Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۲ عنوان فیلم از محصولات جدید بنیاد سینمایی فارابی از سیمای جمهوری اسلامی ایران و ۲۷ فیلم کم‌تر دیده شده از محصولات سال‌های مختلف متعلق به بنیاد سینمایی فارابی از طریق سامانه VOD، در تعطیلات نوروز ۹۹ پخش خواهد شد.

‌‌‌‌‌‌به گزارش ایمنا ۱۲ فیلم از محصولات بنیاد سینمایی فارابی در سال‌های اخیر که در ژانرهای دفاع مقدس، کودک و نوجوان، تاریخی و درام خانوادگی قرار است از شبکه‌های مختلف تلویزیون در ایام نوروز ۹۹ نمایش داده شود، عبارتند از: سرو زیرآب (محمد علی باشه آهنگر) از شبکه یک و سه، تپلی و من (حسین قناعت) از شبکه امید، پاستاریونی (سهیل موفق) از شبکه پنج، فرار از اردو (غلامرضا رمضانی) از شبکه پنج، ضربه فنی (غلامرضا رمضانی) از شبکه امید، پینوکیو و رئیسعلی و عاموسردار (سیدرضا صافی) از شبکه دو، به دنیا آمدن (محسن عبدالوهاب) از شبکه دو، غلامرضا تختی (بهرام توکلی) از شبکه سه، صدای منو می‌شنوی (صادق پروین آشتیانی) از شبکه دو، سوفی و دیوانه (مهدی کرم‌پور) از شبکه پنج، شکلاتی (سهیل موفق) از شبکه دو، و رفقای خوب (مجید قاری‌زاده) از شبکه یک.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«هر روز یک فیلم» برای روزهای در خانه ماندن

بر اساس این خبر، همچنین در راستای طرح هر روز با یک فیلم ایرانی برای ایام کرونایی و در خانه ماندن، ۲۷ فیلم در ژانرهای متنوع که برای پخش از طریق VODها در ایام پیش رو درنظر گرفته شده و عمدتاً پیش از این نمایش گسترده عمومی نداشته‌اند، عبارتند از: نار و نی (سعید ابراهیمی‌فر)، ننه لالا و فرزندان (کامبوزیا پرتوی)، هفت پرده (فرزاد موتمن)، تک درخت‌ها (سعید ابراهیمی‌فر)، چوری (جواد اردکانی)، دبستان شوک (کاظم معصومی)، نجوا (پرویز شهبازی)، مواجهه (سعید ابراهیمی‌فر)، مثل یک قصه (خسرو سینایی)، آوای زندگی (علی شاه‌حاتمی)، ترانه کوچک من (مسعود کرامتی)، پرواز مرغابی‌ها (علی شاه‌حاتمی)، قفل‌ساز (غلامرضا رمضانی)، شانه دوست (محسن محسنی‌نسب)، رؤیای سینما (علی و حمید شاه‌حاتمی)، پرواز بادبادک‌ها (علی قوی‌تن)، عقاب صحرا (مهرداد خوشبخت)، فرزندخوانده (وحید نیکخواه‌آزاد)، مروارید (سیروس حسن‌پور)، باورم کن (محمد حسن‌پور)، نسترن‌های وحشی (رهبر قنبری)، ترومای سرخ (اسماعیل میهن‌دوست)، مربای شیرین (مرضیه برومند)، فصل بلوغ (رهبر قنبری)، اسکی‌باز (فریدون نجفی)، کنجانچم (یاسمن نصرتی) و سوم شخص غایب (وحید نیکخواه‌آزاد).

منبع: ایسنا

کد خبر 415464

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دل شبکه نمایش خانگی نوروز 99 فیلم سینمایی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شبکه دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۳۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سینمای ایران مسافر کره جنوبی شد

فیلم های ایرانی در جشنواره جئونجو در کره جنوبی به نمایش درمی آیند.

به گزارش ایسنا،فیلم سینمایی «گیجگاه» به کارگردانی عادل تبریزی تهیه کنندگی حنیف سروری و میرواله مدنی در ادامه حضور های جهانی خود به بیست وپنجمین جشنواره جئونجو در کره جنوبی راه یافت.

این جشنواره سینمایی از  اول تا دهم می (۱۲ تا ۲۴ اردیبهشت) در شهر جئونجو کره جنوبی برگزار خواهد شد و فیلم سینمایی گیج گاه در ۳ نمایش مختلف برای مخاطبان این جشنواره اکران خواهد شد .

ماداکتو پیکچرز عرضه و توزیع بین المللی این اثر را برعهده دارد.

حامد بهداد، باران کوثری، سروش صحت، بهرنگ علوی، امیرحسین رستمی، نادر سلیمانی، بیژن بنفشه خواه، سیاوش چراغی پور, علی راد، مریم همتیان، محمد الهی، علی باغفر، ایمان اسماعیل پور، داوود ونداده، حامد شیخی، وحید رحمتی؛ با حضور فرهاد آییش و با هنرمندی جمشید هاشم پور، رضا صفایی پور، حسن رضایی نقش آفرینان این فیلم سینمایی هستند.

«گیجگاه» پیش از این وفق به دریافت جایزه از چهلمین جشنواره فیلم های ورزشی میلان ایتالیا ،جایزه بهترین فیلمنامه از شانزدهمین جشنواره چبوکساری روسیه ، جایزه بهترین گروه بازیگران کمدی و بهترین تدوین از پنجمین جشنواره اسکیپتاون در لس آنجلس آمریکا شده و همچنین در بیش از ده جشنواره بین المللی حضور داشته است.

فیلم‌های «در سرزمین برادران» ساخته رها امیرفضلی و علیرضا قاسمی و «آیه‌های زمینی» از علی عسگری و علیرضا خاتمی نیز در جشنواره فیلم جئونجو به نمایش گذاشته می‌شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگ‌ برنده رمضانی‌ها چه بود؟/ درخشش «زندگی پس از زندگی» و «محفل»
  • تعاملات میان نمایش‌خانگی و صداوسیما به خوبی پیش می‌رود
  • «قوی‌دل» به «هنر و تجربه» رسید
  • بیش از ۱۶ هزار همدانی در تعطیلات نوروز به سینما رفتند
  • تعاملات رو به رشد میان صداوسیما با شبکه نمایش‌خانگی
  • «قوی‌دل» به هنر و تجربه رسید
  • حدود هفت هزار قزوینی در تعطیلات نوروز به سینما رفتند
  • سینمای ایران مسافر کره جنوبی شد
  • پایان نوروز و آغاز اکران مدارس «ایلیا؛ جستجوی قهرمان»
  • بررسی آمار آثار نوروزی و رمضانی/«نون.خ» و«هفت سر اژدها» رقیب شدند