Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-16@08:06:31 GMT

مهلت سه ماهه برای پرداخت قبض گاز

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۰۱۸۸۷

مهلت سه ماهه برای پرداخت قبض گاز

ایران اکونومیست- سخنگوی شرکت ملی گاز کشور گفت: مردم تا سه ماه می تواند قبوض گاز خود را پرداخت نکنند.

محمد عسگری سخنگوی شرکت ملی گاز کشور  با اشاره به قرائت کنتور‌های خانگی و تجاری گاز با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تا اطلاع ثانوی انجام نمی‌شود،گفت: طبق گزارشات دولت مردم تا سه ماه می تواند قبوض گاز خود را پرداخت نکنند، ولی توصیه ما به هموطنان این است که حدالامکان برای جلوگیری از انباشت مبلغ پرداختی گاز خود آن را پرداخت کنند

او بیان اینکه مردم برای اعلام رقم کنتور، دریافت قبض و نحوه پرداخت خود نگرانی نداشته باشند، ادامه داد: مشترکان گاز می‌توانند با شماره ۴- ۸۱۹۷۲۵۰۱ تماس بگیرند یا حرف H را به شماره ۲۰۰۰۱۷۰۱ پیامک کنند و همچنین می توانند از طریق سایت شرکت به آدرس www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

tehrangasco.ir یا کافه بازار درباره مقدار مصرف و نحوه پرداخت قبوض خود مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: کنتورخوان‌های شرکت گاز تا اطلاع ثانوی به منازل مردم مراجعه نمی‌کنند

سخنگوی شرکت ملی گاز کشور اضافه کرد:تا زمانی که شرایط بیماری کرونا عادی نشود کنتورخوان‌های شرکت گاز تا اطلاع ثانوی به در منازل مردم برای قرائت کنتور و محاسبه مقدار مصرف مراجعه نخواهند کرد.

 باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: شرکت ملی گاز ، قبض گاز ، ویروس کرونا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شرکت ملی گاز قبض گاز ویروس کرونا شرکت ملی گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۱۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمندسازی و کنترل پذیری ۱۰۰ درصدی مشترکین کشاورزی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،نخستین جلسه کمیته بهبود بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان برگزار شد و ضمن ارائه گزارش عملکرد سال گذشته توسط مدیران و معاونت‌ها؛ اهداف و چشم انداز‌های شرکت برای سال ۱۴۰۳ بیان شد. 
مهندس طاهر کیامهر در ابتدای این جلسه ضمن تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران؛ از خدمات و زحمات یکساله مدیران و همکاران ستادی تقدیر و تشکر نموده و با بیان اینکه سال گذشته سالی پر تلاش و نتیجه بخشی برای شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی بود؛ ابراز امیدواری کرد: امیدوارم با همکاری و همفکری تمامی همکاران به اهداف شرکت در سال ۱۴۰۳ نیز دست یابیم. 
وی تصریح کرد: شناسایی نقاط ضعف و قوت عملکرد سال گذشته مهم‌ترین امری است که جهت تعیین نقشه راه برای سال پیش رو باید مورد توجه تمامی مدیران قرار گیرد و ضمن تداوم و تقویت نقاط قوت جهت رفع نقاط ضعف باید اقدام کنند. 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ضمن قدردانی از زحمات مجموعه صنعت برق استان، به پیش رو بودن ایام پیک‌بار اشاره و بر ضرورت آمادگی شرکت برای اجرای برنامه‌های پیک تاکید کرد و گفت: کنترل پذیری و هوشمندسازی کنتور‌های مشترکین یکی از اقداماتی است که در گذر موفق از پیک بسیار موثر می‌باشد که خوشبختانه شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی درسال ۱۴۰۲ به همت همکاران در این حوزه بسیار خوب عمل کرده و با هوشمندسازی کنتور‌های کشاورزی؛ هم اکنون ۱۰۰ درصد مشترکین کشاورزی سطح استان کنترل پذیر هستند. 
وی ادامه داد: هوشمندسازی کنتور مشترکین در سایر بخش‌ها به ویژه در بخش‌های صنعتی و ادارات نیز باید با جدیت در سالجاری دنبال شود.

دیگر خبرها

  • بومی‌سازی کیت‌های قرائت از راه دور مصرف گاز و آب در داخل کشور
  • بومی سازی کنتورخوان از راه دور ایران‌ساخت
  • مدیریت هوشمند مصرف آب و گاز با کنتورخوان از راه دور ایران‌ساخت
  • جلسه بررسی تخصصی هوشمند سازی کنتور‌های آب مشترکین آذربایجان غربی
  • آخرین مهلت پرداخت اجاره‌بهای خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علامه اعلام شد
  • پایان فروردین، مهلت بیمه رایگان مادران روستایی دارای سه فرزند و بیشتر
  • هوشمندسازی و کنترل پذیری ۱۰۰ درصدی مشترکین کشاورزی آذربایجان غربی
  • تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • ️تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • بیش از 10 هزار کنتور هوشمند برق در خراسان شمالی نصب شد