Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها همه ما به خصوص جامعه پزشکی و کادر درمانی کشور روز و شب‌های سختی را پشت سر می‌گذاریم و برای گذراندن این روزهای تلخ و نفس‌گیر لطف  بیشترین امیدم و توسلمان به خدای متعال است که دست پزشکان و پرستاران رحمتکش را بگیرد و با نگاه پرمهرش، سایه سنگین بلای کرونا را از سر ما و کشورمان کنار بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزها علاوه بر، رعایت بهداشت حغظ آرامش و داشتن روحیه‌ای قوی و شکست ناپذیر، مهم ترین چیز توسل و اعتقاد به بزرگترین قدرت جهان یعنی خدای متعال است تا از این طریق بتوانیم به آرامش فکری و پس از ان به امید خدا به پیروزی کامل بر کرونا برسیم. طی این مدت تصاویر و ویدئوهای متفاوتی از کادر پزشکی کشور در فضای مجازی با عنوان‌های مختلف منتشر شد که بیشتر امیدوارکننده و گاهی نیز ناراحت‌کننده بود. اما یکی از تصاویر زیبا و معنوی که مدافعان سلامت خلق کردند تصویر این عزیزان در کنار یکدیگر بود که با وجود کمترین امکانات و در سخت ترین شرایط به نماز پرداخته و  حس آرامش نابی را به بیننده القا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: دلتنگی پدرانه پرستار جوان برای نوزاد ۲ ماهه‌اش

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا در ایران مقابله با کرونا کادر پزشکی دعا و نیایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۶۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسوولان دماوند در امر جمع آوری سگ های بلاصاحب بیشتر تلاش کنند

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی بنداد کرمانی، در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته دماوند برنامه‌های هفته سلامت در شهرستان دماوند را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه نقش مردم و خیرین در حوزه سلامت دماوند چشم‌گیر است، گفت: برای ارتقای مراکز بهداشت و درمان دماوند در تلاش هستیم.‌

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند در خصوص موضوع سگ‌های بلاصاحب عنوان کرد: در این زمینه، متولیان امر باید بیشتر از گذشته برای جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب اقدام کنند، چراکه حیوان گزیدگی فضای ترس و ناامنی در جامعه ایجاد می‌کند.

کد خبر 6082656

دیگر خبرها

  • مسوولان دماوند در امر جمع آوری سگ های بلاصاحب بیشتر تلاش کنند
  • خبر‌های «پشت صحنه»، جمعه ۳۱ فروردین
  • اختصاص فضای بیشتر به نمایشگاه کتاب با توسعه مصلی
  • معاون وزیر اقتصاد: به دنبال آرامش در فضای اقتصادی هستیم
  • هم‌افزایی همه دستگاه‌ها در اصفهان برای اجرای طرح حجاب و عفاف
  • نقش سلبریتی‌ها و فضای مجازی در موج گرایش به جراحی‌ها و خدمات زیبایی
  • فیک بیوتی
  • رژیم همراه با ورزش؛ ترکیبی کامل برای سلامت و آرامش
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • گلزنی در فوتبال با چاشنی تحقیر مدافعان حریف! / فیلم