Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@11:46:02 GMT

عملیات آسفالت ۲ راه روستایی شهرستان اراک پایان یافت

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۰۷۲۰۲

عملیات آسفالت ۲ راه روستایی شهرستان اراک پایان یافت

«احمد مرزبان» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این عملیات راه‌سازی در راستای افزایش سطح ایمنی مسیر تردد و تسهیل در آمد و شد و رفاه حال اهالی روستا ها و اتصال ۲ شهرستان اراک و محلات انجام شده است.

وی اظهار داشت: ۱۷ میلیارد ریال اعتبار برای این طرح‌ها هزینه شده که برای اجرای آن حدود سه هزار تن آسفالت مصرف و برای ۴۰ نفر به‌صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: این جاده در مجموع ۳۲ کیلومتر است که عملیات بهسازی و آسفالت آن در سال‌های گذشته بخشی از آن انجام شده بود. 
 مرزبان افزود: با بهره‌برداری کامل این محور شهرستان‌های اراک و محلات از طریق این جاده مرتبط شده و طول مسیر ۱۵ کیلومتر کاهش یافته است.

وی اظهار داشت:  ۲۲ طرح عمرانی در حوزه ساخت راه‌های روستایی استان شامل جاده ارتباطی غرب رودخانه قره‌چای، تعریض محور مرزیجران به هزاوه، بهسازی و آسفالت ساروق  به مشهدالکوبه، قزلقاش به گوگسیگرد، میلاجرد  و سلوکلو  در حال اجرا است.

وی افزود :  با اجرای این طرح ها حدود ۲۰ کیلومتر دیگر از محورهای روستایی استان آسفالت می‌شود.

۶ هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن را راه‌های روستایی تشکیل داده‌است.
روزانه حدود ۴۹۰ هزار وسیله نقلیه از جاده‌های استان مرکزی تردد می‌کنند. 

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان مرکزی اشتغال جاده های استان مدیرکل راه و شهرسازی وسیله نقلیه بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۷۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت 9 هزار متر از محورهای روستایی اردبیل در قالب طرح هادی

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد اعتماد اعجازی عصر یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات منطقه سردابه اظهار کرد: طرح گردشگری سردابه تا پایان تابستان تدوین و اجرایی می‌شود تا شاهد توسعه و پیشرفت منطقه بر اساس این طرح باشیم.

وی افزود: در این طرح ساماندهی رودخانه‌ها، چشمه‌ها و غارها نیز در منطقه پیش‌بینی می‌شود تا شاهد رونق توسعه و گردشگری منطقه باشیم.

مشاور استاندار اردبیل از مطالعه حل مشکلات آب شرب منطقه و نحوه تأمین آب شرب سالم از منابع مختلف خبر داد و افزود: در این زمینه علاوه بر جمعیت منطقه باید جمعیت شناور و گردشگران هم مبنای کار قرار گیرد.

اعتماد اعجازی با بیان اینکه ۵ کیلومتر از جاده مسیر سردابه زیرسازی شده است، ادامه داد: مقرر شده است تا پایان اردیبهشت ماه ۹ هزار متر مربع از طرح هادی هم آسفالت شود و بقیه مسیر هم طبق زمانبندی مشخص ساماندهی شود.

وی بیان کرد: همچنین تا تیر ماه سال جاری روشنایی مسیر و ورودی به سردابه به طور کامل انجام شود و تیر برق‌های جدید بر اساس طرح هادی نصب خواهد شد و برخی تیر برق‌ها هم جابجا می‌شود.

فرماندار شهرستان اردبیل خاطرنشان کرد: مانور و پویش بهداشتی در سردابه با محوریت جمع‌آوری فضولات حیوانی، زیباسازی فضای منطقه، جلوگیری از کشتار غیرمجاز، آگاه سازی و آموزش مردم با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد و دستگاه‌های اجرایی مربوطه برگزار خواهد شد.

کد خبر 6084756

دیگر خبرها

  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • حجم طرح‌های راهداری در بهاباد ۱۵ برابر شده است
  • آغاز عملیات اجرایی فاز ‌سوم طرح آبرسانی رینگ جنوبی اراک
  • روکش آسفالت محور روستایی اسلامیه سرند
  • آسفالت 9 هزار متر از محورهای روستایی اردبیل در قالب طرح هادی
  • آسفالت ۱۰۵ کیلومتر راه روستایی استان کرمان در سال ۱۴۰۲
  • اینفوگرافیک | بهسازی و روکش آسفالت بیش از ۲۲ هزار کیلومتر از راه های شریانی کشور در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۲ برابری روکش آسفالت در نطنز
  • توزیع ۲۴۳۰ تن آسفالت در شهرداری منطقه یک اراک
  • آغاز عملیات اجرایی باند دوم سه راهی مهردشت به حسین آباد