Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@15:46:33 GMT

فوت هفت تن از فعالان صنعت بیمه به دلیل کرونا

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۰۷۲۹۳

فوت هفت تن از فعالان صنعت بیمه به دلیل کرونا

رییس کل بیمه مرکزی از فوت هفت نفر از فعالان صنعت بیمه به دلیل کرونا خبر داد و گفت: جانباختگان صنعت بیمه در مسیر سلامت آحاد جامعه و گسترش فضای امنیت و اطمینان در کشور خود را فدا کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی، «غلامرضا سلیمانی» ضمن عرض تسلیت مصیبت جانباختگان صنعت بیمه در فرایند شیوع ویروس کرونا در کشور، از تمهیدات ویژه بیمه مرکزی برای تسهیل و تسریع در ارائه خدمات خبر داد و افزود: بخش مهمی از بار سلامتی شهروندان بر دوش صنعت بیمه است و از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا تا امروز در کنار شهروندان آسیب دیده و در معرض خطر  ایستاده ایم و همچنان به تکالیف قانونی و مسئولیت های اجتماعی خود عمل خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس کل بیمه مرکزی ضمن تشریح اقدامات نهاد ناظر و صنعت بیمه در روزهای اخیر خاطر نشان کرد: برقراری امنیت روانی و اقدامات سلامت محور برعهده یک نهاد خاص نیست و تمامی دستگاه‌های ذیربط باید با تلاش مضاعف و برنامه ریزی دقیق در کنترل این ویروس و کاهش آسیب های آن نقش آفرینی کنند.

 

وی حمایت صنعت بیمه از کادر درمانی کشور را در این شرایط حساس از مهم‌ترین برنامه های بیمه مرکزی دانست و گفت: آمادگی کامل برای تامین نیازهای بهداشتی و درمانی راهکار اصلی خروج از بحران است و به یاری خداوند و در سایه همدلی مردم و هم افزایی دستگاههای اجرایی کشور از این بحران نیز گذر خواهیم کرد.

 

رییس شورای عالی بیمه از جانباختگان این صنعت به عنوان قهرمانان ملی یاد کرد و افزود: یاد و خاطره پاسداران حریم آرامش، آسایش و امنیت مردم در حافظه جمعی ملت شریف ایران ماندگار خواهد شد.

 

گفتنی است تاکنون هفت تن از خادمان ملت در صنعت بیمه کشور در هنگام خدمات رسانی به مردم شریف ایران بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا بیمه بیمه مرکزی بیمه مرکزی صنعت بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۷۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود نقدینگی از مهم‌ترین مسائل توزیع برق مرکزی

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی، گفت: کمبود نقدینگی به یکی از مهم‌ترین مسائل این شرکت‌ها شده است، زیرا به طور تنگاتنگی، رشد شرکت‌ها تابع وصول مطالبات وجود دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، محمود محمودی عصر امروز در نشست وصول مطالبات شرکت برق استان مرکزی در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت وصول مطالبات در تامین برق پایدار، اظهار داشت: وصول مطالبات نقش بسزایی در تامین برق پایدار و ارائه خدمات مطلوب به مشترکان دارد و بر اساس قانون برنامه هفتم و به دنبال اصلاح نظام مالی صنعت برق از این پس تمامی شرکت‌های توزیع نیروی برق، انرژی مورد نیاز خود را از بورس انرژی خریداری خواهند کرد و در قالب این ساز و کار هزینه خرید برق از نیروگاه‌ها به صورت نقدی پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای این مهم علاوه بر پیشرفت و توسعه صنعت برق از انباشت بدهی مالی شرکت‌های توزیع برق می‌کاهد، افزود: با توجه به اختیاراتی که برنامه هفتم توسعه و دیگر قوانین بالا دستی به وزارت نیرو داده است، باید نظام‌های مالی شرکت‌های فعال در صنعت برق به گونه‌ای اصلاح شود تا شرکت‌ها بر اساس سازوکار نظام بنگاه‌داری و اصول حاکمیت شرکتی مسیر توسعه خود را طی کنند و از روند‌های گذشته که موجب انباشت بدهی در این شرکت‌ها می‌شد، فاصله بگیرند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با بیان این که مطابق با برنامه هفتم توسعه باید میزان معاملات خارج از بازار عمده فروشی صنعت برق به 60 درصد برسد، گفت: مطابق این اقدام شرکت‌های توزیع و مشترکان بالای یک مگاوات از این پس باید برق مورد نیاز خود را از طریق بورس انرژی و در یک فضای شفاف و کاملاً رقابتی خریداری کنند.

محمودی عنوان کرد: کمبود نقدینگی به یکی از مهم‌ترین مسائل این شرکت‌ها شده است زیرا به طور تنگاتنگی، رشد شرکت‌ها تابع وصول مطالبات وجود دارد در این راستا استقلال مالی شرکت‌های توزیع برق طی سال جدید کلید خورده است و ارائه خدمات مطلوب به مشترکین و ذی‌نفعان و گردش چرخ صنعت برق در گرو وصول مطالبات است.

وی خاطرنشان کرد: در پی اجرای این طرح شرکت‌های توزیع برق سراسر کشور باید به معنای واقعی کلمه به صورت شرکتی اداره شوند و درآمد و هزینه‌های خود را در یک رقابت سالم و شفاف تامین و پرداخت کنند.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • تراز منابع و مصارف تامین اجتماعی استان مرکزی پس از ۱۰ سال مثبت شد
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • افزایش بیمه شده‌های تأمین اجتماعی در استان مرکزی
  • طرح پویش؛ از بین‌برنده شکاف دانشگاه و صنعت
  • کمبود نقدینگی از مهم‌ترین مسائل توزیع برق مرکزی
  • ارایه رایگان یک میلیون و ۴۶۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مرکزی
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • بانک مرکزی پدر تولید و تولیدکننده را درآورده است؛ به داد بخش خصوصی برسید!