Web Analytics Made Easy - Statcounter

مومنی گفت: به منظور کمک به خانواده های نیازمند تحت حمایت برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، بیش از یک میلیارد ۶۰۰ میلیون تومان کمک های مردمی به حساب مددجویان استان واریز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان قزوین، «مجید مومنی» بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا لازم است همه اقشار جامعه در ابعاد مختلف زندگی، مراقبت های لازم را برای پیشیگری از ابتلای خود و سایر افراد مرتبط با خود داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: انجام برخی از توصیه های وزارت بهداشت همچون عدم خروج غیر ضروری از منزل، عدم رفت و آمد و دیدار با دیگران و غیره به راحتی و با کمی برنامه ریزی و دقت امکان پذیر است.

 

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه انجام سایر توصیه ها همچون شستشوی مرتب دست ها، استفاده از مواد بهداشتی و ضد عفونی کننده و همچنین مصرف برخی از مواد غذایی توصیه شده، مستلزم هزینه کرد هایی برای عموم مردم جامعه است از این رو کمیته امداد امام خمینی (ره) با هدف کمک به ارتقای بهداشت و سلامت خانواده های تحت حمایت، ارائه کمک به مددجویان را در دستور کار خود قرار داده است.

 

مومنی اعلام کرد: به منظور اجرای توصیه های بهداشتی و برای کمک به خانواده های نیازمند تحت حمایت در حوزه پیشگیری از شیوع کرونا، بیش از یک میلیارد 600 میلیون تومان کمک های مردم خیر و نیکوکار استان قزوین به حساب 21 هزار و 154 مددجو واریز شد.

 

وی خاطر نشان کرد: بر این اساس مبالغی بین 70 تا 200 هزار تومان به حساب سرپرستان خانوار یک هزار و 108 خانواده دارای بیمار خاص و صب العلاج، مادران شیرده و بیماران نیازمند نگهداری، ۳ هزار و 706 خانواده سالمند و 16 هزار و 340 خانواده مددجویان عادی و نیازمند تحت حمایت واریز شد.

 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: توصیه ما به مددجویان تحت حمایت و همکارانمان همچنان بر رعایت توصیه های بهداشتی و همراهی با برنامه های اعلامی ستاد مرکزی مبارزه با بیماری کروناست چراکه شرایط حاضر گذراست ولی همراهی عموم جامعه به کاهش آسیب، صدمات و مدت دوره شیوع ویروس کمک خواهد کرد.

 

وی ادامه داد: گام اول برای شکست کرونا، رعایت توصیه های بهداشتی و اقدام مکمل آن پرداخت صدقه است از این رو کمیته امداد امام خمینی (ره) با سامانه غیرحضوری #028*8877* از طریق تلفن همراه و همچنین شماره کارت مجازی 6037991899960201 آماده دریافت صدقه مردم نوعدوست استان قزوین است.

 

مومنی یادآورشد: کمیته امداد امام خمینی (ره) در تعطیلات نوروزی از طریق سایت امداد به نشانی WWW.EMDAD.IR و شماره تلفن 33808 آماده دریافت کمک های مردم نیکوکار است.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مدیرکل کمیته امداد قزوین کمک به نیازمندان کمیته امداد استان قزوین تحت حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۷۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات واریز ۲ میلیون تومانی برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد که از این پس مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها واریز می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد که از این پس مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها واریز می‌شود.

علیرضا انجلاسی در این باره اظهار کرد: مستمری امسال مددجویان سازمان بهزیستی نسبت به سال گذشته با افزایش ۳۰ درصدی همراه بوده است.

وی ضمن تشریح سرانه‌های پرداختی مستمری، گفت: براین اساس خانوار‌های یک نفره ماهیانه یک میلیون تومان، ۲ نفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، ۳ نفره ۲ میلیون تومان، چهار نفره ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و خانواده پنج نفره و بالاتر سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان دریافت خواهند کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور درخصوص زمان واریز مستمری‌ها نیز توضیح داد: براساس جز ۲ بند الف تبصره ۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور مبنی بر پرداخت مستقیم به ذی نفع نهایی مقرر شده از فروردین‌ماه مستمری مددجویان تحت پوشش از طریق سازمان هدفمندی یارانه‌ها به صورت مستقیم به حساب مددجویان واریز شود این درحالیست که پیش از این و طی سنوات گذشته این اقدام توسط سازمان بهزیستی صورت می‌گرفت.

منبع: ایسنا

tags # بهزیستی ، کمیته امداد سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • جزئیات واریز ۲ میلیون تومانی برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد
  • شرایط بهره‌مندی مددجویان از معافیت پرداخت هزینه آب، برق و گاز
  • معافیت ۱.۵ میلیون خانوار مددجو از پرداخت قبوض آب، برق و گاز
  • معافیت مددجویان از پرداخت قبوض آب، برق و گاز