Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@01:08:32 GMT

شهرام کرمی به قادر آشنا خوشامد گفت

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۰۴۳۰۹

شهرام کرمی به قادر آشنا خوشامد گفت

مدیر پیشین اداره‌کل هنرهای نمایشی انتخاب قادر آشنا را به عنوان مدیر جدید این اداره‌کل تبریک و به او خوشامد گفت. ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۶ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، شهرام کرمی مدیر پیشین اداره‌کل هنرهای نمایشی انتخاب قادر آشنا را به عنوان مدیر جدید این اداره‌کل تبریک و به او خوشامد گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام شهرام کرمی به شرح زیر است:

«پرده بگردان و بزن ساز نو

هین که رسید از فلک آواز نو

به باور من، دسترنج تئاتر، تولد دانایی است و از تئاتر -این آموزگار کهن- آموخته‌ام که ستایش‌گر روزهای خوب گذشته و امیدوار فرداهای در راه باشم.

خرسندم که در آستانه‌ بهار، خوش‌آمدگوی برادر ارجمندم دکتر قادر آشنا باشم که به آشنایی او با تئاتر ایمان دارم و به اتفاق، او را در این سال‌ها، به کسوت خدمتگزاری در ساحت فرهنگ‌وهنر درک کرده‌ام.

آرمان‌ و آرزوی من، خوش‌فرجامی افق پیش روی او و همه‌ همدلان هنر شریف تئاتر است. امیدوارم این انتخاب ناب، روزگار دیگرگونه‌ای را برای تئاتر رقم بزند. چنین باد.»

شنبه؛ 24 اسفند 1398 بود که کرمی با انتشار یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود استعفایش را از اداره این مرکز اعلام کرد.

استقبال هنرمندان از جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران مبارکاستقبال پرشور جامعه تئاتر ایران از «جایزه بزرگ سرو»دبیر جشنواره تئاتر مقاومت منصوب شدراه‌اندازی پویش «تئاتر تعطیل نیست» برای مبارزه با کرونادبیر جدید جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی مشخص شدخیز تئاتر برای مبارزه با کرونا در جشنواره مجازی «نمایش‌خانه»

انتهای پیام/

R1527/P/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اداره کل هنرهای نمایشی تئاتر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اداره کل هنرهای نمایشی تئاتر اداره کل هنرهای نمایشی تئاتر قادر آشنا اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۴۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت

امین بسیم در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دو اثر تولیدی دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد حوزه هنری چهارمحال و بختیاری به پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد راه یافت.

وی افزود: از ۱۴ اثر حاضر در پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد، ۲ نمایش از آثار تولیدی دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد حوزه هنری چهارمحال و بختیاری نیز حضور دارند.

مدیر واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد به همت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.

بسیم عنوان کرد: نمایش «لیلا» به نویسندگی محمد پورجعفری و کارگردانی فاطمه جعفری از مسجد صاحب‌الزمان گوجان شهرستان فارسان و نمایش «گیلدا» به نویسندگی علی میرزا عمادی و کارگردانی مرضیه نفر سفیددشتی از مسجد جامع شهر سفید دشت شهرستان بروجن دو اثر راه یافته به این جشنواره هستند.

وی خاطرنشان کرد: در بازبینی آثار برای پانزدهمین جشنواره چهار اثر از چهارمحال و بختیاری مورد بازبینی قرار گرفت که دو اثر از آثار به مرحله کشوری راه پیدا کرد.

مدیر واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: بیش از ۴۵ گروه نمایشی در سراسر استان مورد حمایت دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد حوزه هنری هستند که ۳۳ گروه از این گروه‌ها در همایش استانی تئاتر بچه‌های مسجد شرکت کرده‌اند.

کد خبر 6087347

دیگر خبرها

  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام» به روی صحنه می‌رود
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی ام» به روی صحنه می‌رود
  • سی و پنج سال پیش دچار جادوی تئاتر شدم/شمع شب چراغ روشن شد
  • ۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • اصغر همت با «گنجشک مفرغی» شهرام مکری به تئاتر برمی‌گردد
  •  منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می آید
  • همکاری شهرام کرمی با اصغر همت در «گنجشک مفرغی»
  • منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید
  • «یاخته» منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید