Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@14:28:28 GMT

برای شکست کرونا در خانه‌های خود بمانید

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۰۵۱۱۸

برای شکست کرونا در خانه‌های خود بمانید

خبرگزاری آریا- در این روزهای پرالتهاب و تعیین کننده، آنچه بیش از همه اهمیت دارد، همکاری و مشارکت حداکثری و هماهنگ بین مردم عزیز و مسئولین مربوطه در رابطه با رعایت مسائل ایمنی و پیشگیری از شیوع ویروس کووید19 موسوم به کرونا است.
درحال حاضر تمام توان دستگاه های خدمات رسان و همه ظرفیت های موجود در کشور و استان های درگیر از جمله استان قزوین، برای مبارزه با ویروس کرونا بسیج شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در کنار خدمات پزشکی و اقدامات درمانی، یکی از اصول خدشه ناپذیر وضعیت های بحرانی در جامعه، اطلاع رسانی شفاف و مطالبه گرانه و به هنگام و توأم با راستی و درستی از سوی رسانه ها بمنظور افزایش سطح آگاهی و اعتماد عمومی است.
 موضوعی که این ایام با صف آرایی رسانه های معاند و بنگاه های دروغ پراکنی دشمن، بمنظور تخریب اعتماد عمومی و القای وحشت و ترس و هدف قراردادن روح و روان خانواده های ایرانی اهمیتی دوچندان یافته است.
رسانه های استان قزوین، بازتاب شفاف و مفید از این پدیده شوم را، یک فریضه و تکلیف و وظیفه ذاتی قلمداد کرده و متعهد شده ایم تا با تمام توان، زمینه ارتقای امید اجتماعی و کاهش آسیب های روحی و روانی ناشی از این بحران را با دقت، سرعت و صداقت فراهم آوریم.
اما با تکیه بر باور (تقدم پیشگیری بر درمان) و نیز طبق اظهارات متخصصین داخلی و پروتکل های سازمان بهداشت جهانی، شکستن زنجیره انسانی این ویروس، موثرترین و کارآمدترین سلاح مبارزه با آن است. لذا علیرغم نزدیکی ایام سال جدید و رغبت بیشتر مردم به خرید و مسافرت، از مردم عزیز استان قزوین تقاضا داریم با لغو سفرها و کاهش ترددهای غیرضروری در معابر و بازارها و مراکز خرید و فروش و خیابانهای شهر از شیوع بیش از پیش این ویروس در سطح جامعه و به خطرانداختن سلامت خود و خانواده محترمشان پرهیز کنند.
انتظار داریم مردم خوب استان با درکی درست از وضعیت بحرانی موجود، در کنار رعایت دقیق اصول بهداشتی و مراقبت های لازم و همچنین انس با پروردگار عالم و دعا برای دفع بلا از جامعه، سفرهای تفریحی و مسافرت های خود را به بعد از شکست کرونا موکول نمایند که در غیر اینصورت متاسفانه علاوه بر گسترش ویروس کرونا، بحران های اجتماعی و صدمات جبران ناپذیر دیگری نیز متصور خواهد بود.
در پایان ضمن آرزوی سالی سرشار از سلامتی و شادی و سربلندی برای خانواده‌های ایرانی، رفع همه گرفتاری‌ها را از درگاه خداوند حکیم مسئلت داریم.

اسامی رسانه‌های استان قزوین:
_محمد کشاورز، مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین
_میترا بهرامی مدیرمسئول سایت خبرکده و دبیر خانه مطبوعات قزوین
_ زینب کلهر خبرگراری مهر
_حسن سلیمانی فروردین امروز
_ناهید نقدی مردمسالاری
_مریم نقدی نشریه اقتصاد
_رویا بابایی نشریه پیک توانا
_زهرا عبداللهی خبرگزاری ایکنا و ایسنا
_علی درودیان خبرگزاری تسنیم
_حامد نوروزیان سایت خبری گذرنیوز
_علی اصغر مهرعلیان سایت خبری تابناک
_جابر خرم نیا، خبرگزاری فارس
_حسن عابدینی، سایت قزوین خبر
_رحیم سرکار، نشریه دریچه گفتگو
_ محمد درافشان، روزنامه ایران
_سهیلا عظیمی، خبرگزاری بسیج نیوز
_سیده محبوبه امیدوار، سردبیر هفته نامه مینودر
_عاطفه مشایخی، مدیرمسئول هفته نامه مینودر
_جابر خرم‌نیا، مدیر خبرگزاری فارس و رئیس هیئت مذیرهٔ خانهٔ مطبوعات
_صادق چگینی، کانون رسانه امام رضا  البرز
_سیده فاطمه هاشمی، خبرگزاری شبستان قزوین
_مریم محمدی، سابت خبری شاخص نیوز
_احمد خورگامی، نشریه 7 دی
_سید فرهاد حسینی، نشریه آبیک فردا
_قاسم اللهیاری، خبرگزاری دفاع پرس
_رکسانا رضایی، نشریه نگاه قزوین
_مسعود میرزایی، کاسپین قزوین
_سید مصطفی جعفری، مدیر خبرگزاری ایلنا مرکز قزوین
_مصطفی جولاده نیکو، مدیرمسئول پایگاه خبری تیتر قزوین
_هادی درزی رامندی دبیر خبرگزاری ایرنا، مدیرمسئول نشریه رویداد قزوین و مدیر خانه مطبوعات استان  
_حیدری، سرپرست خبرگزاری ایرنا
_مهدوی، سردبیر ثنای مینودری
_کانون خادمیاری خبر و رسانه قزوین
_حنانه امیری، پایگاه تحلیلی خبری صبح قزوین و سخنگوی خانه مطبوعات

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قزوین استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۵۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاس فولاد بد نشسته، خوب بازی کن!

به گزارش ورزش سه، فولاد خوزستان که در فصل جاری و تا کنون علیرضا منصوریان، ایگناسیو مارتینز، احمد آل نعمه و عبدالله ویسی را به عنوان چهار سرمربی گوناگون روی نیمکت خود در لیگ برتر دیده است، به معنای واقعی کلمه در یک بحران بی سابقه قرار گرفته و شاید برای نخستین بار به عنوان یکی از چهار گزینه جدی سقوط در هفته‌های پایانی شناخته می‌شود.

فولاد مردان اهوازی که یکی از معدود باشگاه‌های حرفه‌ای و پنج ستاره فوتبال ایران به شمار می‌روند، در فصل جاری و فصول گذشته به بیماری عجیبی مبتلا شده و تغییرات زیادی را در سطوح فنی و مدیریتی خود دیده‌اند.

پیوستن عبدالله ویسی سرمربی بومی به فولاد که در فصل گذشته نیز موفق به حفظ سهمیه ارزشمند آبادانی ها در لیگ برتر شده بود، بارقه های امید را دوباره و به معنای واقعی در دل هواداران تیمش به وجود آورده است اما هنوز اهوازی‌ها به فرم ایده آل خود نرسیده و در چهار دیدار فولاد برابر استقلال خوزستان، هوادار، شمس آذر و مس که هدایت فنی‌شان بر عهده گواردیولای وطنی بوده است، هنوز مزه پیروزی را نچشیده و دو تساوی و یک شکست تلخ در اهواز و یک شکست دیگر در خارج از خانه را تجربه کرده‌اند.

فولادی‌ها اما در شش هفته پایانی لیگ برتر شش نبرد حیاتی، بسیار دشوار و سرنوشت ساز را پیش روی خود دارند و در کنار نفت و استقلال به عنوان دیگر همشهریان قعرنشین شان و نساجی برای ماندگاری و بقا می‌جنگند.

فولاد که از جام حذفی نیز با شکست برابر چادرملوی لیگ یکی در مرحله یک شانزدهم نهایی کنار رفته است، در یک توفیق اجباری هفته جاری را استراحت خواهد کرد و هفته آینده اما به دیدار آلومینیوم در اراک می‌رود و نخستین حریف تک رقمی خود در جدول رده بندی را پیش رو دارد.

عبدالله ویسی و شاگردانش سپس در خانه میزبان تراکتوری خواهند بود که برای صعود به رقابت‌های آسیایی تلاش می‌کند و پس از آن به تهران می‌آیند و میهمان استقلال صدرنشین فعلی لیگ برتر و مدعی جدی قهرمانی خواهند بود.

فولادی‌ها در ادامه دوباره به خوزستان سفر خواهند کرد و در خانه به ترتیب پذیرای ذوب آهن یکی دیگر از تک رقمی‌های جدول رده بندی و پیکان خواهند بود که آن‌ها نیز از وضعیت به مراتب بهتری در قیاس با باشگاه نخست شهر اهواز به سر می برند و در آخرین و ششمین ماراتن شش امتیازی شان نیز در قائمشهر میهمان نساجی که آنها نیز برای بقا می‌جنگند خواهند بود که نشان می‌دهد عبدالله ویسی و شاگردانش در یک قرعه دشوار قرار گرفته و به عبارت دقیق‌تر برای ماندن، تاس بد را باید خوب بازی کنند!

دیگر خبرها

  • معرفی برگزیدگان جشنواره آب و رسانه در سمنان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • دور جدید توانمندی حزب الله ضد تل‌آویو آغازشده/اسرائیل شکست خورده
  • ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه قزوین کرج تهران
  • تاس فولاد بد نشسته، خوب بازی کن!
  • اعزام زائران خانه خدا به سرزمین وحی از امروز
  • زائران خانه خدا اراهی سرزمین وحی می‌شوند
  • شکست تیم فوتبال آلومینیوم از ذوب آهن