Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@03:39:51 GMT

ثبت الکترونیکی درخواست بیمه بیکاری در سمنان

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۰۱۲۴۷

ثبت الکترونیکی درخواست بیمه بیکاری در سمنان

به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، درخواست دریافت مقرری بیمه بیکاری برای کارگران به صورت الکترونیکی ثبت می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: افراد متقاضی دریافت مقرری بیمه بیکاری با مراجعه به سامانه‌ bimebikari.mcls.gov.ir می‌توانند درخواست خود را ثبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسماعیل غنیان  افزود: بر اساس قانون و تمهیدات اندیشیده شده به کارگران مبتلا به ویروس کرونا غرامت دستمزد پرداخت می‌شود و اگر بیکار شوند بیمه بیکاری به آن ها تعلق می‌گیرد.
غنیان یادآور شد: اعتبار گواهینامه‌های ایمنی پیمانکاری و گواهینامه‌های تایید صلاحیت شرکت‌های خدماتی که اعتبار آنها تا اسفند است نیز تا پایان فروردین ۹۹ تمدید شده و نیازی به مراجعه حضوری نیست.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمه بیکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۱۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۸ هزار درخواست مردم استان سمنان در سفر رییس‌جمهور ثبت شد

جاویدپور سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباط مردمی استانداری سمنان گفت: سامانه تلفنی۱۱۱، سامانه اینترنتی ۱۱۱، میز خدمت و نامه‌نگاری، چهار راه ارتباطی مردم با رییس جمهور و هیات دولت در سفر به استان سمنان بود.

سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباط مردمی استانداری سمنان گفت: بیشترین ثبت درخواست‌ها از طریق سامانه تلفنی ارتباط مردم و دولت با فراوانی ۴۷ هزار و ۵۶۰ درخواست ثبت شد.

وی بیان کرد: سامانه ارتباط مردم و دولت در سمنان(سامانه تلفنی ۱۱۱) با ۶۰۰ کاربر پاسخگوی شهروندان این استان برای ثبت درخواست‌ها در سفر دولت سیزدهم بود.

وی ادامه داد: ۳۰ میز خدمت در مناطق مختلف و به همت دستگاه‌های اجرایی در سفر آیت الله رئیسی و هیات دولت به استان سمنان برپا بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ۱۲۸ هزار درخواست مردم استان سمنان در سفر رییس‌جمهور ثبت شد
  • کاهش نرخ بیکاری در اردستان
  • ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی استان سمنان افزایش یافت
  • ۵۱ هزار درخواست صدور مجوز الکترونیکی در استان مرکزی ثبت شد
  • ثبت ۱۰۰۰ درخواست صدور مجوز الکترونیکی در استان مرکزی
  • فعالیت سامانه نسخ الکترونیک بیمه سلامت پایدار شد
  • نیمه اردیبهشت ؛ زمان ثبت نام کلاس اولی ها در استان سمنان
  • ۶۳ درصد حیوان گزیدگی در استان سمنان مربوط به سگ است
  • ۱۵ اردیبهشت زمان ثبت نام کلاس اولی‌ها در استان سمنان است
  • اعطای ۴۷ گواهی مدیریت سبز به ادارات اصفهان در زمینه مدیریت پسماند