Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@07:23:52 GMT

افسانه «عمو نوروز» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۰۲۵۲۸

افسانه «عمو نوروز» منتشر شد

کتاب قدیمی افسانه «عمو نوروز» با تنظیم متن فریده فرجام و زنده‌یاد محمود مشرف تهرانی در آستانه نوروز سال ۱۳۹۹ از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازنشر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کتاب «عمو نوروز» از جمله کتاب‌های قدیمی کانون پرورش فکری است که بر اساس افسانه قدیمی ملاقات عمو نوروز و ننه سرما گردآوری و تنظیم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نام فریده فرجام و محمود مشرف آزاد تهرانی (م.آزاد) روی این کتاب به عنوان گردآورنده و تنظیم‌کننده متن به چشم می‌خورد و فرشید مثقالی تصویرگر، مجسمه‌ساز و نقاش شناخته شده، نیز کتاب «عمو نوروز» را تصویرگری کرده است.

کتاب «عمو نوروز» برای اولین بار در سال ۱۳۴۶ در انتشارات کانون پرورش فکری به چاپ رسیده است و شمارگان آن تاکنون به ۸۰هزار می‌رسد که به بهانه‌ی تحویل سال جدید ۱۳۹۹ به چاپ هفتم رسیده است.

کتاب «عمو نوروز» که مناسب کودکان بالای ۷ سال است و در چاپ جدیدش با شمارگان ۲هزار و ۵۰۰ نسخه منتشر شده هم‌اکنون با قیمت ۱۰هزارتومان در فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مجموعه شهر کتاب در دسترس همگان است.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: عمو نوروز افسانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری عمو نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۲۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش های برتر کرمان راهی مرحله کشوری شدند

نمایش‌های «کشتی حیوانات» از کانون پرورش فکری جیرفت، «کودکان خیابان» از بخش آزاد و «محاکمه گرگ بدجنس مهربان» ازکانون پرورش فکری شماره پنج شهر کرمان به ترتیب حروف الفبا و بدون رتبه‌بندی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در مرحله استانی در کرمان معرفی شدند و به مرحله کشوری راه یافتند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • وجود ۳۷۰ هزار دانش‌آموز در استان کرمانشاه
  • تمدید ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های برخط ملی و استانی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • تمدید ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های برخط ملی و استانی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 
  • نقش مهم کانون پرورش فکری در مناسبت‌های فرهنگی
  • کانون پرورش فکری، دوستدار کودکان و نوجوانان محلات حاشیه‌نشین
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان و نوجوانان خرم آباد
  • جای‌گذاری ۴۵ قفسه کتاب کانون پرورش فکری در مدارس ۱۰ استان
  • برگزاری سلسله نشست‌های هفتگی خانواده در کانون پرورش فکری کرمانشاه
  • نمایش های برتر کرمان راهی مرحله کشوری شدند
  • اهدای ۴۵ قفسه کتاب به مدارس ۱۰ استان