Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،ویژه برنامه بهار جان  با اجرای  هیراد حاتمی و محمد علیزاده  هرشب با بخش‌های جذاب و متنوع از ساعت ۲۱ به مدت ۱۲۰ دقیقه از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

امشب آیتمی از حضور محمد علیزاده به بیمارستان امیراعلم  پخش شد که به عیادت بیماران کرونایی رفته بود و درجمع  پزشکان و پرستاران آهنگ می خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنامه تلویزیونی ویروس کرونا نوروز99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۵۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای یادداشت تفاهم راه توسعه میان ترکیه، عراق، قطر و امارات

به گزارش جماران به نقل از آناتولی، یادداشت تفاهم راه توسعه بین ترکیه، عراق، قطر و امارات تحت حمایت رئیس‌جمهور اردوغان و نخست‌وزیر عراق در بغداد به امضا رسید.

یادداشت تفاهم بین ترکیه، عراق، قطر و امارات تحت حمایت رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه و محمد شیاع السودانی، نخست‌وزیر عراق در خصوص همکاری در پروژه راه توسعه در بغداد، پایتخت این کشور امضا شد.

عبدالقادر اورال‌اوغلو، وزیر حمل و نقل و زیرساخت ترکیه، رزاق محیبس الصداوی، وزیر حمل و نقل عراق، جاسم بن سیف السلیطی وزیر حمل و نقل و ارتباطات قطر و سهیل محمد المزروعی وزیر انرژی و زیرساخت امارات نیز در مراسم امضای یادداشت تفاهم حضور داشتند.

گفتنی است رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه برای انجام دیدارهای رسمی صبح امروز عازم عراق شد و در فرودگاه بین المللی بغداد مورد استقبال محمد شیاع السودانی، نخست وزیر و سایر مقامات عراقی قرار گرفت.

 

دیگر خبرها

  • انصراف دو نام بزرگ دیگر از تیم ‌ملی والیبال
  • اختصاصی: انصراف دو نام بزرگ دیگر از تیم ‌ملی والیبال
  • امضای یادداشت تفاهم راه توسعه میان ترکیه، عراق، قطر و امارات
  • پرداخت بدهی‌های بیمارستان شهید جلیل یاسوج چشم‌انتظار نیکوکاران
  • بیمارستان شهید جلیل یاسوج آبروی استان است/ کاهش اعزام بیمار
  • سردیس امیر سپهبد شهید سید محمد ولی قرنی رونمایی شد
  • سردیس امیر سپهبد شهید «سید محمد ولی قرنی» رونمانی
  • پرداخت ۱۲۵ میلیارد تومان مطالبات کادر درمان بوشهر
  • ۵۶ درصد زایمان‌ها در کشور سزارین هستند / بدرفتاری کادر درمان ترس از زایمان طبیعی را دوچندان می‌کند
  • مراکز بهداشت و درمان باید ۳۶۵ روزه خدمت کنند