Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل مستعفی پرسپولیس از نقش وزیر ورزش در جدایی‌اش و مذاکره از سوی او با برانکو ایوانکویچ جهت هدایت تیم ملی پرده برداشت.

 به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، محمدحسن انصاری‌فرد در گفتگوی تلویزیونی راجع به حضورش در باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: در شرایطی به پرسپولیس آمدم که همه درآمدهای فصل، هزینه شده بود، شرایط اقتصادی خوب نبود و قرارداد بازیکنان پرداخت نشده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حکم‌های دادگاه‌ها به سمت باشگاه سرازیر می‌شد، اما با لطف خدا و دعای هواداران، در کمال آرامش موفق شدیم. همه اعضای هیئت‌مدیره مدعی مدیرعاملی بودند و صورت‌مان را با سیلی سرخ نگه می‌داشتیم.

وی با تاکید بر اینکه با حضور رسول‌پناه (رئیس هیئت‌مدیره و سرپرست باشگاه) اختلاف در پرسپولیس بیشتر شد، عنوان کرد: رسول‌پناه مستقیماً با وزیر ورزش در تماس بود و مدیرعاملی باشگاه معنا نداشت. متاسفانه دوست نداشتند که من موفق شوم و بسیار کارشکنی کردند. یکی از آنها، انتشار قرارداد بازیکنان بود. با این اتفاق، با بازیکنان وارد چالش زیادی شدیم و رسانه منتشرکننده قراردادها گفت که این اتفاق (انتشار توسط اعضای هیئت‌مدیره) انجام شده است. این اطلاعات را به وزیر ورزش گفتم که او پشت هیئت‌مدیره ایستاد.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس با در خصوص جدایی برانکو ایوانکوویچ تصریح کرد: هواداران جدایی برانکو را از چشم هیئت‌مدیره دیدند و وزیر می‌خواست کسی را بیاورد که آنها آرام شوند. من هم به یک مهره برای این کار تبدیل شدم.

انصاری‌فرد با اشاره به اینکه سلطانی‌فر پیگیر شکایت از برانکو بود، گفت: در نشست آخر هیئت‌مدیره، وزیر ورزش گفت چرا من چهار ماه است که می‌گویم از برانکو شکایت کن و تو چنین کاری انجام نمی‌دهی. مگر چه پشت پرده‌ای وجود دارد؟! من چه پشت پرده‌ای می‌توانم داشته باشم؟ شما (سلطانی‌فر) یک ماه قبل گفتید با برانکو در کرواسی مذاکره کن تا او را به تیم ملی بیاوریم. گفتید اسپانسر شاکی است که مدیران با آنها همکاری نمی‌کنند، اما حسین قدوسی (مدیر پیشین روابط عمومی پرسپولیس) در حضور اسپانسر صحبت کرد و همه به او حق دادند. با این حال سلطانی‌فر گفت قدوسی باید برکنار شود.

وی که با اخبار ورزشی شبکه سه سیما گفتگو می‌کرد، در پاسخ به این پرسش که آیا قدوسی تنها عامل استعفایش بوده است یا خیر، خاطرنشان کرد: قدوسی بهانه بود و هدف وزیر و هیئت‌مدیره این بود که من نباشم. امروز می‌گفتند قدوسی نباشد و فردا از برکناری پیروانی یا سایر افراد حرف می‌زدند. مگر یک مدیر می‌تواند با این شرایط کار کند؟ هواداران می‌گفتند باید بایستی، اما وقتی اختیار مدیر روابط عمومی باشگاه را ندارم، چگونه ادامه بدهم؟

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس درخصوص وضعیت آنتونی استوکس اظهار داشت: قرارداد او محکم است و می‌توانیم علاوه بر پول پرداخت شده به او، غرامت هم بگیریم.

انصاری‌فرد در پایان گفت: هیئت‌مدیره باشگاه نمی‌خواست پرسپولیس با انصاری‌فرد جام ببرد. وگرنه پرسپولیس با آرامش کار می‌کرد، نشاط داشت و خوب نتیجه می‌گرفت.

انتهای پیام

منبع: آنا

کلیدواژه: مسعود سلطانی فر تیم فوتبال پرسپولیس پرسپولیس تهران محمدحسن انصاری فرد انصاری فرد هیئت مدیره وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۴۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز رضایت رئیس هیئت مدیره استقلال از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی افضلی درمورد اینکه به نظر می‌رسد کار انتقال مالکیت باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس تمام شده، اظهار داشت: ما هم مثل شما شنیدیم تمام شده است. هنوز رسما این اتفاق نیفتاده، چون باید پذیره نویسی شود و ضابطه دارد. باید این ضابطه رعایت شود. بحث خرید سهام و حضور در بورس وجود دارد، اما شنیده‌های جدی حاکی از این است خریدار استقلال هستند. رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال درخصوص اینکه آیا افرادی از تیم مدیریتی فعلی در باشگاه می‌مانند یا تیم مدیریتی به صورت کلی عوض می‌شود، عنوان کرد: واقعا نمی‌دانم. با من صحبتی در این مورد نشده، اما به هرحال وقتی خریدار هستند، چینش مدیریت دست خودشان است. وی درمورد اینکه انتقال مالکیت استقلال به هلدینگ خلیج فارس را چگونه می‌بیند و آیا اتفاق خوبی برای این باشگاه افتاده، گفت: این واگذاری بهترین روش ممکن است. این یک مجموعه بزرگ است که استاندار‌های جهانی را هم دارد. هم مسئولیت‌های اجتماعی را انجام می‌دهد و هم می‌تواند هزینه‌های باشگاه را تامین کند. درکل مجموعه توانمندی هستند. به نظرم خوب نیست، اتفاقی عالی افتاده است. بهترین فرصت ممکن است که استقلال به شرایط مطلوب برسد.

افضلی درمورد انتقادات حجت کریمی (مدیرعامل پیشین استقلال) پیرامون فعالیت اعضای هیات مدیره و اینکه اعلام کرده هیئت مدیره باشگاه استقلال صرفا برای گرفتن حق جلسه و بلیت بازی‌ها نیست و مدیران این باشگاه نباید دنبال گرفتن پیراهن باشند، اظهار داشت: من درمورد خودم شنیدم اعلام کرده کار فرهنگی نشده، حرف درستی زده است. آنطور که باید و شاید کار فرهنگی نکردیم. وی افزود: صحبت‌های او را نخواندم فقط همین بخشی که مربوط به خودم بود را برایم ارسال کردند. به این مسائل توجه نمی‌کنم، چون خودش در هیات مدیره بوده و می‌داند شرایط چگونه است، اما نه بلیت می‌گیرم نه پیراهن، بقیه اعضا هم همینطور هستند. دستمزدشان را هم نگرفته‌اند. مهمترین بازی دربی است و می‌دانم که در این دوره اعضای دیگر هم بلیت نگرفته‌اند. با اینکه حقشان است بلیت بازی را بگیرند. مگر دیگران نمی‌گیرند؟ افضلی درخصوص اینکه آیا فردی از اعضای هیات مدیره به دنبال پیراهن تیم بوده، عنوان کرد: من رئیس هیات مدیره باشگاه هستم و تا به حال یک پیراهن نگرفته‌ام. یک نفر بیاید بگوید من پیراهن گرفته‌ام. درمورد دیگر اعضا هم تا جاییکه من می‌دانم، کسی پیراهن نگرفته است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
  • ابراز رضایت رئیس هیئت مدیره استقلال از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • مديرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد
  • انتخابات هیئت کشتی استان تهران قانونی اعلام شد
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • انتخابات پرحاشیه کشتی تایید شد
  • اتفاق جالب در رفسنجان: واریز مستقیم پول از کارخانه مس به حساب بازیکنان!
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!