Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان از مجموعه زحمات و همراهی های دادستان زاهدان و دادستانی های سراسر استان با مدیران دستگاههای اجرایی و فرمانداری‌ها قدردانی کرد و افزود: مجموعه اقدامات دستگاه قضا و اعضای شورای تامین موجب ارتقاء شاخص های امنیت استان در سطح کشور شده است.

احمد علی موهبتی در دیدار با دادستان عمومی و انقلاب زاهدان با اشاره به شیوع بیماری کرونا بر برخورد قاطعانه مراجع قضایی با کسانی که به دنبال شایعه پراکنی و تشویش اذهان عمومی هستند، تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سیستان وبلوچستان خاطرنشان کرد: با اتحاد و همدلی بین اعضای شورای تامین در استان، تصمیمات قاطعی در راستای حفظ امنیت استان اتخاذ شده است.

وی به بحران های پیش آمده در استان و کشور در سال ۹۸ اشاره و ابراز امیدواری کرد: سال ۹۹ سالی پر از رونق، پیشرفت و توسعه برای استان و جمهوری اسلامی ایران باشد.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اینکه مدیران و مسئولین استانی همدل و همراه برای توسعه استان تلاش می‌کنند، حاصل یک مدیریت خوب و موفق در استان است.

حجت الاسلام موحدی راد در پایان اعلام آمادگی کرد: کماکان در کنار مجموعه مسئولان استانی در راه حق طلبی و احقاق حقوق عامه و ارائه خدمات شایسته به مردم تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استاندار سیستان و بلوچستان شورای تامین استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۵۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️باید مردم را در فعال‌سازی منطقه آزاد سیستان مشارکت دهیم

یکی از مهمترین اهدافی که در سیستان و بلوچستان آن را دنبال می‌کنیم؛ اتصال استان به آسیای میانه و چین است.

امنیت و اقتصاد کشور‌های همسایه از افغانستان و پاکستان امنیت و اقتصاد خود ماست چرا که در صورت بحران سرریز مشکلات کشور‌های همسایه متوجه ما نیز خواهد شد.

صنایع مولد و کم آب از جمله مینی پالایشگاه‌ها و صنایع پتروشیمی باید در مناطق آزاد شکل بگیرد چراکه این امر علاوه بر پویایی اقتصاد موجب افزایش تجارت نیز خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • فرماندهی انتظامی همدان در تمامی حوزه‌ها کارنامه درخشانی دارد
  • فرماندهی انتظامی استان در تمامی حوزه های امنیتی، انتظامی و ترافیکی کارنامه درخشانی دارد
  • ️کشف ۱۴ تن برنج احتکار شده در زاهدان
  • ️باید مردم را در فعال‌سازی منطقه آزاد سیستان مشارکت دهیم
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از طرح تامین آب شهر زاهدان
  • کشف ۱۴ تن برنج احتکار شده در زاهدان
  • ارتقاء و لایروبی ۱۲۳ حلقه چاه آب شرب در سیستان و بلوچستان/ تنش‌های آبی سیستان و بلوچستان چگونه مدیریت شد؟
  • با تمام توان برای برقراری عدالت آموزشی در سیستان و بلوچستان تلاش می‌کنیم
  • دیداری صمیمی با خانواده‌های معظم شهدا در زاهدان
  • دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با خانواده های معظم شهدا در زاهدان