Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایبان خودرو یا در اصطلاح سایبان ماشین یکی از ملزومات این روزهاست، چرا که روزبه‌روز بر تعداد خودروها اضافه‌ شده و از طرفی ارزش خودروها بسیار بالا رفته و مهم است که از خودرو به‌درستی مراقبت شود.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام بزرگمهر، به‌طورمعمول اکثر خانه‌ها یا آپارتمان‌ها فقط یک جای پارک ماشین مسقف دارد و این در حالی است که تقریباً اکثر خانواده‌ها نیاز به دو یا سه محل پارک خودرو دارند که مسقف بوده و ماشین را در مقابل آفتاب و برف و باران حفظ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای داشتن سایبان به‌طور معمول می‌بایست زمین محل مورد نظر برای صفحه گذاری حفر شود و پس از گذاشتن صفحه و خشک شدن بتن آن نسبت به برشکاری و نصب ستون و سازه و رنگ‌آمیزی و سپس روی آن با ورق فلزی یا پلی کربنات و ... پوشش شود. این کار دارای مشکلات و معایبی است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

مشکلات سایبان‌های ثابت و معمولی:

۱-  ساخت سایبان ماشین در محل مورد نظر معمولاً با ایجاد مزاحمت و سروصدای زیاد همراه بوده که موجب ایجاد مزاحمت برای همسایه‌ها و ساکنین ساختمان می‌شود.

۲-  پس از اتمام ساخت اسکلت سایبان، نقاشی و رنگ‌آمیزی سایبان می‌بایست انجام شود. رنگ استفاده‌ شده اکثراً از نوع روغنی بوده و در مقابل آفتاب در طولانی‌ مدت دوام و پایداری کمی دارد و سایبان پس از چند سال نیاز به رنگ‌آمیزی مجدد دارد.

۳- داشتن نخاله و ضایعات یکی دیگر از موارد سایبان‌های معمول هست و در پایان کار محل کثیف و پر از ضایعات و نخاله می‌شود و همچنین پس از رنگ‌آمیزی فضا پر از لک‌های رنگ‌ شده که خوشایند نیست و نیاز به نظافت دارد.

۴- پروفیل‌های سازه سایبان توسط اتصال و جوش برق انجام‌ شده که در صورت دقت نکردن بر کیفیت جوش، ممکن است اتصال ایجادشده از کیفیت و استحکام مناسب برخوردار نباشد.

۵- نصب این نوع سایبان نیاز به صفحه گذاری و ستون گذاری داشته و این موارد باعث زمان‌بر شدن ساخت سایبان می شود.

در اینجا چند سؤال مطرح است، اینکه آیا می‌شود بدون ایجاد مزاحمت برای ساکنین و همسایه‌ها یک یا چند سایبان ماشین نصب کرد؟ آیا شرکتی وجود دارد که بتواند در کمترین زمان ممکن سایبان ماشین آماده و قابل‌ استفاده ارائه کند؟ آیا سایبان ماشینی وجود دارد که بتوان پس از مدتی آن را باز کرد و در محل دیگر و یا ساختمان دیگر مجدد نصب کرد؟ آیا می‌توان سایبان خودروی سفارش داد که دردسر و مشکلاتی برای ما نداشته باشد؟ در ادامه این مطلب در مورد سایبان خودرو پیچ و مهره‌ای صحبت خواهیم کرد که پاسخ تمام این سؤالات را خواهد داد.

برای انتخاب سایبان خودرو خوب باید به نکات مهمی توجه کرد، یکی از این نکات پوشش سایبان خودرو هست. پوشش سایبان خودرو انواع مختلفی دارد که هرکدام مزایا و معایب خود را دارند اما با توجه به اقلیم و شرایط آب و هوایی کشورمان پیشنهاد ما پوشش سایبان UPVC است که تولید برند معتبر ایرانی است.

مورد بعد که باید به آن دقت کرد استحکام سازه و اسکلت سایبان پارکینگ ماشین هست؛ چرا که اگر استحکام سایبان پارکینگ به اندازه کافی نباشد ممکن است در شرایط بد جوی تعادل خود را از دست‌ داده و باعث وارد شدن خسارت به خودرو پارک شده در زیر سایبان شود.

یکی دیگر از مواردی که باید در نظر گرفته شود پوشش رنگ سایبان پارکینگ خودرو است. بهترین نوع رنگ برای سایبان، رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک است. این نوع رنگ دارای عمر مفید بالا بوده و در مرور زمان تغییر رنگ و ماهیت نمی‌دهد و از طرفی مانع پوسیدگی و زنگ زدن قسمت‌های فلزی سایبان می‌شود.

موارد دیگری نیز در زمان انتخاب سایبان پارکینگ ماشین مهم است که مباحث فنی و طراحی و ساختاری آن است و بهترین راه برای اینکه بدانید تمام موارد به‌خوبی و با دقت در نظر گرفته‌ شده است خرید و سفارش سایبان پارکینگ خودرو از شرکت‌های معتبر و بهنام مانند شرکت بزرگمهر هست.

سایبان پیچ و مهره‌ای بزرگمهر نوعی سایبان پارکینگ خودرو است که سایبانی پیش‌ساخته بوده و تمامی موارد مهم و فنی و کیفیتی در ساخت آن در نظر گرفته‌ شده است.

مزایای سایبان پیچ و مهره‌ای بزرگمهر (سایبان پیش‌ساخته خودرو):

نصب سریع و آسان سایبان پیچ و مهره‌ای بزرگمهر (برای هر ماشین نصب در کمترین زمان ممکن بین ۲ تا ۴ ساعت)

بدون نیاز به تخریب یا تغییر در ساختار محل نصب سایبان

بدون نیاز به صفحه گذاری در بستر بتنی برای نصب سایبان پیچ و مهره‌ای بزرگمهر

سایبان خودرو پیچ و مهره‌ای بزرگمهر دارای سایه‌انداز خنک بدون عبور حرارت خورشید در روزهای گرم تابستان

مقاومت بالای سایبان ماشین پیچ و مهره‌ای بزرگمهر در برابر اشعه UV

ساختار محکم و پایدار سایبان پیش‌ساخته بزرگمهر در شرایط ناپایدار جوی

سایبان پیش‌ساخته بزرگمهر ماندگار و مقاوم و باقابلیت جابجایی و تغییر مکان به‌دفعات

پوشش رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک بسیار مقاوم سایبان پیچ و مهره‌ای بزرگمهر

مشخصات سایبان پیش‌ساخته بزرگمهر:

اسکلت و شاسی اصلی سایبان پیش‌ساخته بزرگمهر از پروفیل‌های درجه‌ یک فولادی از نوع st۳۷ بوده که توسط جوش ممتد co۲ به یکدیگر متصل شده و پس از انجام برشکاری و ساخت توسط کادر باتجربه و ماهر شرکت بزرگمهر وارد سالن سند بلاست شده و کلیه ناخالصی‌ها و چربی‌ها از روی آن پاک می‌گردد، سپس توسط رنگ پودری کوره‌ای الکترواستاتیک که از برندهای معتبر ایرانی تهیه شده پوشش داده می‌شوند. پس از پاشیدن رنگ بر روی این سازه‌ها و قطعات  وارد کوره رنگ‌ شده و رنگ، کاملاً پخته‌ شده و مقاوم می‌گردد. تمام قطعات قبل از بسته‌بندی توسط واحد کنترل کیفی بازرسی و سپس آماده ارسال می‌شود.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رنگ آمیزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۱۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهره شانس ساکت از برزیل خریداری شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مصدومیتی که برای علیرضا رضایی دروازه‌بان نساجی پیش آمد و مشخص شد او تا پایان فصل نمی‌تواند تیمش را همراهی کند، ساکت الهامی سرمربی قرمزپوشان مازندران اقدام به جذب یک دروازه‌بان برزیلی کرد.

لوآن پولی دروازه‌بان برزیلی در اقدامی سریع از سوی مقامات نساجی به ایران آمد و در تمرینات این تیم شرکت کرد. او دو روز بعد از حضور در ایران فیکس نساجی شد و تاکنون نقش مهمی در موفقیت‌های تیمش ایفا کرده است.

پولی در جریان بازی گذشته نساجی مقابل تراکتور تبریز بسیار موفق ظاهر شد؛ این گلر برزیلی در چند صحنه با واکنش های به موقع دروازه‌ نساجی را نجات داد و توانست اثرگذار واقع شود. او درنهایت از دید سایت‌های آماری به عنوان برترین بازیکن نساجی مقابل تراکتور انتخاب شد و عملکرد خوبش به چشم آمد.

بی‌شک ساکت الهامی که در مدت حضورش در نساجی توانسته این تیم را از قعرجدول جدا کند و رگه‌هایی از امید برای بقا در جمع قرمزپوشان با حضور او دیده می‌شود، روی عملکرد گلر برزیلی خود در 6 هفته پایانی نیز حساب ویژه ای باز کرده است. لوآن پولی می‌تواند در بازی‌های سخت و حساس نساجی در آینده نقشی مهم ایفا کند و برای بقای تیمش در لیگ برتر تلاش ویژه ای انجام بدهد.

دیگر خبرها

  • شهرداری‌ها خط اول خدمت به مردم هستند
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکارهای مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می آیند (+عکس)
  • وضعیت پارکینگ‌های کرمانشاه صدای فرماندار را درآورد
  • توقیف و اعمال قانون ۵۷۴ خودروی شوتی و تغییر وضعیت در بم
  • تاکسی نصف و نیمه در خیابان ؛ بی‌رنگ در میاد! | ببینید
  • علت چرب شدن شمع خودرو و نحوه رفع آن
  • نصب ۹۵ دستگاه ردیاب برروی خودروی دهیاران قزوین
  • مهره شانس ساکت از برزیل خریداری شد (عکس)
  • ستاره‌های تیم بی‌ستاره نکونام | درخشش چند مهره در ترکیب صدرنشین
  • عکس| رونمایی قوچان نژاد از ماشین جدیدش