Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیرنفت و مدیرشرایط اضطراری شرکت ملی صنایع پتروشیمی به صورت ویدئو کنفرانس با رئیسان کمیته های شرایط اضطراری مناطق ماهشهر و عسلویه آخرین وضعیت پیشگیری و مقابله با این بیماری را بررسی کرد.

 

بهزاد محمدی مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در نشستی که به‌صورت ویدئوکنفرانس با حضور اعضای ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در صنعت پتروشیمی ومدیران ارشد NPC به‌منظور بررسی راهکارهای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا برگزار شد در جریان آخرین اقدام های انجام شده درمناطق عملیاتی ماهشهر و عسلویه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان این که شرکت های پتروشیمی در بحث پایش و ارزیابی سلامت کارکنان باید با جدیت اقدام کنند گفت: شوراهای راهبردی و مدیران مجتمع های پتروشیمی افزون برآماده باش کامل باید اقدام های خود در ابعاد مختلف ارتقا دهند.

 

محمدی خطاب به مدیران و اعضای کمیته های شرایط اضطراری  منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و پتروشیمی های های منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ابراز داشت: سلامتی کارکنان و خانواده های آنان و نیز مردم در شهرها و شهرک های پیرامونی باید به عنوان یک راهبرد مهم مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

 

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تقدیراز اقدام های ارزشمند انجام شده در مجموعه صنعت پتروشیمی کشور افزود:  شرکت های پتروشیمی در هفته های  گذشته اقدام های بسیار مطلوبی را در تامین نیازهای کشور به ویژه برای تولید مواد ضد عفونی کننده انجام داده اند و این روند تداوم خواهد یافت.

 

بر اساس این گزارش ، امید شهیدی نیا و محمد رضا سمیعی روسای کمیته های شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گزارش هایی از آخرین اقدام های انجام شده را ارائه کردند

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: منطقه ویژه اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۲۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف ۱۸۰۰ صنعت آلاینده و آبخواه در محور مهریز ـ عقدا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مهران فاطمی در سومین مجمع سلامت استان گفت: سلامت، مهم‌ترین مسئله اصلی استان است و سلامت مردم استان قربانی توسعه صنعتی نمی‌شود.

وی افزود: عوامل مخل در سلامت مردم شناسایی و نقش آنها مشخص شود تا به همان میزان در پیشگیری و مقابله و مداخلات لازم انجام گیرد.

استاندار اظهار داشت: با سیاست گذاری‌های انجام شده در استان، ممنوعیت بارگذاری صنایع آلاینده در استان از سه هزار مجوز سالیانه به هزار و ۲۰۰ مجوز رسیده و هزار و ۸۰۰ صنعت آلاینده و آبخواه در استان در محور مهریز-عقدا حذف شده است و به مرور زمان به سمت اقتصاد دانش بنیان و پاک و سبز حرکت می‌کنیم.

وی همچنین پیشگیری و بهداشت را مقدم بر درمان دانست و بر بهداشت و پیشگیری تاکید کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد هم مهمترین محور این نشست را آلودگی هوا و محیط زیست دانست و بیان داشت: در این نشست چالش‌های آلودگی هوا، گردشگری سلامت و بیمارپذیر بودن استان و... مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دکتر هاشمی افزود: با توجه به صنعتی بودن استان، مسائل اقلیمی و آلودگی و مسائل زیست محیطی طی مطالعاتی در دانشگاه و حتی سطح کشور در حال بررسی و انجام است.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی کاشان در چه مراحلی است؟
  • تبدیل وضعیت شغلی ۲۳۳ نفر از خانواده ایثارگران در پتروشیمی پردیس
  • سهم ۸۲ درصدی پتروشیمی در جذب سرمایه‌گذاری منطقه اقتصادی پارسیان
  • رشد ۴۶ درصد لایروبی در اسکله ها و آبراه های منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی
  • عزم جدی دولت سیزدهم در کاهش ظرفیت خالی پتروشیمی‌ها/ ۶ درصد از ظرفیت خالی تولید فعال شد
  • تدوین الزام‌های اچ‌اس‌ئی در عملیات توپک‌رانی صنعت نفت
  • بهره‌برداری از ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال ۱۴۰۳
  • مشارکت مردم در تولید تنها راه مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان
  • پتروشیمی ارومیه میزبان راهیان پیشرفت نورانی سمپاد
  • حذف ۱۸۰۰ صنعت آلاینده و آبخواه در محور مهریز ـ عقدا