Web Analytics Made Easy - Statcounter

در متن پیام کیونگ یول لی، که روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری شیراز روز سه‌شنبه آن را منتشر کرد، خطاب به شهردار شیراز آمده است: در آغاز کلام، مایلم عمیق‌ترین مراتب تسلیت خود را بابت قربانیان ویروس کرونا که جهان و جهانیان را شدیدا در معرض خطر قرار داده است اعلام کنم،

این پیام افزوده است: به عنوان یک شهروند کره جنوبی که کشورش به شدت تحت تاثیر این ویروس قرار گرفته، آلام مردم بزرگ ایران را که از این ویروس رنج می‌برند کاملا درک می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما، مطمئن هستم ما با شرایط سخت کنونی مبارزه کرده و دیر یا زود بر آن غلبه خواهیم کرد.

در این پیام عنوان شده است: در خصوص اینکه تحریم‌ها باعث می‌شوند مردم ایران از جمله شهروندان شیراز که باید سریعا مداوا شوند بی دلیل به سختی و مشقت بیفتند،کاملا با شهردار شیراز در خصوص لغو تحریم‌ها موافق هستم، شیراز به عنوان یکی از اعضای ارزشمند این سازمان، شایسته زندگی شادتر، هوشمندتر و فعال‌تری است و سازمان جهانی شهرهای هوشمند پایدار (WeGO) به دنبال هر اقدام ممکن در راستای تلاش‌های بین‌المللی در این باره خواهد بود.

پیش از این شهردار شیراز (بیست و یکم اسفندماه ۹۸) با هدف استفاده از ظرفیت‌های بین‌المللی این نهاد برای رساندن صدای شهروندان به گوش همه جهان در نامه‌ای به شهرهای دوست و خواهر خوانده و سازمان های بین‌المللی نوشته بود: تحریم‌های ظالمانه در شرایط شیوع ویروس کرونا، مصداق بارز جنایت جنگی است و من به نمایندگی از شهروندان فرهیخته شیراز از همکاران خود در سر تا سر جهان و مسوولان سازمان های بین‌المللی در حوزه مدیریت شهری انتظار دارم خواستار لغو تحریم‌های ظالمانه شوند.

پیام کیونگ یول لی، دبیرکل سازمان جهانی شهرهای هوشمند پایدار( WeGO) نیز در پاسخ به نامه حیدر اسکندرپور،شهردار شیراز بوده است.

بر اساس آخرین آمار اعلام شده تا عصر امروز (بیست و هفتم اسفند) ۳۱ مورد جدید ابتلا به کرونا در استان فارس شناسایی شده که با احتساب آنها شمار مبتلایان به این بیماری در این استان به ۳۲۶ نفر رسیده است. از موارد شناسایی شده ۵۸ نفر با بهبودی از بیمارستان ترخیص شده‌اند و تا کنون ۱۱ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در فارس جان خود را از دست داده‌اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا تحریم روابط خارجی شهر هوشمند حیدراسکندرپور شهرداری شیراز پروندهٔ خبری رایزنی های دیپلماتیک ایران برای مقابله با کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تحریم روابط خارجی شهر هوشمند شهرداری شیراز کره جنوبی ویروس کرونا تحریم روابط خارجی شهر هوشمند شهرداری شیراز بین المللی شهردار شیراز ویروس کرونا تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۳۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، دبیرکل سازمان عفو بین الملل گفت آمریکا با استفاده از حق وتوی خود مانع متهم شدن رژیم صهیونیستی بر سر جنایت های غزه می شود.

«اَگنِس کالامارد» دبیرکل سازمان عفو بین الملل روز چهارشنبه اعلام کرد: آمریکا مانع متهم شدن اسرائیل به نقض حقوق بشر در غزه می شود.

اَگنِس کالامارد با اشاره به نقض گسترده حقوق بشر در جهان گفت: به ویژه در شش ماه گذشته آمریکا از مقامات اسرائیلی در برابر نظارت بر ارتکاب نقض متعدد حقوق بشر در غزه، حفاظت کرده است.

دبیرکل سازمان عفو بین الملل گفت آمریکا با استفاده از وتوی آتش بس ضروری در غزه، جایگاه شورای امنیت سازمان ملل را بی معنا کرده است.

آمریکا تاکنون ۳ بار قطعنامه های شورای امنیت درباره جنگ غزه را وتو کرده است.

کد خبر 6087951

دیگر خبرها

  • آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد
  • آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد 
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • اعطای گواهینامه فرودگاه بین المللی شیراز توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشور
  • دستاوردهای ایران در کنترل مالاریا باوجود تحریم‌ها
  • کنتورهای هوشمند موجب صرفه جویی برق شدند
  • افزایش ده برابری هوشمند سازی شبکه برق شیراز
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • بیماری ایکس ؛ همه گیری بعدی جهانی در راه است؟
  • بیماری ایکس؛ همه‌گیری بعدی جهانی در راه است