Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار زنجان گفت: امروز مراسم تحلیف سه عضو علی‌البدل شورای شهر زنجان برگزار می‌شود که شامل اکبر اوصالی، منصور مرادلو و سرور رحیما زنجانی است.

رضا عسگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امروز مراسم تحلیف سه عضو جدید شورای شهر زنجان برگزار می‌شود.

فرماندار زنجان گفت: پیش از این شورای شهر زنجان 6 عضو داشت و با توجه به اینکه شورا باید 9 نفره باشد، از همین رو با توجه به اتفاقات رخ داده تمهیدی اندیشیده شد که قبل از سال نو مراسم تحلیف سه عضو جدید دیگر برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مراسم تحلیف در جلسه رسمی شورای شهر انجام خواهد شد، اضافه کرد: با معرفی این سه عضو جلسات شورا در سال آینده با حضور همه اعضای شورا برگزار خواهد شد.

عسگری ادامه داد: سه عضوی که امروز مراسم تحلیف آنها برگزار می‌شود به ترتیب آرای ماخوذه آقایان اکبر اوصالی، منصور مرادلو و خانم سرور رحیما زنجانی است.

به گزارش فارس، در پی اتفاقات رخ داده در دو ماه اخیر در مجموعه مدیریت شهری زنجان چهار عضو از 9 عضو شورای شهر زنجان از سوی دستگاه‌های نظارتی از حضور در جلسات شورا منع شدند و نظارت قضایی برای آنها صادر شد که شامل آقایان سجاد خدایی، اسماعیل دویران، مسعود مرادخانی و حمیدرضا حمیدی بود، که به علت صدور نظارت قضایی نخستین عضو علی‌البدل یعنی رزاق محمدی به شورا معرفی و مراسم تحلیف وی برگزار شد.

در پی همین موضوع دو عضو یعنی آقایان (حمیدرضا حمیدی) و (اسماعیل دویران) از شورا استعفا دادند.

با توجه به اینکه با استعفای این دو عضو و ممنوعیت یک عضو دیگر برای حضور در جلسات شورا، درخواست برای جایگزینی اعضای علی‌البدل داده شده و امروز قرار است، مراسم تحلیف سه عضو علی‌البدل دیگر یعنی اکبر اوصالی، منصور مرادلو و سرور رحیما زنجانی برگزار شود.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: زن زنجان مراسم تحلیف شورای شهر شورای شهر زنجان علی البدل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۵۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی سید محمد حسین طباطبایی بروجردی شامگاه سه شنبه با حضور مراجع عظام تقلید، طلاب، روحانیون و اقشار مختلف مردم در مسجد اعظم قم برگزار شد.

در این مراسم آیت الله جوادی آملی و آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید، آیت الله حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت الله مقتدایی عضو شورای عالی مدیریت حوزه، آیت الله شب زنده دار عضو فقهای شورای نگهبان، تعدادی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، تعدادی از اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم، طلاب و روحانیون و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

این مراسم گرامیداشت پس از اقامه نماز مغرب و عشا با قرآئت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد و سید مهدی میرداماد از مداحان اهل بیت (ع) مداحی و استاد حسین انصاریان نیز در این مراسم به ایراد سخن پرداخت.

در حاشیه این مراسم نمایشگاهی در راستای معرفی شخصیت این عالم برجسته شیعه در کنار مزار وی برپا شد.

کد خبر 6087114

دیگر خبرها

  • شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد
  • تشکیل شورای راهبردی سلامت با مصوبه شورا
  • روز تحلیف پوتین مشخص شد
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • مراسم معارفه فرماندار ویژه کاشان برگزار شد
  • «شهر آفتاب» فضای مناسب برای برگزاری نمایشگاه کتاب را ندارد + فیلم
  • نمایشگاه کتاب در سال آینده در شهر آفتاب برگزار خواهد شد
  • مراسم ترحیم مادر همسر متکی برگزار شد
  • قطار ملی مترو در انتظار ورود به چرخه خدمت‌رسانی
  • طرح های توسعه محلی مناطق ۲۲ گانه تهران زیر ذره بین شورا