Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@11:29:21 GMT

کشف الکل و دستکش بهداشتی احتکار شده در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۰۹۶۳۴

کشف الکل و دستکش بهداشتی احتکار شده در کرمانشاه

پایگاه خبری پلیس روز چهارشنبه به نقل از سرهنگ «جلیل سلطانی» اعلام کرد: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در خصوص احتکار وسایل ضروری مردم رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و استفاده از شگردهای خاص مغازه محل احتکار کالا را در یکی از شهرک های حاشیه ای کرمانشاه شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی نسبت به بازرسی از آن اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ سلطانی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این مغازه، ۵۵ لیتر الکل و ۷۰۰ عدد دستکش بهداشتی احتکار شده کشف کردند.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه ارزش محموله های احتکاری کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۳۰۰ میلیون ریال ذکر کرد.

وی همچنین با اشاره به پلمب مغازه مورد نظر از دستگیری صاحب آن و معرفی به دستگاه قضایی برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

سرهنگ سلطانی در پایان گفت: پلیس و دستگاه قضایی با قاطعیت به مقابله با افرادی می پردازند که نسبت به احتکار کالا اقدام و سلامتی شهروندانن را برایی سودجویی و منافع شخصی خود با مخاطره روبرو می کنند.

در استان کرمانشاه تاکنون ۱۴۵ نفر به بیماری کرونا مبتلا شده اند که ۱۲ نفر آنها جان خود را از دست داده اند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا الکل دستگاه قضایی ماموران پلیس کرمانشاه احتکار بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۹۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ سرنشین خودرو سوخت بر در تعقیب و گریز پلیس

سرهنگ عباس علی یاری فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس گفت: ماموران انتظامی در طرح مقابله با قاچاق خودرو‌های شوتی سوخت بر، به یک دستگاه خودرو کوئیک دارای شیشه‌های کاملا دودی، با دو سرنشین مشکوک شدند.

وی افزود: راننده با مشاهده ماموران، بدون توجه به اخطار ایست پلیس، با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به سمت اتوبان، متواری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس گفت: ماموران با رعایت کامل قانون بکارگیری سلاح، با هدف متوقف کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی‌های زیاد مسیر حرکت، متاسفانه تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت وی شد.

سرهنگ عباس علی یاری افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد خودرو در زمینه قاچاق سوخت فعالیت داشته که نتیجه نهایی بررسی‌های تخصصی، متعاقبا اعلام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف تعداد ۶۱ کندوی زنبورعسل در راز و جرگلان
  • رفع تصرف ۷۰۰ میلیارد ریال اراضی ملی در استهبان
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • مرگ سرنشین خودرو سوخت بر در تعقیب و گریز پلیس
  • دستگیری سارق زورگیر در شاهرود
  • زوج افیونی در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران
  • دستگیری عوامل درگیری در تفرجگاه جنگلی سکوتپه ساری
  • دستگیری باند بدل اندازان طلا در شاهرود