Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@09:44:50 GMT

اعمال محدودیت برای برخی صنوف قوچان

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۰۴۰۹۵

اعمال محدودیت برای برخی صنوف قوچان

هادی رجایی‌نیا روز سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: صنوفی همچون پرنده فروشی‌ها، آرایشگاه‌های زنانه، قهوه خانه، کافی شاپ، گیم نت، کافه و مراکز فروش آب تا اطلاع ثانوی تعطیل شده‌اند. 

وی با بیان اینکه ساعت کار نانوایی ها کاهش پیدا نمی‌کند اما تغییراتی در آن ایجاد شده است، ادامه داد: ساعت کار نانوایی‌ها در نوبت صبح از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه و در نوبت عصر از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه تا ساعت ۲۱ خواهد بود اما ساعت کار نانوایی‌های سنگک همچون گذشته می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اتخاذ تدابیر لازم مبنی بر کاهش اجتماعات در سطح شهر گفت: طلا فروشی‌ها و مراکز تعمیرات آن، بدلیجات، ساعت فروشی و عینک فروشی‌ها فقط در نوبت صبح فعال بوده و عصرها تعطیل هستند.

رجایی نیا افزود: صنوفی همچون رستورانها، کله پزی‌ها و فست فودها هم ملزم به ارائه غذا به صورت بیرون بر شده و از سرو غذا در محل منع شده‌اند. 

وی ادامه داد: به غیر از برخی صنوف از جمله خواروبار فروشی‌ها، فروشندگان موادغذایی، میوه‌ فروشی، قصابی، فروشندگان مواد بهداشتی و شوینده، محصولات فرهنگی و تاکسی تلفنی‌ها که هیچ محدودیتی ندارند، تمامی مشاغل که نام صنف آنها ذکر نشده است فقط از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ می‌توانند فعالیت کنند. 

وی گفت: فعالیت پایانه مسافربری و سواری های شخصی جاده ای تا عادی شدن شرایط ممنوع است.

شهرستان قوچان حدود هفت هزار واحد صنفی دارد. این شهرستان ۱۸۰ هزار نفری در ۱۳۷ کیلومتری شمال غربی مشهد واقع است.

برچسب‌ها ویروس کرونا قوچان اصناف پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا قوچان اصناف ویروس کرونا قوچان اصناف فروشی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۴۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۴ هزار و ۹۰۰ داوطلب خراسان جنوبی در نوبت اول کنکور سراسری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، لامعی رئیس دانشگاه بیرجند در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: نوبت اول آزمون سراسری در استان همزمان با سراسر کشور ۶ و ۷ اردیبهشت برگزار می‌شود که در آن ۱۴ هزار و ۹۰۰ داوطلب خانم و آقا در ۵ گروه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: داوطلبان گروه ریاضی و انسانی صبح پنجشنبه ۶ اردیبهشت، گروه هنر و زبان خارجه عصر پنجشنبه ۶ اردیبهشت و گروه تجربی صبح جمعه ۷ اردیبهشت با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که این آزمون در ۱۰ شهر استان و ۲۴ حوزه برگزار می‌شود.
رئیس دانشگاه بیرجند همچنین گفت: از مجموعان داوطلبان ۳۶ درصد آقا و ۶۴ درصد خانم هستند.
لامعی با بیان اینکه بزرگ‌ترین رقابت کشور در ۱۱ حوزه خراسان جنوبی برگزار می‌شود افزود: نوبت دوم کنکور ۷ و ۸ تیر برگزار می‌شود و اجباری برای حضور در هر دو نوبت کنکور وجود ندارد و در صورتی که فرد در هر دو نوبت شرکت کند سازمان سنجش بالاترین نمره کسب شده را مبنا قرار می‌دهد.
وی گفت: آزمون نوبت اول ساعت ۸ صبح و ۱۴:۳۰ ظهر برگزار می‌شود که از داوطلبان می‌خواهیم یک ساعت قبل از شروع در محل آزمون حضور پیدا کنند و والدین فضای برگزاری کنکور را ترک کرده تا به آرامشِ داوطلبان کمک کنند، داوطلبان دفترچه‌ها را مخدوش نکرده و به جز مداد سیاه، پاک کن، کارت شناسایی، کارت ورود به جلسه و آب معدنی وسایل دیگری همراه نداشته باشند.

رئیس دانشگاه بیرجند همچنین افزود: از فردا سایت سازمان سنجش برای دریافت کارت ورود به جلسه باز می‌شود و اگر داوطلبی در این زمینه مشکل داشت می‌تواند در روز چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۸ به باجه رفع نقص در دانشگاه بیرجند مراجعه کند.

دیگر خبرها

  • زمان و تعداد سؤالات کنکور ۱۴۰۳+ اینفوگرافیک
  • اینفوگرافی/ زمان و تعداد سؤالات کنکور ۱۴۰۳
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • اعلام زمان پاسخگویی و تعداد سوالات نوبت اول کنکور
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • اعلام زمان پاسخگویی و تعداد سوالات نوبت اول کنکور ۱۴۰۳
  • تکرار شکستگی لوله در خیابان میر / محدودیت ترافیکی اعمال شد
  • رقابت ۱۴۹۰۰ داوطلب در آزمون سراسری نوبت اول در خراسان جنوبی
  • رقابت ۱۴ هزار و ۹۰۰ داوطلب خراسان جنوبی در نوبت اول کنکور سراسری
  • رقابت ۱۴ هزار و ۹۰۰ داوطلب خراسان جنوبی در نوبت اول کنکور