Web Analytics Made Easy - Statcounter

آمار مبتلایان به کرونا در استان کردستان نشان از سیر نزولی این بیماری داشته به‌ طوری‌که در طول ۲۴ ساعت گذشته، تنها دو بیمار به این ویروس مبتلا شده‌اند. ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۸ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، براساس اعلام رسمی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، 1178 نفر بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شده و کل مبتلایان به این بیماری در کل کشور به 16 هزار و 169 نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طول 24 ساعت گذشته، 125 نفر از مبتلایان جدید کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری در کشور به 988 مورد رسیده و تاکنون 5389 نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

در روزهای اخیر آمار مبتلایان به کرونا در استان کردستان نیز نشان از سیر نزولی این بیماری داشته به‌ طوری‌که براساس اعلام متولیان دانشگاه علوم پزشکی در طول 24 ساعت گذشته، تنها دو بیمار به این ویروس مبتلا شده‌اند.

آمار ابتلا به ویروس کرونا در ایلام 110 نفره شد/ دو ‌فوتی در 24 ساعت گذشتهفرمانده سپاه خراسان شمالی در گفت‌وگو با تسنیم: 60 کارگاه تولید ماسک راه اندازی کردیم/ آمادگی 5 هزار بسیجی برای مقابله با ‌کرونا+فیلم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران به تشریح آخرین اطلاعات و آمار موارد ابتلا به ویروس کرونا پرداخت و اظهار داشت: مجموع مبتلایان به کرونا در استان به 167 مورد افزایش یافت.

فرزین رضاعی افزود: با این حساب از روز گذشته تاکنون، در مجموع 2 نفر به آمار مبتلاشدگان این بیماری اضافه شده و از 165 به 167 نفر افزایش یافته است.

گفتنی است؛ ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا استان در اطلاعیه‌های متعدد از مردم فهیم کردستان درخواست کرده در خانه‌های خود بمانند و زنجیره شیوع این بیماری را قطع کنند.

انتهای پیام/486/ش

R7848/P/S6,66/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مبتلایان به کرونا ساعت گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۳۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت ۷۰ درصد مرگ‌ها بیماری‌های قلبی و عروقی است

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام دلفان در سخنانی، اظهار داشت: سه پروژه مهم بیمارستانی «نیایش» خرم‌آباد، «رازی» کوهدشت و «گهر» دورود، از روند و رشد خوبی برخوردارند که طبق برنامه‌های زمان‌بندی‌شده، پیش می‌روند.

وی افزود: هم اکنون بیمارستان‌های «نیایش» خرم‌آباد با ۶۵ درصد، «رازی» کوهدشت با ۵۰ درصد و «گهر» دورود با ۲۱ درصد پیشرفت فیزیکی نسبت به سال قبل، از روند پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در ادامه سخنان خود با اشاره به رابطه سلامت، زمین پاک و سلامت خانواده و با اشاره به مشارکت گسترده مردمی و سایر دستگاه‌های اجرایی استان و ظرفیت‌های ذی‌نفع در حوزه بهداشت در طول دهه‌های گذشته، بیان داشت: با مردمی‌سازی سلامت به سمت پوشش همگانی سلامت حرکت می‌کنیم و باتوجه‌به سرمایه مردمی به‌عنوان دریای بی‌پایان توانمندی و ایثار و لزوم توجه به بهداشت و پیشگیری اشاره و ابراز امیدواری کرد که در هفته سلامت نتایج یک سال تلاش بی‌وقفه در پیاده‌سازی برنامه ملی سلامت خانواده و نظام ارجاع با مشارکت مردم به جامعه اطلاع‌رسانی می‌شود.

دلفان همچنین به رژیم غذایی سالم برای زندگی بهتر اشاره کرد و گفت: فواید رژیم غذایی سالم برای پیشگیری از بیماری‌هایی مانند دیابت، پوکی‌استخوان، سرطان، داشتن پوستی سالم، شاداب و جوان، داشتن سیستم ایمنی قوی و پیشگیری از بیماری‌های مسری مانند آنفلوانزا، سرماخوردگی، کرونا و داشتن قلب و عروقی سالم که حدود ۷۰ درصد مرگ‌های اخیر مربوط به مشکلات قلب و عروقی مؤثر است.

کد خبر 6081597

دیگر خبرها

  • علت ۷۰ درصد مرگ‌ها بیماری‌های قلبی و عروقی است
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • با ۷ مرحله آلزایمر آشنا شوید؛ از تغییرات خاموش تا فراموشی کامل
  • کاهش قیمت دلار در پی پاسخ تنبیهی ایران به اسرائیل
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • روند افزایشی آمار ازدواج در گچساران
  • (ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری
  • سونامی دیابت در ایران/ بسیاری از مبتلایان به دیابت از بیماری خود بی اطلاع هستند
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا