Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا مقدم، مدیرعامل شرکت عرضه کننده این نرم افزار روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت ایرنا درباره نرم افزار موبایلی «کرونا ۱۱۵» بیان کرد: این نرم افزار مربوط به خود ارزیابی کرونا و بر اساس پروتکل‌های سازمان جهانی بهداشت است. به کمک این نرم افزار موبایلی افراد می‌توانند وضعیت خود را از نظر شرایط بالینی اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نرم افزار اعلام می‌کند که آیا افراد نیاز به مراجعه به مراکز درمانی دارند یا باید با اورژانس تماس بگیرند.  همچنین مراکز درمانی و تشخیصی جهت مراجعه را نیز بر استان مشخص می‌کند.

وی ادامه داد: این نرم افزار مربوط به بخش خصوصی است و به دنبال سود مالی از این نرم افزار نیستیم و فقط جهت کمک کردن به مقابله با کرونا این نرم افزار را راه اندازی کردیم. ما یک شرکت سرمایه گذاری هستیم و در حوزه فضای مجازی فعالیت می‌کنیم.

مقدم گفت: برای دریافت مجوز از وزارت بهداشت نیز اقدام کرده‌ایم و احتمالا در روزهای آتی مجوز وزارت بهداشت هم آماده خواهد شد. نرم افزارها برای مجوز به دو صورت بررسی می‌شوند که یکی صلاحیت شرکت سازنده است که این موضوع بررسی شده است.

این مهندس نرم افزار بیان کرد: اطلاعاتی که در این نرم افزار ثبت می‌شود قابل برگشت نیست و در واقع نرم افزار یک طرفه است و در نتیجه احتمال هک شدن را کاهش می‌دهد. همچنین اطلاعات خاصی ثبت نمی‌شود و افراد فقط باید شماره همراه خود را وارد کنند. حتی افراد می‌توانند اسم خود یا اطلاعات شخصی را وارد نکنند. این نرم افزار به ثبت کد ملی هم نیاز ندارد. در نتیجه موارد مختلف از نظر امنیت اطلاعات برای طراحی این نرم افزار در نظر گرفته شده است.

مقدم اظهار کرد: این نرم افزار به دو صورت اندروید و pwa (تحت وب) طراحی شده و تاکنون در عرض ۲ روز بالغ بر ۵ هزار نصب داشته است.

۲۳۵۲۳۲ کد خبر 1366162

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۱۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ درصد هزینه گلخانه به صورت تسهیلات در اختیار افراد قرار می گیرد

نوید فرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بحث سیاست توسعه گلخانه‌های کشور مبتنی بر یک سری از مطالعات بود که توسط وزارت جهاد کشاورزی در سال‌های ۹۴ و ۹۵ انجام شد و هیأت دولت مصوب کرد بحث گلخانه‌ها در کل کشور توسعه پیدا کند.

وی افزود: استان گلستان یکی از استان‌هایی است که برخی از نقاط استان مستعد تولید گلخانه هستند که بر همین اساس مجوزهایی گرفته شود و تسهیلات لازم به متقاضیان داده شود.

مدیر باغبانی جهاد کشاورزی استان گلستان با اشاره به اینکه افرادی که علاقه مند به این حوزه هستند باید از یک حداقلی‌ها برخوردار باشند، گفت: برای احداث گلخانه مساحتی به متراژ چهار هزار متر مربع زمین نیاز است که حداقل سه هزار متر آن تحت پوشش گلخانه‌ای قرار گیرد.

فرهانی ادامه داد: پیشنهاد می‌شود افرادی که می‌خواهند در این بخش ورود کنند سطوح بالاتری را انتخاب کنند تا از درآمد بیشتری برخوردار شوند و بتوانند کار صادرات را انجام دهند.

وی با بیان اینکه بعد از استعلام‌های مربوطه که از ادارات اخذ می‌شود مجوز پروانه تأسیس صادر می‌شود، یادآور شد: با پروانه تأسیس که صادر می‌شود افراد می‌توانند مجوز تغییر کاربری را دریافت کنند.

فرهانی در خصوص تسهیلات اظهار کرد: ۸۰ درصد هزینه گلخانه به صورت تسهیلات در اختیار افراد قرار می‌گیرد که باز پرداخت آن پنج ساله است.

کد خبر 6080465

دیگر خبرها

  • اعلام قیمت جدید خدمات پارکینگ‌های کرمانشاه
  • آسیب دیدن فرهنگ کار از جمله نگرانی‌ها در سیستان است
  • آسیب دیدن فرهنگ کار از جمله نگرانی‌ها در منطقه سیستان است
  • کلاه‌برداری مجرمان سایبری با ارسال پیام با مضمون دریافت کالابرگ
  • انفجار در بزرگترین شرکت جنگ افزار سازی انگلیس
  • تأکید شرکت نفت فلات قاره بر ارائه خدمات مناسب پروازی به کارکنان مناطق عملیاتی
  • ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی حجاب در ادارات
  • ۸۰ درصد هزینه گلخانه به صورت تسهیلات در اختیار افراد قرار می گیرد
  • اجرای ۸۰ پروژه فنی و خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • ۹۰ درصد اتباع افغانستانی در خراسان رضوی خواهان مجوز اقامت هستند