Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،  اگر امروز موفق به رصد اخبار فرهنگی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

برنامه‌های نوروزی؛ برنامه های جذاب صدا و سیما در نوروز 99

واکنش حوزه علمیه به هتک حرمت حرم حضرت معصومه (س)

شفاعت اهل بیت (ع) به چه کسانی نمی‌رسد؟

برگزیدگان تمشک طلایی مشخص شدند/بازیگر فیلم تارانتینو، بدترین هنرپیشه سال

همکاری گروه جلوه‌های ویژه «بی صدا حلزون» با نتفلیکس

زندگی نامه‌ داستانی پروفسور حسابی در «مرد نخستین»

پایان تصویربرداری سریال «سلمان فارسی» در قشم/ ۱۴۰ دقیقه از سریال میرباقری ضبط شد

بسته شدن یک سینمای زنجیره‌ای در آمریکا

کرونا فیلمبرداری پروژه‌های سینمایی هند را متوقف کرد

تلویزیون برای چهارشنبه سوری چه فیلم هایی تدارک دیده است؟

پیشنهاد‌هایی ساده برای جشن چهارشنبه‌سوری در روز‌های کرونایی

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۴۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم قم قدردان نعمت حرم و جمکران باشند

امام جمعه قم گفت: شهر مقدس قم از نعمت های ارزشمند الهی مانند حرم حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران برخوردار است و مردم باید از این نعمت ها شکرگزاری و قدردانی کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری امام جمعه قم و دبیر شورای عالی حوزه های علمیه در مراسم بزرگداشت هزار و هفتاد و دومین سالروز تاسیس بنای مسجد جمکران اظهار داشت: حضرت علی(ع) فرموده است، هنگامی که طلیعه‌های نعمت به سمت شما سرازیر شد و تدریجا نعمت های الهی به شما روی آورد، نهایت تلاش باید قدر دانستن از نعمت الهی باشد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: شهر قم بهره‌مند از نعمت های ارزشمند است، حرم کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران با سابقه تاسیس 1072 سال از نعمت های الهی است و به مرکز عظیم ارادتمندان حضرت بقیه الله اعظم تبدیل شده است.

امام جمعه قم افزود: مهم ترین مکانی که مترادف می‌شود با اسم صاحب الزمان، مسجد مقدس جمکران است و باید از این نعمت شکرگزاری کرد و تا پایان ظهور حضرت بقیه الله العظم از این نعمت محافظت کرد.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی را مقدمه ظهور می‌دانیم و مهم ترین مرتبه از مراحل شکر، شکرگزاری عملی است، در عصر غیبت کبری تمامی مردم باید، فراوان مشغول دعا برای فرج باشند.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه در پایان گفت: اگر کسی شب قدر را احیا بدارد ، به شب زنده داری بپردازد و خواب را بر خود حرام کند و به ذکر دعا بپردازد گناهان او بخشیده می‌شود و گذشته و آینده او توسط خداوند تضمین می‌شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • انتقاد امام جمعه بوشهر از حرمت‌شکنی و هنجارشکنی در نوروز
  • سریال «نون خ ۵» چه زمانی از تلویزیون پخش می‌شود؟
  • مردم قم قدردان نعمت حرم و جمکران باشند
  • رونمایی از تمبر یادبود مسجد مقدس جمکران
  • ویژه‌برنامه شب‌های قدر شبکه دو از حرم حضرت معصومه (س)
  • پخش ویژه برنامه شب های قدر از حرم حضرت معصومه (س)
  • برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) در شب‌های قدر اعلام شد
  • برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در شب‌های قدر اعلام شد
  • «شکوفه‌های آسمانی» در حرم حضرت معصومه (س)
  • «شکوفه‌های آسمانی» در حرم حضرت معصومه(س) + فیلم