Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالمحمد انصاری روز سه‌شنبه در این رابطه افزود: در راستای تلاش برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، بازبینی و داوری آثار رسیده به این دبیرخانه به تعویق افتاده است.

وی بیان کرد:تاکنون ۱۴ گروه نمایشی از شهرهای خورموج، جم و ریز، سعدآباد، آبپخش، عالیشهر، شبانکاره، دیر و بوشهر فرم‌های شرکت در جشنواره را به دبیرخانه ارسال کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انصاری ادامه داد: باتوجه به تعویق زمانی پیش آمده، فرصت ارسال اثر و ثبت نام در جشنواره تا ۱۵ فروردین ماه ۹۸، تمدید شد.

وی با بیان اینکه نمونه نمایشنامه‌ها برای ارسال به جشنواره نیز قابل دریافت است، ادامه داد: نسخه pdf نمایشنامه‌ها در سایت حوزه هنری استان بوشهر، بخش دبیرخانه های دائمی، تئاتر مردمی بچه های مسجد، به آدرس artbushehr.ir به شکل رایگان در دسترس عموم قرار گرفته است.

انصاری گفت: هنرمندان می‌توانند آثار خود را به همراه فرم ثبت نام به "دبیرخانه دائمی تئاتر مردمی بچه های مسجد" واقع در بوشهر، میدان قدس، ابتدای بلوار رئیسعلی دلواری، حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر ارسال کنند.

برچسب‌ها بوشهر خورموج شبانکاره

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر خورموج شبانکاره بوشهر خورموج شبانکاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۳۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد

 پیرو موافقت علی بخشی زاده، معاون صدای رسانه ملی مبنی بر ایجاد دریافت آثار با موضوع "عملیات تنبیهی وعده صادق" در سومین دوره از جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک علاقه مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

برنامه سازان شبکه‌ها و صدای مراکز می‌توانند اثر خودشان را با موضوع "عملیات تنبیهی وعده صادق" در ساختار مستند یا ترکیبی، به مدت حداکثر ۲۰ دقیقه، تا ۱۵ اردیبهشت به دبیرخانه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک ارسال کنند.

گفتنی است، هر شبکه و مرکز، مجاز به ارسال تنها یک اثر به دبیرخانه سومین جشنواره رادیویی پژواک است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد
  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • ۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت
  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر