Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از شاگردان الکساندر نوری، مبتلا به کرونا شده و از این رو مرد ایرانی هم قرنطینه شده است.

طرفداری- منابع آلمانی امروز (سه‌شنبه) از ابتلای یکی از بازیکنان تیم فوتبال هرتابرلین به بیماری کرونا خبر دادند. منابع آلمانی امروز (سه‌شنبه) از ابتلای یکی از بازیکنان تیم فوتبال هرتابرلین به بیماری کرونا خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هویت این بازیکن توسط باشگاه فاش نشده است اما ابتلای او سبب شده که تمامی اعضای تیم از جمله سرمربی آن الکساندر نوری برای دو هفته قرنطینه شوند. قرار بود تیم هرتابرلین از صبح امروز (سه‌شنبه) تمرینات خود را از سر بگیرد اما حالا با اتفاقی که برای بازیکن این تیم رخ داده، تمرینات تیم هم به حالت تعلیق درآمده است.

به گزارش تسنیم، طبق اعلام مدیرورزشی باشگاه هرتابرلین، این بازیکن صبح امروز داشتن علائم مشکوک به کرونا را به پزشک اطلاع داده و تست او مثبت اعلام شده است. مشخص نیست که چرا با وجود اعلام مقامات شهر برلین مبنی بر ممنوعیت تمامی فعالیت‌های ورزشی در این شهر، تیم هرتابرلین چگونه قصد داشته امروز به تمرین بپردازد آن هم در حالی که بوندس‌لیگا تا 14 فروردین تعلیق است و زمزمه‌های افزایش مدت تعلیق آن برای حداقل یک ماه دیگر هم شنیده می‌شود.

هویت این بازیکن توسط باشگاه فاش نشده است اما ابتلای او سبب شده که تمامی اعضای تیم از جمله سرمربی آن الکساندر نوری برای دو هفته قرنطینه شوند. قرار بود تیم هرتابرلین از صبح امروز (سه‌شنبه) تمرینات خود را از سر بگیرد اما حالا با اتفاقی که برای بازیکن این تیم رخ داده، تمرینات تیم هم به حالت تعلیق درآمده است.

طبق اعلام مدیرورزشی باشگاه هرتابرلین، این بازیکن صبح امروز داشتن علائم مشکوک به کرونا را به پزشک اطلاع داده و تست او مثبت اعلام شده است. مشخص نیست که چرا با وجود اعلام مقامات شهر برلین مبنی بر ممنوعیت تمامی فعالیت‌های ورزشی در این شهر، تیم هرتابرلین چگونه قصد داشته امروز به تمرین بپردازد آن هم در حالی که بوندس‌لیگا تا 14 فروردین تعلیق است و زمزمه‌های افزایش مدت تعلیق آن برای حداقل یک ماه دیگر هم شنیده می‌شود.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: الکساندر نوری تیم هرتابرلین صبح امروز سه شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۲۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والیبال ایران و یک درد قدیمی؛ پشت کردن به تیم ملی برای قراردادهای میلیاردی!

انصراف برخی بازیکنان از حضور در تیم ملی والیبال نشان داد که آنها به مسائل دیگری به جز پیراهن این تیم فکر می‌کنند!

به گزارش مشرق، با حضور پائز در ایران، تمرینات تیم ملی والیبال جدی‌تر از گذشته دنبال می‌شود و حالا باید امیدوار بود این تیم بتواند به هدفی تقریبا محال یعنی رسیدن به سهمیه المپیک پاریس، برسد. هرچند روی کاغذ، والیبال ایران شانس کسب سهمیه دارد اما واقعیت‌ها چیز دیگری می‌گوید و تیم ملی باید به ۱۰ پیروزی دست پیدا کند تا بتواند مسافر پاریس شود که این تعداد پیروزی حتی برای تیم‌های بزرگ همچون برزیل و لهستان هم کاری بسیار سخت محسوب می‌شود.

با این حال توقع جامعه والیبال از ملی‌پوشان این تیم، تلاش حداکثری برای دفاع از حیثیت والیبال ایران است. بازیکنانی که در لیست نهایی تیم ملی قرار گرفته‌اند باید این نکته را در نظر داشته باشند که پوشیدن پیراهن این تیم، بزرگترین افتخار ممکن برای آنهاست. امروز لیست تیم ملی والیبال اعلام شد و مطابق پیش‌بینی‌ها برخی بازیکنان که هر چه دارند از بازی در تیم ملی بوده است، در این لیست ۳۰ نفره حضور ندارند.

این بازیکنان مصدومیت را بهانه کرده‌اند تا به تیم ملی نیایند؛ اما عجیب اینکه آنها تا آخرین بازی تیم‌شان در لیگ برتر و همچنین لیگ‌های بی‌کیفیت خارجی به میدان رفتند و هیچ خبری هم از مصدومیت آنها نبود!

به نظر می‌رسد واقعیت این است که آنها به دلیل ترس از مصدومیت در تیم ملی و اینکه نتوانند برای فصل بعد قراردادهای میلیاردی امضا کنند، به تیم ملی کشورشان پشت کردند. قطعا اگر تیم ملی شانس بیشتری برای صعود به المپیک داشت این بازیکنان چنین تصمیمی نمی‌گرفتند؛ چرا که حضور در المپیک می‌توانست پیشنهادهای باشگاهی بهتری برای آنها فراهم کند.

یادمان نرفته در دوره‌ای بازیکن مطرح تیم ملی والیبال به دلیل اینکه به آنها پاداش لیگ ملت‌ها داده نشد، خودش را به بیماری زد اما زمانی که پول به او رسید شفا پیدا کرد و برای تیم ملی به میدان رفت!

حالا دیگر نمی‌توان به سرمربی اسبق تیم ملی خرده گرفت. زمانی که بازیکنان باتجربه تمایلی به بازی برای این تیم نداشتند برخی عنوان کردند که دلیل این مسئله حضور بهروز عطایی روی نیمکت تیم ملی است. عجیب آنکه کسانی که حالا منتقد بازیکنانی شده‌اند که از حضور در تیم ملی امتناع کرده‌اند در آن زمان یا سکوت کردند یا به حمایت از بازیکنان انصرافی پرداختند.

مشکل جای دیگریست؛ همانجایی که به صورت سیستماتیک از بازیکن‌سالاری حمایت می‌شد. باید امیدوار بود این بار و در دوره ریاست میلاد تقوی دیگر خبری از بازیکن‌سالاری نباشد. بازیکنی که در دوره مربیگری عطایی به یکباره از همراهی تیم ملی امتناع کرد، نباید بار دیگر به این تیم دعوت می‌شد؛ اما هنوز هم فرصت کافی برای مقابله با این معضل هست؛ در غیر این صورت در روی همان پاشنه قبلی خواهد چرخید.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • میراثی که از تیم شمسایی در جام ملت‌ها باقی می‌ماند
  • ستاره‌های والیبال علیه تیم ملی و پائز؛ دوباره بازیکن سالاری زیر تور
  • والیبال ایران و یک درد قدیمی؛ پشت کردن به تیم ملی برای قراردادهای میلیاردی!
  • (عکس) جلسه فنی اوسمار برای شاگردانش
  • اوسمار برای شاگردانش جلسه فنی گذاشت
  • شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!
  • ۱۶۱ میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام تزریق شد
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی در ترکیب تیم ملی والیبال قرار گرفتند
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی