Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-28@07:59:11 GMT

نخستین تصویر از دادگاه زن پلید شیراز +تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۰۵۱۵۴

نخستین تصویر از دادگاه زن پلید شیراز +تصاویر

رکنا: نخستین جلسه دادگاه متهم تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ در شعبه 101 دادگاه کیفری ٢ شیراز برگزار شد.

 

 

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0 اخبار حوادث دادگاه زن بهداشتی تصاویر شیراز اخبار مرتبط خانم سرهنگ پلیس آرایشگر از آب درآمد / او در دادگاه چه دسیسه ای داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: یارانه دلار کرونا کرونا در جهان اخبار حوادث دادگاه زن بهداشتی تصاویر شیراز عکس ویروس کرونا کرونا در ایران بیمارستان فیلم بیماری ایران کرونا در جهان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۵۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلتر تلگرام در اسپانیا لغو شد

به گزارش تابناک، دیوان عالی اسپانیا که به تعلیق فعالیت‌های تلگرام در این کشور حکم داده بود، ساعاتی پیش حکم خود را لغو کرد تا تلگرام بتواند بدون مشکل به فعالیتش ادامه دهد. ظاهرا دیوان عالی منتظر گزارش رسمی پلیس درباره‌ی آثار فیلتر موقت تلگرام روی مردم است.

قاضی سانتیاگو پدراز روز جمعه با فیلترشدن تلگرام در اسپانیا موافقت کرد و گفت همزمان‌با فیلترینگ، بررسی ادعاهای مربوط‌به نقض کپی‌رایت در این پلتفرم ادامه پیدا خواهد کرد. دلیل اصلی فیلترشدن، این است که کاربران عادی مقاله‌های دارای کپی‌رایت را بدون کسب مجوز در تلگرام منتشر می‌کنند. فیلتر تلگرام قرار بود امروز انجام بگیرد.

بر اساس گزارش رویترز، قاضی پدراز از حکم اولیه‌ی خود صرف‌نظر کرده و به پلیس دستور داده است که گزارشی با محوریت مشخصه‌های تلگرام و آثار ممنوعیت این پلتفرم روی کاربران، تهیه کند.

 
شرکت‌های رسانه‌ای اسپانیا نظیر Atresmedia و Mediaset و EGEDA و Telefonica با مراجعه به دادگاه از تلگرام شکایت کردند و گفتند این پیام‌رسان، شرایط نقض مداوم کپی‌رایت را فراهم کرده است. تلگرام فعلا هیچ واکنشی به ادعاها نشان نداده.

ظاهرا قاضی دادگاه در روند تحقیقات به‌دنبال دسترسی به اطلاعات هویتی کاربرانی بوده که متهم به نقض کپی‌رایت و انتشار مقاله‌ی رسانه‌های اسپانیایی شده‌اند؛ با این‌حال در نهایت چنین اطلاعاتی در دسترس دادگاه قرار نگرفت.

تلگرام هم‌اکنون چهارمین پیام‌رسان محبوب اسپانیا است و مطابق یک نظرسنجی، ۱۹ درصد از ساکنان این کشور مشغول استفاده از پیام‌رسان موردبحث هستند.

 

منبع: زومیت

دیگر خبرها

  • مداخله ایرلند در پرونده نسل کشی آفریقای جنوبی علیه اسرائیل
  • ببینید | اسم تیم پیروزی بود؛ پرسپولیس را پس گرفتیم!
  • حبس ابد برای رئیس فدراسیون فوتبال چین
  • آسانژ دادگاه تجدیدنظر را برد
  • خشم ترامپ از تعیین تاریخ جدید دادگاه پرداخت حق السکوت
  • (ویدیو) تازه‌ترین خبر‌ها از دادگاه عوامل حادثه تروریستی مسکو
  • تلگرام در اسپانیا رفع فیلتر شد
  • فیلتر تلگرام در اسپانیا لغو شد
  • تصویری از تشکیل سریع دادگاه مهاجمان حمله خون‌بار مسکو
  • تصاویری از حضور عوامل حادثه تروریستی مسکو در دادگاه