Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی زارع پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نتایج این آزمون از سوی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان اعلام شده است.

وی افزود: نتایج این آزمون از طریق سامانه ملی به نشانی اینترنتی oly.medu.ir در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دانش آموزان شرکت کننده در مرحله نخست این آزمون با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی در سامانه مورد نظر می توانند نتیجه خود را مشاهده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارع پور عنوان کرد: دانش آموزان کشور و کهگیلویه و بویراحمد می‌ توانند هرگونه سؤال یا ابهام در مورد نتایج این آزمون را از طریق سامانه مورد نظر اعلام و پیگیری کنند.

وی ابراز داشت: مرحله نخست این آزمون هفته اول بهمن ماه ۱۳۹۸ و همزمان با سراسر کشور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرحله دوم این آزمون نیز که قرار بود نیمه دوم اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ برگزار شود به دلیل شیوع بیماری کرونا ویروس به تعویق افتاده و خردادماه ۱۳۹۹ همزمان با سراسر کشور در استان برگزار خواهد شد.  

زارع پور اظهار داشت: المپیادهای علمی دانش آموزی همه ساله از سوی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان در ۱۳ رشته برگزار می شود.

وی افزود: این رشته ‌ها شامل ادبی، جغرافیا، ریاضی، زیست‌ شناسی، شیمی، فیزیک، کامپیوتر، نجوم و اخترفیزیک، علوم زمین شناسی، سلول ‌های بنیادی و پزشکی بازساختی، تفکر و کارآفرینی، اقتصاد و مدیریت پژوهشی است.

زارع پور بیان کرد: مهمترین اهداف برگزاری این آزمون در کشور و کهگیلویه و بویراحمد شامل ایجاد تکاپوی آموزشی در مدارس و شناسایی دانش آموزان دارای استعداد و توانمندی علمی ویژه است.

افزون بر ۱۶۱ هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد دانش آموزان زارع پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۴۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس پیشگام در بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانونمندی

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سعید منتظرالمهدی، در جلسه هیئت مدیره باشگاه دانش آموزی خبرنگاران پلیس با تاکید بر اینکه امروز پیشرفت و ترقی کشور بیش از هر عاملی به رشد و بالندگی دانش آموزان بستگی دارد چرا که کودکان و نوجوانان امروز، زنان و مردان آینده ساز کشور هستند، اظهار داشت: پلیس با راه اندازی «باشگاه دانش آموزی خبرنگاران پلیس» در نظر دارد تا علاوه بر حضور حداکثری و مؤثر دانش آموزان در انتشار اخبار نرم حوزه پلیسی و آگاهی بخشی به جامعه در موضوعات مختلف پیشگیرانه، حس اعتماد به نفس آنان را برای حضور در جامعه، تقویت کرده، افزایش دهد.

وی افزود: باورمندی به دانش آموزان و میدان دادن به آنان در راستای افزایش حس مطالبه گری و بهره‌گیری از انرژی مضاعف کودکان و نوجوانان در فرهنگ سازی و جهت دهی درست به ذهن و روان آنان با هدف تربیت شهروندانی قانونمند و قانون مدار، مهم‌ترین دلایل آغاز به کار باشگاه دانش آموزی خبرنگاران پلیس است.

معاون فرهنگی اجتماعی فراجا سنین کودکی و نوجوانی را زمینی بکر و حاصلخیز دانست و گفت: هرچه در این زمین بکر، بذر آگاهی، علم، دوستی، مهربانی و پایبندی به قانون بکاریم، فردا جامعه‌ای آباد در امنیت و سلامت روانی و فیزیکی خواهیم داشت و اگر نسبت به این دوران حساس غفلت زده عمل کنیم، آینده‌ای دشوار و ثمره‌ای تلخ در انتظار کشور است.

منتظرالمهدی، دانش آموزان را ریشه توسعه و موتور محرک کشور معرفی و خاطرنشان کرد: افتتاح باشگاه دانش آموزی خبرنگاران پلیس از سوی فراجا و بهره‌گیری از ظرفیت عظیم دانش آموزان نشان از این دارد که پلیس، در گسترش قانونمندی و نهادینه کردن هنجارها در جامعه به کودکان و نوجوانان بسیار امیدوار است، چراکه قرار است نسل جدید همزمان با ورود به جامعه، ارزش‌ها، بایدها و نبایدها را شناخته، در مسیر آن حرکت کند و عالمانه نسبت به دگرگونی‌های اجتماعی واکنش نشان دهد.

در پایان جلسه، معاون فرهنگی اجتماعی و سخنگوی فراجا طی احکامی جداگانه سرهنگ صمد عباسی را به عنوان رئیس هیئت مدیره، آزاده رضایی عادل را به عنوان مدیر عامل و همچنین سرهنگ مهدی سرپناه مهندس سعید کاتبی، دکتر محمدحسین الیاسی، شیما معتمد منفرد و ۲ نفر از مدیران باسابقه رسانه کشور را به عنوان اعضای هیئت مدیره باشگاه دانش آموزی پلیس منصوب کرد.

کد خبر 6088381

دیگر خبرها

  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • پلیس پیشگام در بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانونمندی
  • آغاز بزرگترین رقابت علمی کشور
  • ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد
  • بزرگ‌ترین ماراتن علمی کشور در خط شروع ۱۴۰۳
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان