Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، شهاب الدین بیمقدار در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن محکومیت هتک حرمت حرم حضرت معصومه(س) و حرم امام رضا(ع) بیان کرد: بنده تعجب می کنم از این اقدامات. زمانی که مقام معظم رهبری فرمودند که هرچه که ستا مقابله با کرونا تشخیص دهد باید اجرایی شود؛ چگونه عده ای به خودشان اجازه می دهند تا دست به چنین اقداماتی بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اظهار کرد: این رفتار ها ناپسند است. شکستن در حرم ائمه و معصومین بسیار زشت‌تر از تعطیلی چند روز این اماکن مقدس است. این افراد با این اقدامات دین شیعه را روبنایی و خرافی به جهان نشان می‌دهند.

نماینده مردم تبریز در مجلس تصریح کرد: معلوم نیست این اقدامات از کدام چشمه آب می خورد. باید پیش بینی های لازم صورت می گرفت تا چنین اقدامات ناپسندی در اماکن مقدس انجام نشود.

وی در ادامه تاکید کرد: مقام رهبری خودشان تاکید کردند که همه باید مطیع دستورالعمل های ستاد باشند فلذا این رفتارها جایگاهی ندارد. این افراد با نگاه روبنایی دست به چنین کاری زده اند یا اینکه از جایی 

کد خبر 493547 برچسب‌ها كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۱۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرونشست زمین سبب شکستن پل در مهریز شد

دریافت 3 MB کد خبر 6062382

دیگر خبرها

  • غرق شدن ۱۲ فلسطینی حین دریافت بسته‌های کمک ارسالی از آسمان
  • چالش‌هایی که در روزه‌ داری با آنها مواجه می‌شویم/ چگونه مشکلات گوارشی را کاهش دهیم؟/ دلایل بروز یبوست و نحوه پیشگیری از آن در افراد روزه‌ دار
  • اما و اگر‌های روزه‌داری برای دیابتی‌ها
  • چالش‌هایی که با روزه‌داری مواجه می‌شویم/ چگونه مشکلات گوارشی را کاهش دهیم؟
  • چالش‌هایی که با روزه‌داری مواجه می‌شویم
  • اینفوگرافیک: ثروتمندترین افراد جهان در کدام کشور‌ها زندگی می‌کنند؟
  • بیت الجواد؛ خانه روزه داران کوچک
  • مشارکت مردم تنها راه حل مشکلات کشور
  • تدارک ۱۵۰ هزار بسته اطعام افطار برای روزه داران امام حسنی (ع)
  • فرونشست زمین سبب شکستن پل در مهریز شد