Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@10:38:32 GMT

اجرای طرح زوج و فرد در روزهای پایانی سال

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۰۴۸۵۴

اجرای طرح زوج و فرد در روزهای پایانی سال

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سرهنگ فضل الله شیری با اشاره به شیوع بیماری کرونا و لزوم کاهش تجمعات مردمی، گفت: در همین راستا بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا استان، زمان و محدوده اجرای طرح زوج و فرد در کرمانشاه در روز‌های ۲۸ و ۲۹ اسفند افزایش می‌یابد.

او افزود: بر این اساس طرح زوج و فرد در این دو روز در محدوده خیابان مدرس - از میدان آزادی تا سه راه شورا-، طول بلوار چهل متری شهرک دولت آباد، طول بلوار گل‌ها -از میدان معلم تا انتهای شهرک آبادانی و مسکن-، خیابان جلیلی و شهدای اشک تلخ و شریعتی- از تقاطع جلیلی تا سه راه لشکر- و بلوار کوهساری و افشار طوس- از تقاطع کارگر تا میدان فاطمیه- طی روز‌های ۲۸ و ۲۹ اسفند اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راهور استان کرمانشاه افزود: ساعت اجرای طرح نیز افزایش یافته و از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ شب خواهد بود.

شیری تاکید کرد: هرگونه ورود و تردد و توقف در خیابان‌های مشمول طرح در ساعات یاد شده ممنوع خواهد بود و علاوه بر اعمال قانون، خودروی متخلف از محدوده طرح خارج خواهد شد.

شیری با اشاره به کاهش ترافیک ۵۰ درصدی معابر شهر در روز‌های پایانی امسال نسبت به سال گذشته گفت: شیوع کرونا این کاهش را رقم زده، اما برای مقابله موثر با این بیماری باید سخت گیری‌های بیشتری در بحث تردد اعمال شود که اجرای طرح زوج و فرد در روز‌های یاد شده در همین راستا است.

رییس پلیس راهور استان کرمانشاه در ادامه از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در خیابان‌های منتهی به میدان شهدا و باغ فردوس خبر داد وافزود: علی رغم اینکه آرامستان‌های کرمانشاه در پنجشنبه آخرسال بسته است، طرح محدودیت ترافیکی برای تردد‌های احتمالی اعمال خواهد شد.

انتهای  پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی طرح زوج و فرد محدودیت ترافیکی پنج شنبه آخر سال طرح زوج و فرد اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۴۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین

در پی اجرای عملیات روکش آسفالت در آزادراه کرج – قزوین محدودیت هایی در این آزادراه ایجاد خواهد شد. - اخبار استانها -

علی زندی فر مدیر کل راهداری استان البرز شامگاه شامگاه امشب به خبرنگار تسنیم در کرج گفت:  در پی اجرای عملیات روکش آسفالت در باند جنوبی و شمالی آزادراه قزوین-کرج و اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت توپکا در باند شمالی آزادراه کرج-قزوین  محدوده پل فردیس تا پل حصارک، محدودیت تردد در این محور اعمال می‌شود.

وی افزود: بازه زمانی عملیات از تاریخ 3 اردیبهشت‌ماه 1403 تا 20 شهریور 1403 ادامه دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز خاطرنشان کرد: این محدودیت ها در روزهای شنبه از ساعت 12:00 الی 16  و روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه از ساعت 9:00 الی 16:00 اجرا می شود.

وی عنوان کرد: روزهای چهارشنبه از ساعت 9:00 الی 12:00 و روزهای پنج‌شنبه،جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه مستثنی  این محدویت ها هستند .

زندی فر افزود:موقعیت دقیق اجرای عملیات از کیلومتر 10 الی 56 باند جنوبی آزادراه قزوین -کرج و از کیلومتر 22 الی 55  باند شمالی آزادراه کرج-قزوین

از کیلومتر 10 الی 24 باند شمالی آزادراه کرج-قزوین (محدوده پل فردیس تا پل حصارک) اجرایی می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بارندگی منجر به کندی حرکت در برخی مسیرهای اصلی مشهد شده است
  • پیش‌بینی هفته‌ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • پیش بینی هفته ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • تمجید از پایانی که آغازگر حیات شد/نامگذاری یکی از خیابان‌های سنندج بنام آرمان بنفشی
  • فردا قطعی برق در پلدشت
  • فردا برق مناطقی ازشهر پلدشت قطع می شود.
  • افزایش محدوده خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری بیرجند
  • تردد در محور قدیم کرج قزوین محدود می‌ شود
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • برایان دنیلسون مقابل ویل آسپری؛ بازی رویایی پایانی تلخ داشت