Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی را تشریح کرد.

سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به آخرین وضعیت محورهای شمالی اظهار داشت: شاهد ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال محدوده میدان امیرکبیر و ترافیک نیمه سنگین در محور تهران-پردیس و بالعکس در محدوده‌های بومهن و رودهن هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تردد در محورهای هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین رشت روان است.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا آزادراه چالوس-مرزن آباد و بالعکس تا اطلاع بعدی مسدود است.

سرهنگ رحمانی گفت: محورهای چالوس- هراز و فیروز کوه دارای بارش باران و آزادراه قزوین- رشت و آزادراه تهران- شمال فاقد هر گونه مداخلات جوی هستند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها، اظهار داشت: ترافیک سنگین در آزادراه تهران – کرج و کرج-قزوین حد فاصل پل فردیس تا پایانه شهید کلانتری حاکم است و همچنین در آزادراه تهران-قم محدوده عوارضی ترافیک سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تأکید کرد: در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، البرز، سمنان و گلستان بارش باران گزارش شده است.

منبع: مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: آزادراه تهران ترافیک سنگین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۲۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پروژه نصب حفاظ میانی در آزادراه کرج - قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی داودی از آغاز پروژه نصب حفاظ میانی در رفیوژ میانی آزادراه کرج - قزوین به طول چهار کیلومتر از دی سال گذشته خبر داد و گفت: در این پروژه نرده‌ای فلزی به طول ۲۰۰ متر در نقاطی از آزادراه که در کمیسیون ایمنی البرز مصوب و با اولویت کمیته تحلیل تصادفات اداره کل راهداری استان مشخص شده نصب می‌شود.

وی بیان کرد: اکنون در چند نقطه از آزادراه از جمله محدوده پایانه شهید کلانتری، گلشهر و پل حصارک این عملیات به طول یک و نیم کیلومتر اجرا شده و تلاش می‌کنیم محدوده‌های پل فردیس، پل هشتگرد و عوارضی قدیم حصارک را با نصب حفاظ میانی ایمن سازی کنیم. این طرح با هدف افزایش ایمنی عابران و به منظور جلوگیری از تردد عابران پیاده از عرض آزادراه اجرا شده است.

کد خبر 6085467

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • پادکست | ترافیک سنگین در محورهای چالوس و تهران پردیس
  • اجرای پروژه نصب حفاظ میانی در آزادراه کرج - قزوین