Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان کامرانی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان برای بیماران کرونایی گفت: پس از ابلاغ بخشنامه دکتر طهرانچی مبنی بر اختصاص اماکن ورزشی برای نقاهتگاه بیماران کرونایی به سازمان مرکزی دانشگاه اعلام آمادگی کرده و به شورا و کمیته مقابله با شیوع ویروس کرونا نیز اعلام کردیم تا اگر مواردی نیاز دارند در اختیار آن ها قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان این که سالن ورزشی واحد قشم و رودان نقاهتگاه بیماران کرونایی می شود اضافه کرد: حتی در این خصوص گروه های جهادی را نیز فعال کردیم و دانشجویان رشته پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان نیز فعلا در حال خدمات رسانی به بیماران کرونایی در بیمارستان ها هستند و در صورت نیاز از آن ها در این نقاهتگاه ها نیز استفاده می کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در ادامه تصریح کرد: یک سری گروه های جهادی نیز در بندر لنگه در بحث توزیع مواد غذایی برای اقشار نیازمند فعال هستند. همچنین مواد ضد عفونی کننده و شوینده نیز بین مردم توزیع شده است.

او با بیان این که ۱۸ واحد مرکز در استان هرمزگان وجود دارد گفت: واحد قشم و واحد رودان هر کدام یک سالن ورزشی دارد که آن ها را به بیماران کرونایی اختصاص می دهیم.

کامرانی گفت: همچنین خوابگاه های واحدهای دانشگاهی استان نیز در صورت نیاز برای قرنطینه بیماران در نظر گرفته شده است.

او یادآوری کرد: با توجه به وسعت و سرعت شیوع ویروس کرونا باید با رعایت بهداشت شخصی و عمومی و در نظر داشتن هشدارهای وزارت بهداشت و کارشناسان علوم پزشکی از این مرحله حساس به سلامت عبور کنیم.

کامرانی گفت: حدود دو هفته پیش یک تیم ۲۵ نفره پرستاری نیز تشکیل و به معاونت درمان علوم پزشکی هرمزگان را برای پاسخگویی به شهروندان و مراجعه‌کنندگان اعزام شد.‌ در همین راستا دوره‌های آموزشی برای همکاران اداره خدمات که بیشترین وظیفه را در رعایت بهداشت عمومی دارند نیز در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

341 / 167 دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان احسان کامرانی نقاهتگاه بیماران کرونایی واحد قشم دانشگاه آزاد علیه کرونا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان احسان کامرانی نقاهتگاه بیماران کرونایی واحد قشم دانشگاه آزاد اسلامی بیماران کرونایی استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۷۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا شهریور سال جاری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، اقبال شاکری استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر و نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید از شهر جدید هشتگرد با نام جدید "مهستان" گفت: بخشی از اراضی ساخته شده در این منطقه مربوط به اراضی می‌شود که مردم از شرکت عمرانی شهر هشتگرد خریداری کرده‌اند و بخش دیگر آن ساخت و سازهایی است که توسط شرکت عمرانی هشتگرد درحال انجام است و حدود ۱۱ هزار واحد از این واحدهای مسکونی تا ۶ ماه آینده تحویل داده می‌شود.

وی با بیان اینکه از این ۱۱ هزار واحد، حدود ۷ هزار واحد آن تا پایان اردیبهشت ماه تحویل داده می‌شود، خاطر نشان کرد: ۸۰ واحد از واحدهای دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این مجتمع‌ها قرار دارد که امیدواریم تا پایان اردیبهشت تحویل داده شود.

شاکری اضافه کرد: حدود ۴ هزار واحد ساختمان درهفته دولت (شهریور) واگذار می‌شود که ۲۰ واحد از این اراضی مربوط به دانشگاه صنعتی امیرکبیرمی‌شود. در تلاش هستیم تا پایان شهریور سال جاری کل واحدهای دانشگاه صنعتی امیرکبیر واقع در هشتگرد تحویل داده شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود شهر جدید مهستان براساس طرح تفصیلی، حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت را در خودش جای دهد. در حال حاضر جمعیت این منطقه حدود ۲۰۰ هزار نفر است. این منطقه دارای مجتمع های رفاهی، ورزشی، آموزشی و مسجد و یک واحد نیروی انتظامی در آن مستقر است. فضای سبز قابل توجهی دارد، مسیرهای دسترسی به معابر و شریان‌های داخلی شهر برقرار و در حال تکمیل است.

وی تاسیس ایستگاه مترو را از دیگر مزیت‌های اضافه شده به این منطقه دانست و یادآور شد: هنوز شرکت متروی تهران مدیریت آن را بر عهده نگرفته است و توسط شرکت عمرانی هشتگرد اداره می‌شود و در طول روز حدود دو هزار نفر را جابه جا می‌کند. فاصله حرکت قطارهای این لاین حدود یک ساعت و نیم است و هنوز خطوط تاکسی یا ون یا اتوبوس درنظر گرفته نشده است.

شاکری با ابراز امیدواری از اینکه شرکت مترو تهران و حومه این بخش را تحویل بگیرد، تاکید کرد: برای توسعه این منطقه نیاز است چند نکته مورد توجه قرار گیرد. از آنجایی که در فصول مختلف سال نیروی کار برای ساخت و سازها کم می‌شود به منظور به کارگیری از اتباع خارجی لازم است نیروی انتظامی با کارگاه‌های ساخت و ساز همکاری کند تا کارگران مورد نیاز کارگاه‌ها تامین شوند؛ ضمن آنکه باید میان نظام مهندسی و مسکن نهضت ملی از جهت بکارگیری مجری ذی صلاح همکاری‌های بیشتری صورت گیرد تا هزینه اضافی به مردم تحمیل نشود.

کد خبر 6085506

دیگر خبرها

  • ۳۹ سالگی دانشگاه آزاد در زعفرانی‌ترین شهر جهان
  • «آکادمی ورزش و تندرستی» دانشگاه علامه‌طباطبائی راه‌اندازی شد
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • ابتکار جدید یک هسته فناور در سوددهی واحدهای صنعتی
  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا شهریور سال جاری
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 
  • سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان منصوب شد