Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان غربی از کاهش قابل توجه مصدومان چهارشنبه سوری امسال به نسبت مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: ۹۵ نفر بر اثر مواد محترقه در سطح استان مصدوم شدند. ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۴ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

باقر بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به آخرین اخبار چهارشنبه آخر سال اظهار داشت: تاکنون تعداد مصدومانی که در مراکز درمانی استان مورد مداوا قرا گرفته‌اند درمجموع 95 مورد بوده است که خوشبختانه این تعداد نسبت به سال گذشته  50 درصد کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرامی بیان کرد: بیشترین نواحی آسیب‌دیده دست‌ها و چشم بوده و این در حالی‌ است که آسیب‌دیدگی در چشم‌ها نسبت به سال گذشته کاهش فوق العاده چشمگیری داشته است.

وی با بیان اینکه  ارومیه با 22 نفر بیشترین تعداد مصدومان را در حوادث آخرین  چهارشنبه امسال داشت افزود: بر اثر استفاده از مواد محترقه 20 نفر در خوی، هشت نفر در ماکو و 14 نفر در  سلماس و چایپاره مصدوم شدند.

بهرامی گفت: 6 نفر در نقده، چهار نفر در مهاباد، سه نفر در هر کدام از شهرستان های تکاب، چالدران، پیرانشهر و شوط و 2 نفر در شهرستان های میاندوآب، پلدشت، بوکان و اشنویه مصدوم و راهی بیمارستان شدند همچنین تنها یک نفر در شاهین دژ مصدوم شده و از سردشت گزارشی مبنی بر مصدومیت ارسال نشده است.

وی با بیان اینکه امسال نیز نظیر سال گذشته، مورد فوتی در حوادث چهارشنبه آخر سال استان نداشتیم، اضافه کرد: در حالی که سال گذشته 2 مورد قطع عضو ثبت شده بود، امسال خوشبختانه قطع عضوی گزارش نشده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه 74 نفر از این مصدومان مرد و 21 نفر زن بوده، افزود: شب گذشته همه این مصدومان برای درمان به بیمارستان منتقل شدند.

مراسم چهارشنبه سوری در زاهدان 8 مجروح برجای گذاشت26 نفر در چهارشنبه سوری استان لرستان مصدوم شدند

وی با بیان اینکه در چهارشنبه آخر سال گذشته 219 نفر و سال پیش از آن 394 نفر در آذربایجان غربی مصدوم شده بودند تصریح کرد: خوشبختانه چهارشنبه‌سوری امسال با کمترین میزان تلفات و آسیب‌ها همراه بود که به‌واسطه نظارت، کنترل و اطلاع‌رسانی حاصل‌ شده است. با بیان اینکه امسال نیز نظیر سال گذشته، مورد فوتی در حوادث چهارشنبه آخر سال استان نداشتیم، اضافه کرد: در حالی که سال گذشته 2 مورد قطع عضو ثبت شده بود، امسال خوشبختانه قطع عضوی گزارش نشده است.

بهرامی با اشاره به این‌که تمهیدات لازم برای برقراری امنیت مردم استان  در چهارشنبه آخر سال فراهم‌ شده بود، افزود: با هماهنگی تمامی نهادهای اجرایی، امنیتی، قضائی و فعالیت رسانه‌ها در روزهای گذشته برای اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم و همچنین کاهش شیوع ویروس کرونا انجام شد و شاهد نتیجه مثبت و کمترین میزان تلفات، تنش و مشکلات شهری در طول سال های گذشته بودیم.

به گزارش تسنیم به نقل از سخنگوی اورژانس کشور تاکنون تهران با 190 مصدوم در صدر آمار بوده و پس از آن آذربایجان غربی با 95 و آذربایجان شرقی با 82 مصدوم در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.

انتهای پیام/7548/ح

R7548/P/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چهارشنبه آخر سال آذربایجان غربی چهارشنبه سوری سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۶۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست تخصصی و علمی تاب‌آوری بناها و محوطه‌های تاریخی در برابر بحران‌های طبیعی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مرتضی صفری با اعلام این مطلب اظهار کرد: روز ۱۸ آوریل به عنوان روز بناها و محوطه‌های تاریخی نام‌گذاری شده و هر ساله سازمان ایکوموس برای این روز شعاری را تعیین می‌کند که امسال نیز شعار تاب‌آوری بناهای تاریخی در برابر بحران‌های طبیعی مانند سیل، زلزله و فرونشت برای امسال انتخاب شده است. 
 
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: برای گرامیداشت این روز نیز کشورهای مختلف برنامه‌هایی را متناسب با شعار سال در نظر گرفته و اجرایی می‌کنند. 
 
او ادامه داد: در این راستا نیز نشست تخصصی و علمی تاب‌آوری بناهای تاریخی با حضور مهمانان دانشگاهی، کنشگران میراث‌فرهنگی و مسئولان مرتبط استانی روز دوشنبه، ۳ اردیبهشت در مسجد جامع ارومیه برگزار خواهد شد.  
 
صفری گفت: همچنین در این نشست در ارتباط با کاوش‌های باستان‌شناسی در سطح استان نیز مطالبی ارائه می‌شود و نیز تجلیل از تلاشگران حوزه میراث‌فرهنگی از دیگر برنامه‌های این روز هستند.

دیگر خبرها

  • مقایسه شدت حمله اسرائیل با چهارشنبه سوری در کرج ! |‌ تصاویر
  • آماده شدن ۱۴ سیلو برای خرید گندم در آذربایجان‌غربی
  • ۱مصدوم و ۳ حادثه دیده درسانحه رانندگی محور میاندوآب- مهاباد
  • ۱۴ سیلو برای خریدگندم در آذربایجان‌غربی آماده شده است
  • پربازدیدهای خبرگزاری صداوسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته
  • کاهش نرخ بیکاری در استان سمنان قابل توجه است/ «آب» مهمترین دغدغه
  • برگزاری نشست تخصصی و علمی تاب‌آوری بناها و محوطه‌های تاریخی در برابر بحران‌های طبیعی 
  • قیمت درهم امارات امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت