Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@07:15:07 GMT

خدمت‌رسانی ۶۶ فروشگاه همشهری و ریحان در سطح شهر

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۰۶۹۷۹

خدمت‌رسانی ۶۶ فروشگاه همشهری و ریحان در سطح شهر

مدیرعامل سازمان میادین، میوه تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از خدمت‌رسانی 66 فروشگاه همشهری و ریحان در سطح شهر خبر داد.

علیرضا مظفری در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به تدابیر اندیشیده شده برای خدمت‌رسانی به شهروندان در ایام نیمه شعبان، اظهار کرد: با تدبیری که شده احتمال زیاد امسال شهر قم در ایام نیمه‌شعبان نتواند میزبان زائرین سایر استان‌ها باشد و خدمات ویژه به شهروندان ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان میادین، میوه تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با بیان اینکه سازمان ۱۸ فروشگاه همشهری در سطح شهر دارد که عرضه مایحتاج عمومی را انجام می‌دهند، گفت: ۴۸ فروشگاه ریحان نیز عرضه میوه و سبزیجات را انجام می‌دهند؛ همچنین سازمان ۱۰۵ غرفه عرضه تنقلات، مطبوعات و گل در سطح شهر دارد.

مظفری با تاکید بر اینکه این غرف و مجموعه‌ها طرف قرارداد سازمان بوده اما نظارت در خصوص عرضه اقلام با سازمان تعزیرات است، گفت: تلاش ما در راه‌اندازی این غرف بر این بوده که اقلام مورد نیاز مردم با قیمت کمتر و بدون واسطه عرضه شود.

انتهای پیام/78027

منبع: فارس

کلیدواژه: قم خدمت رسانی ریحان همشهری سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۶۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵ خدمت شاخص سپاه الغدیر استان یزد در سال ۱۴۰۲ + فیلم

سپاه الغدیر استان یزد طی یک سال گذشته ۴۵ اقدام متنوع و خدمات ارزنده بسیاری در استان یزد در راستای خدمت‌رسانی به مردم انجام داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، یکی از مجموعه‌های پر تلاش در امر خدمت‌رسانی به مردم سپاه الغدیر استان یزد است که طی سال ۱۴۰۲ خدمات ارزنده‌ای را در قالب ۴۵ خدمت شاخص در استان یزد اجرا کرده است.

از جمله فعالیت‌های سپاه در امر خدمت‌سانی به جامعه و مناطق محروم، آسفالت راه‌های روستایی، اعطای ۸.۵ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی، توزیع ۱۳۰۰ سری جهیزیه، ۱۰۰۰ یادواره شهدا در طرح آبروی محله، کمک به آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد بوده است.

همچنین ارائه خدمات درمانی دندانپزشکی در مناطق محروم، کمک به ساخت منازل محرومین توسط گروه‌های جهادی، راه‌اندازی نیروگاه‌های خورشیدی خانگی، حمایت از طرح‌های اقتصادی، برگزاری جشن تولد کودکان سرطانی و افتتاح پاتوق دختران ریحان از دیگر فعالیت‌های سپاه بوده است.

کد خبر 746738

دیگر خبرها

  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • لزوم ابلاغ ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیکی رایگان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟
  • ارائه بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی به محرومان
  • ۴۵ خدمت شاخص سپاه الغدیر استان یزد در سال ۱۴۰۲ + فیلم
  • گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور عرضه می‌شود
  • عرضه گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور
  • عرضه گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور | قیمت گوشت گوساله در میادین و فروشگاه ها
  • فیلم/ خدمت رسانی شبانه امدادگران هلال احمر در مناطق سیل‌زده بلوچستان