مشترک مختلفی هستیم و می‌بایست باهَم برای توسعه‌ی فرهنگ کتابخوانی و مطالعه، تلاش مؤثری داشته باشیم. کد خبر 6078575

دیگر خبرها

  • لزوم نگارش پیوست عملیاتی تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد و مدارس استان قم
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و واحد تهران شرق
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک صداوسیما و دانشگاه آزاد همدان
  • تفاهم نامه راه‌اندازی سامانه ویژه ناشنوایان گلستان امضا شد
  • تجهیز کارگاه ساخت و تولید دانشگاه آزاد خوی به ماشین‌آلات پیشرفته
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با کتابخانه‌های عمومی مازندران
  • جشنواره «روستای دوستدار کتاب» در مازندران برگزار می شود
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری معاونت پرستاری و مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت
  • همکاری مشترک دانشگاه آزاد کرمانشاه با دانشگاه‌های خارجی
  • همکاری مشترک دانشگاه آزاد کرمانشاه با برخی دانشگاه‌های خارج کشور