Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارزانی‌بیرگانی به اقدامات ادارات امور مالیاتی خوزستان جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: معاونین و مدیران ادارات بر مبنای دستورالعمل‌ها، پروتکل‌های بهداشتی را رصد می‌کنند.

«جهانشاه ارزانی‌بیرگانی» عصر امروز (سه شنبه ۲۶ اسفند) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، ضمن تشریح مجموع اقدامات اداره‌کل امور مالیاتی خوزستان در خصوص مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: در راستای مقابله با کروناویروس (کووید ۱۹) نامه‌هایی به ادارات ما در سطح استان به منظور آمادگی بیشتر و اعلام میزان حساسیت این موضوع ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل امور مالیاتی خوزستان با بیان اینکه ۵۰ مدیر امور مالیاتی در سطح استان وجود دارد که نظارت مستقیم بر فعالیت نیروهای زیرمجموعه خود دارند افزود: ابتدا به مدیران ابلاغ شد کسانی که سابقه بیماری ریوی، قلبی، دیابتی و بیماری‌های این‌چنینی دارند را تحت عنوان مرخصی درمانی، از کار کردن منع کرده و با ارائه مرخصی، این همکاران را از ابتلای به ویروس کرونا مراقبت کنند.

 

وی با اشاره به اینکه به پرسنلی که مسئولیت افراد بیمار یا مبتلا در خانواده خود را دارند، مرخصی داده شد تا بتوانند در کنار خانواده بوده و از آنها پرستاری کنند ادامه داد: کلیه ساختمان‌ها، تجهیزات و وسایل نقلیه این اداره‌کل در سطح استان به طور مستمر ضدعفونی می‌شوند.

 

ارزانی‌بیرگانی با بیان اینکه بالغ بر ۵۰ وسیله نقلیه، هشت ساختمان در مرکز استان و ۲۳ ساختمان در سایر شهرهای استان داریم که به دفعات ضدعفونی می‌شوند تصریح کرد: معاونین و مدیران ادارات بر مبنای دستورالعمل‌ها، پروتکل‌های بهداشتی را رصد می‌کنند.

 

وی اضافه کرد: به کلیه ادارات ابلاغ شد تا نهایت همکاری را در زمینه ضدعفونی کلیه سرویس‌های بهداشتی، آبدارخانه‌ها، یخچال‌ها و اماکن نگهداری موادغذایی به‌کار گرفته و نکات بهداشتی را به جد رعایت کنند و حتی‌الامکان از آسانسور استفاده نکنند.

 

مدیرکل امور مالیاتی خوزستان با اشاره به اینکه کلیه همکاران در ادارات امور مالیاتی موظف به استفاده از ماسک شده و از گفتگوهای چهره‌به‌چهره منع شدند عنوان کرد: به همکاران خود در ادارات امور مالیاتی ابلاغ کردیم از پذیرش مودیان مشکوک به علائم بیماری کروناویروس خودداری کرده و در صورت مشاهده با مراکز درمانی تماس بگیرند.

 

وی ابراز کرد: تاکید کردیم در صورت پذیرش مودی، کلیه مدارک مودیان ضمیمه درخواست کتبی اخذ شود و در زمان دیگری پاسخ مودی مورد بررسی قرار گرفته و تحت هیچ شرایطی مودی به مدت طولانی در ساختمان اداری استقرار نداشته باشد و برای حفظ سلامتی مودیان و کارکنان از هرگونه تجمع خودداری شود.

 

ارزانی‌بیرگانی حفظ سلامتی مراجعه‌کنندگان و کارکنان را رسالت این اداره‌کل دانست و تاکید کرد: همکاران موظف شدند امور جاری اداری خود را به بحث جبران عقب‌ماندگی اداری متمرکز کنند و به سمت خدمات برون‌سپاری رفته و از دورکاری استفاده کنند.

 

وی ادامه داد: همچنین تاکید شده هر موردی که امنیت بهداشتی همکاران و مراجعین را به خطر اندازد به مقامات مافوق گزارش شود و به فراخور موضوع، برخورد مناسب صورت بگیرد.

 

مدیرکل امور مالیاتی خوزستان با اشاره به اینکه از ورود هرگونه وسایل و موادی که باعث انتقال ویروس به محیط اداری می‌شود جلوگیری شده گفت: در ابلاغیه‌ای به ادارات تاکید شده از ورود افراد متفرقه به منظور رفع نیاز یا حاجات شخصی جلوگیری شود.

 

وی با بیان اینکه به کارکنان توصیه شد در هماهنگی‌های اداری و ارتباطات درون‌سازمانی از تلفن استفاده کنند و تحت هیچ شرایطی تلفن همراه مودیان را مورد استفاده قرار ندهند افزود: به پرسنل توصیه شد از وسایل شخصی خود استفاده کنند و از وسایل مشترک مانند سرویس‌های چای‌خوری و همچنین وسایل پذیرایی و تغذیه مشترک اجتناب کنند.

 

ارزانی‌بیرگانی با اشاره به اینکه لیوان‌های یک‌بار مصرف و آب آشامیدنی به اندازه کافی و نیاز مورد استفاده کارکنان تامین و دستکش و ماسک در حد توان برای کارکنان تهیه شده است اظهار داشت: مقرر شد روزانه پنج ماسک ۲ ساعتی برای استفاده در اختیار همکاران قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه حدود ۲ هزار ماسک قابل شست‌وشو، حدود ۱۴ هزار ماسک و یک‌هزار و ۷۰۰ لیتر الکل با کیفیت بالا و از شرکت‌های معتبر تهیه و توزیع شده است اضافه کرد: دستگیره و داخل خودروها مستمر توسط رانندگان ضدعفونی می‌شوند و مواد شوینده، ژل‌های ضدعفونی و دستمال کاغذی در مسیر کارکنان و همچنین آسانسورها قرار داده شد.

 

مدیرکل امور مالیاتی خوزستان با اشاره به اینکه یک‌هزار و ۴۰۰ نفر در ادارات مالیاتی استان مشغول به فعالیت هستند تصریح کرد: ۳۶ هزار مترمربع مساحت ساختمان‌های اداری امور مالیاتی استان است که روزانه ضدعفونی می‌شوند و با توجه به اینکه این سازمان از جمله سازمان‌های پرتردد بوده و مراجعه‌کنندگان زیادی دارد، خوشبختانه تا امروز یک نفر از پرسنل‌های این اداره‌کل یا خانواده‌های آنها به این بیماری مبتلا نشده است.

 

وی در پایان یادآور شد: در ورودی تمام ساختمان‌ها علاوه بر اینکه برای راهنمایی مراحل اداری مودیان نصب شد و از سیستم سامانه پیامکی اداره‌کل، به منظور ارسال پیام‌های مختلف بهداشتی به همکاران نیز استفاده شده است.

 

پایان پیام/637

منبع: شبستان

کلیدواژه: امور مالیاتی خوزستان پیشگیری از کرونا مدیرکل امور مالیاتی خوزستان ضدعفونی می شوند ارزانی بیرگانی ویروس کرونا اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۴۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه پیش فرض مالیات بر ارزش افزوده تمدید شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، مصطفی فعله‌گری مدیرکل امور مالیاتی کردستان تصریح کرد: چنانچه مودیان مالیاتی اظهارنامه پیش فرض مالیات بر ارزش افزوده زمستان سال ۱۴۰۲ را تا دوازدهم اردیبهشت ماه سال جاری اصلاح و تکمیل نمایند، از بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم مالیات بر ارزش افزوده برخوردار می شوند.

وی افزود: سازمان امور مالیاتی کشور براساس صورتحساب‌های صادره در سامانه مودیان نسبت به تهیه اظهارنامه دوره مالیاتی زمستان سال ۱۴۰۲ اقدام نموده و اظهارنامه مزبور را از طریق سامانه های tp.tax.gov.ir یا my.tax.gov.ir در دسترس مودیان محترم قرار خواهد داده است که مشمولان قانون می‌توانند تا موعد مقرر نسبت به اصلاح و تکمیل آن اقدام نمایند.

شایان ذکر است به منظور تکریم و جلوگیری از تضییع حقوق مودیان نظام مالیات بر ارزش افزوده، راهنمای تکمیل اظهارنامه موضوع ماده (۳) قانون تسهیل در سامانه اطلاع رسانی سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی intamedia.ir قرار دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896262

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم گام‌های مثبتی در زمینه مالیات برداشته است
  • بخشودگی جرائم مالیاتی برای تکمیل کنندگان اظهارنامه‌های پیش فرض
  • مردمی سازی در مالیات سرعت گرفت
  • اظهارنامه پیش فرض؛گامی تازه در جهت هوشمندسازی نظام مالیاتی
  • حمله افراد ناشناس به آمبولانس اورژانس اهواز
  • مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه پیش فرض مالیات بر ارزش افزوده تمدید شد
  • توقیف ۱۴۲ شرکت فاقد اعتبار مالیاتی در خراسان رضوی
  • راهبرد کارگروه امور زیر بنایی تسهیل ظرفیت های مردمی در بخش مسکن خوزستان است
  • شناسایی فرار مالیاتی ۳ هزار میلیارد تومانی در خراسان رضوی
  • جهیزیه و مهریه معاف از مالیات