Web Analytics Made Easy - Statcounter

با ابتلای یکی از بازیکنان تیم فوتبال هرتابرلین، تمامی اعضای این تیم از جمله سرمربی آن برای دو هفته قرنطینه شدند. ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، منابع آلمانی امروز (سه‌شنبه) از ابتلای یکی از بازیکنان تیم فوتبال هرتابرلین به بیماری کرونا خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هویت این بازیکن توسط باشگاه فاش نشده است اما ابتلای او سبب شده که تمامی اعضای تیم از جمله سرمربی آن الکساندر نوری برای دو هفته قرنطینه شوند.

قرار بود تیم هرتابرلین از صبح امروز (سه‌شنبه) تمرینات خود را از سر بگیرد اما حالا با اتفاقی که برای بازیکن این تیم رخ داده، تمرینات تیم هم به حالت تعلیق درآمده است.

طبق اعلام مدیرورزشی باشگاه هرتابرلین، این بازیکن صبح امروز داشتن علائم مشکوک به کرونا را به پزشک اطلاع داده و تست او مثبت اعلام شده است.

مشخص نیست که چرا با وجود اعلام مقامات شهر برلین مبنی بر ممنوعیت تمامی فعالیت‌های ورزشی در این شهر، تیم هرتابرلین چگونه قصد داشته امروز به تمرین بپردازد آن هم در حالی که بوندس‌لیگا تا 14 فروردین تعلیق است و زمزمه‌های افزایش مدت تعلیق آن برای حداقل یک ماه دیگر هم شنیده می‌شود.

بوندس‌لیگایی‌ها هم کرونایی شدند/ ژرمن‌ها نیز سرانجام به تعلیق مسابقات تن دادنداعتراض ینس لمن به اعلام قرنطینه در آلمان: اخراج و بی‌پول شویم بهتر است یا کرونا بگیریم؟

 

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا فوتبال آلمان هرتابرلین الکساندر نوری

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا فوتبال آلمان هرتابرلین الکساندر نوری ویروس کرونا فوتبال آلمان هرتابرلین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۲۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطری‌ها ۳ بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند

رقابت‌های فوتبال باشگاهی در کشور‌های عربی به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود تا مدیران این باشگاه‌ها به فکر تقویت تیم‌های خود باشند. از این رو بار دیگر پیشنهاد‌هایی از سوی مدیر برنامه‌های ایرانی به دست بازیکنان شاغل در لیگ برتر فوتبال کشور رسیده است.

در این بین یکی از باشگاه‌های کشور قطر با بررسی عملکرد سه بازیکن پرسپولیس خواستار مذاکره با هر سه بازیکن شده است تا آن‌ها را که در پایان فصل هم قراردادشان با پرسپولیس به اتمام می‌رسد را جذب کنند.

دو بازیکن ملی پوش پرسپولیس و یکی از هافبک‌های این تیم که از زمان روی کار آمدن اوسمار ویه‌را یکی از بازیکنان اصلی این تیم است پیشنهاد قطری‌ها را به پایان فصل موکول کرده‌اند تا تمرکز خود را روی بازی‌های پیش روی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی بگذارند.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه هم موضوع تمدید قرارداد آن‌ها را به پایان فصل پس از مذاکره با اوسمار ویه‌را موکول کرده است تا تمرکز آن‌ها در هفته‌های پایانی و در رقابت قهرمانی با استقلال تهران بر هم نخورد.

حالا باید دید بازیکنانی که پیشنهاد لیگ‌های عربی را دریافت می‌کنند با وجود مشکلات مالی که امسال تجربه کردند حاضر به تمدید خواهند شد یا فوتبال خود را به عنوان لژیونر ادامه دهند.

دیگر خبرها

  • مازندران؛ مهد علم و دانش و نیروی انسانی کارآمد
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • تعلیق رهاسازی پساب فوکوشیما در دریا
  • ۱۶۱ میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام تزریق شد
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • مقاومت ژاوی در تمرین: جواب هیچکس را نداد
  • دستیار نماینده پارلمان اروپا به اتهام جاسوسی برای چین از کار تعلیق شد
  • پوچتینو: ثابت کنید اینجا اف‌سی کول پالمر نیست!‏
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • قطری‌ها ۳ بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند