Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، رسانه‌های عراقی شامگاه سه شنبه از دیدار میان گروه‌های شیعه معترض به «عدنان الزرفی» در مقام مامور تشکیل کابینه جدید عراق در منزل «نوری المالکی» رئیس ائتلاف دوله القانون این کشور خبر دادند.

یک مقام سیاسی به السومریه نیوز گفت: «گروه‌های شیعی معترض به مامور شدن عدنان الطرفی برای تشکیل کابینه شامگاه سه شنبه نشست جدی در منزل نوری المالکی رئیس ائتلاف دوله القانون با حضور هادی العامری رئیس ائتلاف الفتح، عمار الحکیم رئیس جریان الحکمه  و فالح الفیاض مشاور امنیت ملی و همچنین حزب الفضیله برگزار کردند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه تلویزیونی العهد هم دقایقی پیش اعلام کرد که گروه‌های شیعی عراق در این نشست بر سر مخالفت با عدنان الزرفی به توافق رسیدند.

رئیس‌جمهور عراق روز سه شنبه به طور رسمی «عدنان الزرفی» استاندار پیشین نجف اشرف و دبیرکل حزب «الوفاءالعراقیه» را مامور تشکیل کابینه این کشور کرد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۶۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات علمای شیعه از حکومت سرپرست افغانستان

مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی نخست وزیر طالبان با شماری از علما، بزرگان و نمایندگان اهل تشیع دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار بر اتحاد و همبستگی در میان همه مردم افغانستان تأکید کرد.

مولوی عبدالکبیر همچنین گفت: طالبان به عنوان خانه مشترک همه افغان‌ها است و به کسی اجازه برخوردهای تبعیض آمیز را نمی‌دهد.

معاون سیاسی نخست وزیر طالبان تصریح کرد: تمامی سازمان‌های ذیربط موظفند اقدامات لازم را برای رسیدگی به مطالبات شیعیان و همچنین بزرگان قومی انجام دهند.

وی ضمن تاکید بر همبستگی و وحدت میان افغان‌ها، اذعان داشت که همه اقوام باید برای آبادانی و رفاه افغانستان باید با یکدیگر همکاری کنند.

علما، بزرگان و نمایندگان اهل تشیع نیز در این دیدار بر اتحاد و همبستگی مردم در میان همه مردم افغانستان تأکید کردند و پایداری نظام اسلامی را مسئولیت اقوام دانستند.

این هیئت از علما و بزرگان شیعه افغانستان در این دیدار ضمن قدردانی از پیشرفت‌ها و دستاوردهای اخیر هیئت حاکمه افغانستان مطالبات و پیشنهادات خود را در خصوص آغاز پروژه‌های عمرانی در منطقه شیعه نشین غرب کابل به معاون سیاسی نخست وزیر طالبان ارائه کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • جزئیات دیدار اردوغان با مقامات اقلیم کردستان عراق
  • جزییات تفاهم نامه ۴ جانبه بغداد
  • دعا کردن ابراهیم رئیسی در کاخ نخست وزیری پاکستان
  • رئیس جمهور عراق به اردوغان:تعرض به شهرهای عراق را نمی‌پذیریم
  • (عکس) دعا کردن ابراهیم رئیسی در کاخ نخست وزیری پاکستان
  • اردوغان با استقبال نخست وزیر عراق وارد بغداد شد
  • مطالبات علمای شیعه از حکومت سرپرست افغانستان
  • پیشنهاد بزرگان اهل تشیع به آغاز پروژه‌ای عمرانی در غرب کابل
  • کاشت نهال دوستی توسط رئیس جمهور در کاخ نخست وزیری پاکستان
  • صادرات بخش کشاورزی بیش از ۲۰ درصد رشد کرد/عراق مقصد نخست صادرات