Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@16:32:23 GMT

2 مصدوم رهاورد چهارشنبه‌سوزی در زنجان

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۰۳۹۷۲

2 مصدوم رهاورد چهارشنبه‌سوزی در زنجان

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان زنجان گفت: امروز دو عملیات از سوی اورژانس انجام شده که مصدومین از ناحیه چشم و صورت و پا مصدوم شدند.

اصغر جعفری روحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امسال 400 نیرو در قالب 58 پایگاه ثابت در روز چهارشنبه آخر سال آماده‌باش هستند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان زنجان گفت: امروز همچنین علاوه بر این اورژانس هوایی هم برای حوادث آماده‌باش بوده و اتوبوس آمبولانس واقع در عوارضی زنجان- تبریز نیز در آماده‌باش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از انجام دو عملیات توسط اورژانس زنجان خبر داد و افزود: در این حوادث دو مصدوم داشتیم که از ناحیه چشم و صورت و پا مصدوم شده‌اند.

به گزارش فارس، علاوه بر این پایگاه‌ها 7 کد در شهر زنجان و 7 کد نیز در سایر شهرستان‌ها از ساعت 10 صبح روز سه‌شنبه در حالت آماده‌باش هستند.

انتهای پیام/73005/ق

 

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان حوادث فوریت های پزشکی اورژانس رئیس مرکز پ آماده باش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۳۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، طباطبایی گفت: در حادثه برخورد اتوبوس مسافربری زاهدان _ اصفهان، در محور مهریز _ یزد، ۱۰ کیلومتری پلیس راه ۶ نفر مصدوم شدند که مصدومان با دو کد آمبولانس اورژانس به بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) مهریز منتقل شدند.
وی با اشاره به اینکه این حادثه ساعت ۰۰:۱۴ بامداد چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ رخ داده، ادامه داد: هم اکنون ۵ مصدوم این حادثه 
پس از دریافت خدمات اورژانس در بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز مرخص شده اند و یک مصدوم دیگر هم در بخش تخصصی بیمارستان بستری شده است.

دیگر خبرها

  • وضعیت تجهیزات آتش نشانی در ایران چگونه است؟
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • تعداد فوتی های ناشی از گازگرفتی در زنجان کاهش یافت
  • شمار متوفیان ناشی از حوادث گاز در زنجان کاهش یافت
  • آخرین آمار مصدومان و فوتی‌های حوادث غرق‌شدگی ۱۴۰۳