Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، محسن حاجی میرزایی درآیین افتتاح این استودیو با اشاره به اهمیت اطلاع رسانه‌ای چندرسانه‌ای و اهمیت آن در دنیای فعلی گفت: از سال‌های قبل با ارتقای نسل‌های اینترنت سایت‌های خبری اهمیت اطلاع‌رسانی چندرسانه‌ای را درک کرده‌اند و بر این اساس در سایت‌های خود بخشی را به همین منظور قرار داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش هم باید در این زمینه تلاش کند و بخشی از فعالیت‌های خود را به این حوزه اختصاص دهد تا مخاطبان این دستگاه با فعالیت‌های این سازمان در حوزه‌های مختلف آشنا شوند.

گفتنی است، نشریه «نگاه» به رویدادهای آموزش‌وپرورش، عنوان نشریه‌ای بوده است که به مدت 30 سال منتشرشده و در بین مدارس و ادارات آموزش‌وپرورش، توزیع می‌‌شده است و درزمانی که خبررسانی در فضای آموزش‌وپرورش به شکل کنونی وجود نداشته، سعی کرده است تا در انتشار اخبار این حوزه، نگاه تخصصی به حوزه آموزش‌وپرورش داشته باشد.

مجله تصویری، تحلیلی و آموزشی «نگاه» جهت غنای خود و استفاده از نظرات ذی‌نفعان آموزش‌وپرورش همواره خود را نیازمند حمایت همه مخاطبین خود اعم از معلمان فرهیخته، دانش آموزان عزیز و اولیای محترم می‌داند و ازاین‌رو از همه مخاطبان دعوت می‌کند تا با ارائه نظرات و پیشنهاد‌های خود به آدرس negah@medu.ir ما را در افزایش غنای این نشریه همراهی کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اینترنت دانش آموزان روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش وزیر آموزش و پرورش آموزش وپرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۱۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تک ماده كمكی به آموزش‌وپرورش نخواهد کرد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، امرایی، عضو كمیسیون آموزش دیده‌بان شفافیت عدالت مجلس در یک گفت‌وگوی رادیویی در مورد افزایش استفاده از تک ماده گفت: قبل‌تر ۲ عنوان نهایی و غیر نهایی برای فارغ‌التحصیلی تصویب شد كه اخیراً این ۲ عنوان نهایی و به ۴ درس اضافه شد.

امرایی در این باره افزود: آموزش‌وپرورش به جای اضافه كردن تک ماده باید به سمت عدالت آموزشی برود. اگر در استان‌ها شاهد همگنی در عدالت باشیم، نیازی به افزایش تك ماده نیست.

عضو كمیسیون آموزش دیده‌بان شفافیت عدالت یادآور شد: سال گذشته هشدار داده شد كه سؤالات امتحانات نهایی مانند كنكور شده كه در نهایت موجب افت نمرات معدل دانش‌آموزان شد كه امروز با افزایش تک ماده قصد جبران كیفیت بد سؤالات و عدالت آموزشی را دارند كه نه تنها کمک‌کننده نیست بلكه روش غلطی است.

امرایی همچنین با تأکید بر به كارگیری روش‌های اصولی توسط آموزش‌وپرورش برای دانش‌آموزان خاطرنشان كرد: افزایش تک ماده كمكی به دانش‌آموز و آموزش‌وپرورش نمی‌كند و تنها به تسریع در گرفتن دیپلم كمك می‌كند. به جای كاهش تک ماده‌ها، شاهد افزایش آن هستیم كه اصلاً روش منطقی نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • افتتاح مدرسه خیرساز به همت خیر شیرازی
  • تلاش مناطق آموزش و پرورش به ارتقای شاخص‌ها معطوف شود
  • افزایش تک ماده كمكی به آموزش‌وپرورش نخواهد کرد
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی