Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@21:58:51 GMT

۳۰۰ هزار نفر در ورودی‌های هرمزگان کنترل کرونا شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۰۷۶۹۳

۳۰۰ هزار نفر در ورودی‌های هرمزگان کنترل کرونا شدند

استاندار هرمزگان گفت: ۳۰۰ هزاز نفر تاکنون در ورودی‌های این استان کنترل کرونا شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی شب گذشته در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما با تاکید بر اینکه کنترل و مراقبت شدید در تمامی مبادی ورودی و خروجی استان هرمزگان برای پیشگیری از بیماری کرونا در حال انجام است، عنوان کرد: از ابتدای انجام غربالگری تاکنون ۳۰۰ هزار نفر در مبادی ورودی استان هرمزگان تحت کنترل قرار گرفتند که از این تعداد ۱۸۰ نفر از افراد مشکوک به بیماری کرونا شناسایی شده که عموماً به شهرهای خود بازگشت داده شده و یا به بیمارستان ها و مراکز درمانی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای حفظ سلامتی مردم و پیشگیری از بیماری کرونا، هیچ خدماتی به ویژه در ایام تعطیلات نوروز به گردشگران و مسافران در هرمزگان ارائه نمی شود.

استاندار هرمزگان افزود: در این ایام خدمات گردشگری دریایی در راستای سفر به جزایر نیز ارائه نخواهد شد و گردشگران نمی‌توانند به جزایر استان سفر کنند.

همتی تصریح کرد: تمامی هتل‌ها و اماکن اقامتی استان هرمزگان نیز به صورت داوطلبانه تعطیل شده و به گردشگران خدمات نمی‌دهند و همچنین نصب چادر در تمامی بوستان‌ها و به ویژه در سواحل استان هرمزگان ممنوع است.

وی خاطرنشان کرد: بازارها نیز به صورت داوطلبانه به حالت نیمه فعال درآمده و انتظار ما از همه مردم عزیز این است که برای حفظ سلامتی خود و دیگران در این ایام مسافرت نداشته باشند و در خانه بمانند.

استاندار هرمزگان اظهار داشت: مردم ما با پشتوانه فرهنگی خود و با یک رفتار فرهنگی مناسب و با خودداری از هرگونه تردد غیرضروری و پرهیز از مسافرت، می‌توانند در راستای مبارزه با ویروس کرونا کمک بسیار بزرگی داشته باشند و باید به تمامی توصیه های بهداشتی نیز توجه کنند.

انتهای پیام/۳۲۶۴

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا همتی سفر به هرمزگان استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۷۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح «کاسبان امین» و «ناظران افتخاری»برای کنترل قیمت‌ها درقم

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی اکبر غلامیان پیش از ظهر چهارشنبه در چهارمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم اظهار کرد: اداره کل تعزیرات موظف به افزایش نظارت‌ها و بازرسی‌ها از بیمارستان‌ها بوده و تخلفات گزارش شده از واحدهای درمانی به دستور استاندار قم رسیدگی می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم بیان کرد: گزارش های قیمت گذاری‌ها و مشکلات حوزه دارو از طریق استاندار قم به معاون اول ریاست جمهوری ارائه شده تا این مسائل سازماندهی شوند.

وی ابراز کرد: منعطف کردن مسائل معیشتی و برخورد با متخلفان و اخلال گران بازار به جدیت در استانداری قم دنبال می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم ادامه داد: تغییرات قیمت‌های بازار کماکان موجب اعتراض مردم می‌شود و ما نیز موظف به رسیدگی مطالبات آنها هستیم.

طرح «کاسبان امین» و «ناظران افتخاری» دو موضوع حائز اهمیت استان قم است و از اتاق اصناف نیز انتظار می‌رود تا در اجرای آن اهتمام جدی داشته باشد.

کد خبر 6081001

دیگر خبرها

  • کیفیت «گندم» کشور در سطح جهانی است
  • خونگیری از ۷ هزار راس دام برای تشخیص بیماری مشترک بروسلوز (تب مالت) در تربت حیدریه
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • چگونه می‌توان بیماری دیابت را کنترل کرد؟
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل زده بسیج شده است
  • پیگیری استاندار کرمان برای بازگشایی ۲ پل در جنوب کرمان
  • نجات ۲۱ سرنشین کشتی خارجی در آب‌های جاسک
  • اجرای طرح «کاسبان امین» و «ناظران افتخاری»برای کنترل قیمت‌ها درقم
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد