Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@22:29:44 GMT

پلمب 2 باشگاه‌ ورزشی متخلف در موضوع کرونا

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۰۸۸۹۹

پلمب 2 باشگاه‌ ورزشی متخلف در موضوع کرونا

اداره کل ورزش و جوانان استان قم از تعطیلی تمام اماکن و فضاهای ورزشی و پلمب دو باشگاه‌ ورزشی متخلف در این ایام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم‌، از زمان منتشر شدن خبر شیوع ویروس کرونا و پیرو تصمیماتی که در ستاد بحران اتخاذ شده، اداره کل ورزش و جوانان استان قم نیز به واسطه اینکه از مخاطبان زیادی در رشته‌ها‌، باشگا‌ه‌ها و تیم‌های مختلف ورزشی برخوردار است‌، تصمیماتی را برای جلوگیری و کاهش شیوع این ویروس با هدف حفظ سلامت جوانان و ورزشکاران قم در نظر گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تصمیم اتخاذ شده در شورای معاونین این اداره کل‌ به منظور پیشگیری از انتقال ویروس کرونا و جلوگیری از مبتلا شدن ورزشکاران به آن، تمامی اماکن ورزشی شامل باشگاه‌های ورزشی دولتی، خصوصی و همچنین برگزاری هرگونه همایش، گردهمایی، مسابقات و ... را پس از هماهنگی به عمل آمده با مراجع قانونی ذی‌صلاح و در راستای سلامت عمومی جامعه تا اطلاع ثانوی تعطیل کرد.

همچنین بازرسی از تمامی اماکن ورزشی سطح استان قم توسط مراجع قضایی و نظامی ذی‌ربط در حال انجام است و علاوه بر اداره کل ورزش و جوانان استان قم‌ این مراجع نیز اعلام کرده‌اند در صورت مشاهده‌ هرگونه فعالیت ورزشی، برخورد قانونی انجام خواهد گرفت.

در پی این تصمیمات اما بازرسی‌های انجام شده توسط عوامل مرتبط حکایت از فعالیت برخی باشگاه‌های خصوصی داشت تا اینکه نتیجه بازرسی‌ها منجر به تخلف دو باشگاه بدن‌سازی در عدم رعایت دستورالعمل تعطیلی اماکن ورزشی و پلمب این باشگاه‌ها شد.

این در حالی است که با اطلاعیه رسمی ستاد مقابله با کرونا در ورزش، تمام مسابقات ورزشی تا پایان فروردین ماه ۹۹ لغو شده است و بر این اساس مسابقات و لیگ‌های مختلف ورزشی تمامی رشته‌ها در سطح لیگ برتر، لیگ‌های دسته اول، دسته دوم و سوم تا پایان فروردین ماه لغو شده است و تمام باشگاه‌های ورزشی خصوصی تا ۱۵ فروردین ماه تعطیل خواهند بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا باشگاه ها استان قم اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۸۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند

محمدرضا جمالعباسی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان محلات گفت: ۲ هزار و ۵۴۳ بازرسی سال گذشته از اصناف محلات انجام شد و ۲۷۷ واحد متخلف به تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شدند.

وی ادامه داد: سال گذشته ۸۶ گشت مشترک در قالب ۳۷۱ بازرسی با همکاری ادارات تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف و جهاد کشاورزی محلات انجام شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت محلات بیان کرد: ۱۱۰ بازرسی مشترک و مستقل قاچاق کالا از واحدهای دخانیات، لوازم یدکی خودرو، لوازم خانگی و آرایشی و بهداشتی شهرستان در سال گذشته انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • معرفی بیش از یکصد واحد متخلف به مراجع قضایی استان یزد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • مطب دندانپزشک قلابی در بروجرد برای بار سوم پلمب شد
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمب شدند